Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 15:49

 8153
eveline.vanhemel schreef:Denk hetzelfde... volgens mij is er druk vanuit de groep gekomen. Het is niet alleen het filmpje waar Pieter dat over de kindjes zei maar tijdens de geitjesproef had ik toch een beetje de indruk dat er een haar in de boter zat tussen die twee.
Misschien. Maar bij de geitjes deed Pieter precies wat hij niet moest doen: hoe kan je nu willen dat een geit terugkeert als je de weg verspert? Geen wonder dat Joke geïrriteerd was.
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 15:58

 3423  Yens
chicawah schreef:Misschien. Maar bij de geitjes deed Pieter precies wat hij niet moest doen: hoe kan je nu willen dat een geit terugkeert als je de weg verspert? Geen wonder dat Joke geïrriteerd was.
Tja, ofwel deed hij het onvrijwillig (wat ik me van Pieter kan inbeelden) ofwel deed hij het met opzet en dan is hij de mol :mrgreen:
Gebruikersavatar

joachim.morrens30 apr 2018, 16:04

 200  Yens
Geen idee of Joke en Pieter elkaar niet konden luchten...
Als je de aflevering van in het allerbegin bekijkt dan lijkt dat toch niet zo eigenlijk.
Iedereen lijkt vriendelijk tegen elkaar ...

Maar inderdaad, 't Zou kunnen.. Ik herinner me dat precies ook nog van een ander topic, dat er gedacht werd dat de kandidaten dit jaar misschien minder goed overeenkwamen maar ik weet niet over wie het toen ging :?: 😃
Gebruikersavatar

Kleintje30 apr 2018, 22:29

 125  Sven
chicawah schreef:Joke heeft mij deze aflevering enorm verbaasd. Er altijd 300% voor gaan, zelfs je best doen om geen geitjes kwijt te raken en dan plots... ik zet al mijn geitjes bij het geld.
Heeft ze van de anderen teveel steken onder water gekregen omdat ze niet voor de kindjes koos? In het filmpje waarin ze op weg zijn naar de opdracht Gracht van Fortuin, zie je hoe Pieter haar dat doorsteekt en iedereen er hartelijk om lacht. Deed dit, samen met het feit dat ze altijd gegaan was voor vrijstellingen en pasvragen en ze nu weer voor een dilemma stond haar de handdoek gooien? Ze gaf de vrijstelling gewoon weg!
Wellicht is dat ook een factor, maar ze zei zelf ook ergens dat ze nog steeds gewoon te hard twijfelde en dat ze besefte dat er veel betere mollenjagers in de groep zaten. De reden waarom ze het zo ver geschopt had, was door al die vrijstellingen en pasvragen. Plus dat ze sowieso al wel wist dat de kans dat haar geiten van die tortilla aten, heel klein was. Je hebt daar zelf weinig inspraak in (een geit heeft z'n eigen willetje), wat met de rest van de pasvragen en vrijstellingen anders was.
Gebruikersavatar

Cedric01 mei 2018, 23:41

 2834  Uma
Ze had gewoon de brute pech om bijna nooit met de Mol te hebben moeten samenwerken (want Baha is de Mol dus hé 😛 ). Beetje jammer wel dat ze niet voor de vrijstellingen is gegaan. En als er dan toch groepsdruk kwam, dan vraag ik me af wie die groepsdruk heeft geïnitieerd, want achteraf gezien toch wel een meesterzet gezien daardoor Joke eruit ging.

Anyway, dat is mogelijk voer voor een ander topic (ik ben nog aan het inhalen..). On topic over het artikel: leuk, die Pippi Langkous quote! Ik zou die beter zelf eens uitprinten en in huis ophangen 😃
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 08:26

 259
De pers had Pascale vaak als Mol aangehaald of als finalist ze zaten er toch serieus naast maar hebben altijd een grote hoeveelheid mensen beïnvloed misschien moeten ze geen voorbarige voorspellingen maken en gewoon het op de hints houden? 😛
Gebruikersavatar

Mola Lisa07 mei 2018, 10:05

 328  Uma
In de gesproken pers vandaag : GDC 3 uur lang op bezoek bij Julie Van den Steen van MNM.

Heb maar flarden van het gesprek gehoord maar wat ik wel onthouden heb is dat Gilles - zonder afbreuk te willen doen aan de vorige mollen heeft hij sterk benadrukt - het een ongelofelijk straffe mol vindt. Maar daar zijn we natuurlijk niets mee want ik persoonlijk verdenk Lloyd absoluut niet dus als ik verder redeneer zou het goed kunnen zijn dat hij het wel is. Maar zo heeft ieder van ons wel een kandidaat die hij/zij absoluut niet verdenkt ...

Wat ook duidelijk gezegd werd : er komt zeker een volgend seizoen 🙌🏼 . Ze hadden zelfs al iemand die zich kandidaat stelde :scratch:
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 10:10

 259
Ik zou het grappig vinden moesten ze volgend seizoen in Nederland doen (niet dat het zou gebeuren) maar dan schrijf je u in en zit je gewoon in je buurland xD seizoen 1 was zo in Frankrijk als in mij niet vergis maar die speelde zich allemaal af in Europa maar nu na al die zotte bestemmingen zoiets zou een mega teleurstelling zijn.
Gebruikersavatar

Cedric07 mei 2018, 12:53

 2834  Uma
Door hoe de wereld er vandaag uit ziet met alle sociale media-activiteit denk ik dat ze niet anders kunnen dan buiten Europa gaan..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13