Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen22 mei 2018, 10:41

 3423  Yens
Man, man, ongelooflijk gewoon, maar ik kan niet anders dan hem gelijk geven 😃. Had dit eerlijk gezegd niet zien aankomen 😲 .
Gebruikersavatar

Cedric22 mei 2018, 12:24

 2834  Uma
Heeft iemand toevallig dat volledige Humo-artikel?
Enne, ook ik geef hem gelijk!
Gebruikersavatar

Jansen22 mei 2018, 12:55

 3423  Yens
Cedric schreef:Heeft iemand toevallig dat volledige Humo-artikel?
Enne, ook ik geef hem gelijk!
Dit is de link: https://www.humo.be/humo-archief/390431 ... r-priester
Als je het echter volledig wil lezen, zal je je wel moeten registreren, dan kan je een maand lang gratis alle artikels op humo.be lezen.
Gebruikersavatar

commisaris Witse22 mei 2018, 13:27

 260
Cedric schreef:Heeft iemand toevallig dat volledige Humo-artikel?
Enne, ook ik geef hem gelijk!
Zie hierboven 😃
Gebruikersavatar

masterveecee22 mei 2018, 13:28

 3547  Sven
oeie, te vlug op je 2e bericht geklikt zeker 😉
merci om te delen!
Gebruikersavatar

Cedric22 mei 2018, 13:53

 2834  Uma
commisaris Witse schreef:Zie hierboven 😃
Cheers, bro!
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle22 mei 2018, 14:22

 263
eveline.vanhemel schreef:Man, man, ongelooflijk gewoon, maar ik kan niet anders dan hem gelijk geven 😃. Had dit eerlijk gezegd niet zien aankomen 😲 .
Nee? Ik eigenlijk wel. Ik dacht direct: die blijft geen priester 😉.


Iets te veel sexappeal :twisted:
Gebruikersavatar

Cedric22 mei 2018, 14:24

 2834  Uma
Interessant artikel om lezen. Knap ook hoe hij tegenover zijn leerlingen staat en hen behandelt. Lijkt me een erg goeie leerkracht.
En ik hoop voor Pieter dat het Vaticaan ooit (hoe sneller hoe liever) komaf maakt met het celibaat. Geloof is mooi (ongeacht wat je gelooft, iedereen gelooft wel in iets) en als je er je leven/carrière aan wil wijden, dan zou iets als het celibaat (dat echt niet meer van deze tijden en wereld is) dat niet in de weg mogen staan.
Gebruikersavatar

masterveecee22 mei 2018, 14:40

 3547  Sven
Cedric schreef:En ik hoop voor Pieter dat het Vaticaan ooit (hoe sneller hoe liever) komaf maakt met het celibaat. Geloof is mooi (ongeacht wat je gelooft, iedereen gelooft wel in iets) en als je er je leven/carrière aan wil wijden, dan zou iets als het celibaat (dat echt niet meer van deze tijden en wereld is) dat niet in de weg mogen staan.
ik denk dat er een heel stuk meer priester-kandidaturen zouden komen mocht ze het afschaffen. En niet alleen mannelijke
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 15:41

 8153
Wat een (h)eerlijke mens! 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator22 mei 2018, 17:37

 3483  Uma
Eindelijk nog eens een priester die een eerlijk (en goed) idee heeft over wat het leven inhoudt, met een open geest en niet alles persé aan één of andere bijbelpassage wil linken, en het niet meteen over zonden heeft. Ik vind het ook knap dat hij rechtuit zijn mening verkondigt over het (verplicht) celibaat.
Een man waar ik graag eens en paar uren over alles en nog wat zou willen praten (met een fles goeie wijn)..
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13