Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 09:59

 417
ligamenten gescheurd? oei, dan was het sowieso game over voor haar geweest, denk ik... het rode scherm kwam nog goed uit
Gebruikersavatar

Jansen16 apr 2018, 10:25

 3423  Yens
commisaris Witse schreef:Afbeelding
Leuk gesprek met een toffe madam!!
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh16 apr 2018, 19:56

 344  Sven
commisaris Witse schreef:In Zeno, bijlage bij De Morgen van zaterdag 31 maart, staat dit : heb foto genomen want ben technisch niet onderlegd genoeg voor iets beters :oops: :oops:
Afbeelding

Afbeelding
Haha, geweldig. Ik sta als niet Belg in een Belgische/Vlaamse krant met mijn quote.
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2018, 14:17

 2834  Uma
"Reacties van mensen uit Australië hebben we ook al gekregen." => Dat was ik dus, vorig seizoen. Graag gedaan, producers! 😃

Wel erg leuk artikel.. Hoe zot dat ze 60 camera's mee hadden, 5 cameraploegen, dat bij die 'levend begraven' opdracht er 70 man aanwezig was, ... En daar merk je dus niks van.
Gebruikersavatar

Mateo17 apr 2018, 21:57

 870
Fijn, deze blik achter de schermen. En bedankt Commissaris Witse!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 15:10

 8153
Joke heeft mij deze aflevering enorm verbaasd. Er altijd 300% voor gaan, zelfs je best doen om geen geitjes kwijt te raken en dan plots... ik zet al mijn geitjes bij het geld.
Heeft ze van de anderen teveel steken onder water gekregen omdat ze niet voor de kindjes koos? In het filmpje waarin ze op weg zijn naar de opdracht Gracht van Fortuin, zie je hoe Pieter haar dat doorsteekt en iedereen er hartelijk om lacht. Deed dit, samen met het feit dat ze altijd gegaan was voor vrijstellingen en pasvragen en ze nu weer voor een dilemma stond haar de handdoek gooien? Ze gaf de vrijstelling gewoon weg!
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 15:24

 3423  Yens
chicawah schreef:Joke heeft mij deze aflevering enorm verbaasd. Er altijd 300% voor gaan, zelfs je best doen om geen geitjes kwijt te raken en dan plots... ik zet al mijn geitjes bij het geld.
Heeft ze van de anderen teveel steken onder water gekregen omdat ze niet voor de kindjes koos? In het filmpje waarin ze op weg zijn naar de opdracht Gracht van Fortuin, zie je hoe Pieter haar dat doorsteekt en iedereen er hartelijk om lacht. Deed dit, samen met het feit dat ze altijd gegaan was voor vrijstellingen en pasvragen en ze nu weer voor een dilemma stond haar de handdoek gooien? Ze gaf de vrijstelling gewoon weg!
Denk hetzelfde... volgens mij is er druk vanuit de groep gekomen. Het is niet alleen het filmpje waar Pieter dat over de kindjes zei maar tijdens de geitjesproef had ik toch een beetje de indruk dat er een haar in de boter zat tussen die twee.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13