Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mei 2018, 13:07

 3483  Uma
tsjoep schreef:...
Wat ook duidelijk gezegd werd : er komt zeker een volgend seizoen 🙌🏼 . Ze hadden zelfs al iemand die zich kandidaat stelde :scratch:
Waarmee mijn vermoeden dat er een pauze ingelast zou worden, fout blijkt. Tenminste als ik de 10 maand pauze niet meereken 😉
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 14:44

 259
Cedric schreef:Door hoe de wereld er vandaag uit ziet met alle sociale media-activiteit denk ik dat ze niet anders kunnen dan buiten Europa gaan..
Klopt, ik hoop toch eens op Azië volgende keer.
Gebruikersavatar

masterveecee07 mei 2018, 15:11

 3547  Sven
tsjoep schreef: . Ze hadden zelfs al iemand die zich kandidaat stelde :scratch:
de mol 2019?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 11:32

 8153
tsjoep schreef:dat Gilles - zonder afbreuk te willen doen aan de vorige mollen heeft hij sterk benadrukt - het een ongelofelijk straffe mol vindt
Het is absoluut een ongelooflijk straffe mol - waarschijnlijk de geniaalste van alle seizoenen. Kijk maar eens hoeveel mensen nog steeds twijfelen en niet weten wie van het (vr)olijke drietal de mol is!
Ik geef ruiterlijk toe dat ik het écht niet weet 🙂
Gebruikersavatar

Mola Lisa13 mei 2018, 08:15

 328  Uma
Voor wie nog hints zoekt naar zijn mol :

http://newsmonkey.be/article/88597

Er staan een paar hints tussen die ik hier niet zien passeren heb.
Gebruikersavatar

james.waker13 mei 2018, 08:42

 417
tsjoep schreef:Voor wie nog hints zoekt naar zijn mol :

http://newsmonkey.be/article/88597

Er staan een paar hints tussen die ik hier niet zien passeren heb.
voor mij niks nieuws... puur op gedrag is hij vrij mols, heeft eigenlijk niet veel goed gedaan, maar misschien moet de mol dat wel af en toe eens doen om de verdenking van zich af te spelen

anyway
zie ook http://newsmonkey.be/article/88594
en http://newsmonkey.be/article/88545
Gebruikersavatar

jos.jansen13 mei 2018, 10:17

 328  Uma
ik zou eerlijk gezegt niet te veel waarde hechten aan newsmonkey, ze komen mij een beetje over als de buzzfeed van de lage landen
Gebruikersavatar

Klaartje13 mei 2018, 11:31

 2245  Uma
tsjoep schreef:Voor wie nog hints zoekt naar zijn mol :

http://newsmonkey.be/article/88597

Er staan een paar hints tussen die ik hier niet zien passeren heb.
Ze hebben voor alledrie de finalisten 27 redenen opgesomd waarom ze de Mol zijn. Krijg de indruk dat ze er toch een paar serieus uit hun duim hebben moeten zuigen om voor iedereen aan het precieze aantal te komen.

Zoals die rekensom uit de getallen van de playlist van Bahador die dan 600 vormen en dat er op pagina 600 van het groene boekje MOL staat. Dat noem ik het er met de haren bijsleuren.

Ook bij Pieter staat zoiets totaal ongeloofwaardigs en iets wat, als je het checkt, werkelijk larie en apekool is: ze beweren dat het deuntje dat gefloten wordt door de telefoon veel lijkt op het melodietje van de Saint! Je moet dat eens beluisteren en vergelijken: dat trekt evenveel op elkaar als Mozart lijkt op Metallica. Ronduit belachelijk, zo'n "hint".

Vorig seizoen waren hun overzichten beter en geloofwaardiger, voor alle 3 de finalisten.

Dit jaar hebben ze er bij Newsmonkey maar met hun klak naar gesmeten. Die hebben daar nu kloven in hun duim door alles wat ze er uitgezogen hebben. 🙂

Oh BTW: de allerbeste hint naar Bahador zijn ze zelfs gewoon vergeten! :oops: De hint die te vinden is in het zwart-wit voorfilmpje van aflevering 5, waarin "5 kandidaten op zoek zijn naar de Mol", ingesproken in het Spaans. Een hint die hier op het forum staat, gepost door Heinz. We zien 5 kandidaten op zoek naar de Mol: Joke, Pascale, Steve, Pieter en Lloyd. Maar Bahador zien we niet in dat stukje, omwille van de voor de hand liggende reden: Baha is geen kandidaat die op zoek is naar de Mol. Zie Afl 5 - filmtrailer
Laatst gewijzigd door Klaartje op 13 mei 2018, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mei 2018, 11:49

 3483  Uma
Klaartje schreef:...
Ook bij Pieter staat zoiets totaal ongeloofwaardigs en iets wat, als je het checkt, werkelijk larie en apekool is: ze beweren dat het deuntje dat gefloten wordt door de telefoon veel lijkt op het melodietje van de Saint! Je moet dat eens beluisteren en vergelijken: dat trekt evenveel op elkaar als Mozart lijkt op Metallica. Ronduit belachelijk, zo'n "hint".
...
Ow, ik heb wat gespeeld met de moltune om de frequentie te verhogen en te verlagen en ik vond dat er wel gelijkenissen waren (en ik was blijkbaar ook niet alleen daarin).Dit was wel grotendeels gestuurd doordat ik de moltune er niet in herkende, niettegenstaande ik daaraan al meteen dacht (nog voor ik de fluittune gehoord had).

Maar goed, het is duidelijk dat Klaartje vanaf nu mijn posts zal volgen om meteen mijn verdachte als niet-mol te identificeren :mrgreen: 😎 .
Gebruikersavatar

Cedric13 mei 2018, 11:55

 2834  Uma
Als er nu 1 "nieuwssite" is die ik bewust negeer, dan is het newsmonkey wel..
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13