Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

francis.alpaert16 apr 2018, 00:23

 6
Lloyd die vertelt bij afvallen van Katrien al dat hij blij is
nu zijn moederfiguur in het spel huiswaarts keert,
dat zijn echte moeder afkomt.

Lijkt een verspreking.en dus voorkennis
Kan me niet voorstellen dat ze dat al vooraf weten.

Het bezoek van de familie wordt wel in het filmpje van volgende week
aangekondigd.
Gebruikersavatar

mollig1816 apr 2018, 00:41

 229  Bert
familie komt elk jaar ongeveer in de helft.
uiteraard weten de kandidaten dat zeer goed. Zo een reis van de familie moet op voorhand gepland waren, al is het maar dat alles van vliegtickets en reispassen en verlof etc kunnen geregeld worden.
Gebruikersavatar

Taupe07716 apr 2018, 09:09

 767  Yens
francis.alpaert schreef: Lijkt een verspreking.en dus voorkennis
Kan me niet voorstellen dat ze dat al vooraf weten.
De aflevering van gisteren stond volledig in het teken van Lloyd die opviel doordat er teveel fout ging. Ook dit tonen ze en onmiddellijk denk je voorkennis ... hij heeft zich verraden en is de mol .. maar denk dat dit er ook bewust zo in gemonteerd is.
Wellicht zeggen ze aan de overblijvers, nu komt je familie eraan en Lloyd weet dat het zijn ma is en vandaar ... meer zoek ik er niet achter.
Gebruikersavatar

Frolva16 apr 2018, 09:45

 2204
Volgens mij weten de kandidaten inderdaad heel goed welke aflevering de familie komt.
Ik meen mij van vorig seizoen te herinneren dat daar ook iets over gezegd werd (in de trant van: "ik hoop dat ik deze eliminatie overleef, want morgen komt de familie").
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 10:48

 8153
Frolva schreef:Volgens mij weten de kandidaten inderdaad heel goed welke aflevering de familie komt.
Ik meen mij van vorig seizoen te herinneren dat daar ook iets over gezegd werd (in de trant van: "ik hoop dat ik deze eliminatie overleef, want morgen komt de familie").
Inderdaad. Denk dat het Bertrand was die ernaar uitkeek dat zijn vriendin zou komen.
Gebruikersavatar

tom.adriaenssens16 apr 2018, 20:14

 2
Ja was wel even mokerslag, zo stom kan het toch niet worden verknalt.
Toen hij het zegde wees hij ook al achter zich, dus hebben ze ze al gezien, zelfde hotel waarschijnlijk? Hopelijk dan geen "OOH" fake reunie voor de camera. een verduidelijking lijkt mij wel geplaatst of als kanidaten weten welke dag "familie" komt of niet want dat is toch totaal verdacht maken (fake hint).
Gebruikersavatar

xender.be16 apr 2018, 21:50

 4
Weten dat familie komt is één.
Weten dat je dan nog in het spel zit, is twee.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT16 apr 2018, 21:58

 767  Yens
xender.be schreef:Weten dat familie komt is één.
Weten dat je dan nog in het spel zit, is twee.
Dit was na de eliminatie hè 😉
Daarnaast komt de familie elk seizoen al in aflevering 5 en dus ook logischerwijs na de 4de afvaller... Lijkt mij dus niet zo raar dat Lloyd dit dan weet 😉
Gebruikersavatar

john.round23 apr 2018, 01:39

 1
Ik ben een fervent kijker van deze show uit het Verenigd Koninkrijk, ik heb geprobeerd mijn bericht te vertalen met Google Translate vanuit het Engels dus excuses als het niet veel zin heeft!

Hoe dan ook, na de executie in aflevering 4 maakte Lloyd een opmerking die me aansprak: 'zij was als een moeder voor mij' (verwijzend naar de geëxecuteerde deelnemer), gevolgd door 'mijn echte moeder komt eraan'

De preview voor de volgende keer toonde een uitdaging met de vrienden en familie van de deelnemers, maar hoe wist Lloyd dit al eerder? Hebben ze misschien uit de reeks gefilmd of weet hij het al omdat de producers hem van tevoren hebben getipt? 😉

Succes!
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh26 apr 2018, 08:38

 344  Sven
Volgens mij mogen de kandidaten zelfs kiezen wie ze willen laten komen. Dus ze zijn zeker op de hoogte dat de familie komt, als je nog in het spel zit natuurlijk.
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2018, 08:59

 3423  Yens
john.round schreef:Ik ben een fervent kijker van deze show uit het Verenigd Koninkrijk, ik heb geprobeerd mijn bericht te vertalen met Google Translate vanuit het Engels dus excuses als het niet veel zin heeft!

Hoe dan ook, na de executie in aflevering 4 maakte Lloyd een opmerking die me aansprak: 'zij was als een moeder voor mij' (verwijzend naar de geëxecuteerde deelnemer), gevolgd door 'mijn echte moeder komt eraan'

De preview voor de volgende keer toonde een uitdaging met de vrienden en familie van de deelnemers, maar hoe wist Lloyd dit al eerder? Hebben ze misschien uit de reeks gefilmd of weet hij het al omdat de producers hem van tevoren hebben getipt? 😉

Succes!
Dear John, this is quite normal. Every year in the 5th episode, the candidates receive a visit of a family member (or girlfriend/boyfriend, spouse, etc.). Every candidate choses also the person who can come to visit them. So, no surprise there 🙂. Nice to receive people from the UK on our forum and we hope to hear from you regularly!!
Gebruikersavatar

mollig1826 apr 2018, 14:42

 229  Bert
Ik heb al gemerkt dat je hier moet oppassen met te zeggen dat je van iets zeker bent... 😃
maar hiervan ben ik toch wel zeker dat je hier niks moet achter zoeken.

Je haalt niet zomaar out of the blue 5 mensen naar Mexico.

De kandidaten mogen in principe maar aan 1 iemand zeggen dat ze meedoen aan de mol.
dat wordt dan logischerwijs ook de persoon die hen komt bezoeken.

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze pas een paar dagen ervoor eens bellen naar die vertrouwenspersoon van "hey, overmorgen moet je vliegtuig nemen naar mexico, laat alles vallen en improviseer een reden dat je plots 3-4 dagen van de aardbol verdwijnt". Dan moet je al geluk hebben dat iedereen (geldige) reispas heeft en zomaar al zijn/haar plannen kan verzetten.

Ook de andere kandidaten leken mij niet verrast of extatisch toen hen werd verteld dat hun familie kwam.

Mij lijkt het zeer logisch dat dat bezoek goed wordt voorbereid en het lijkt mij dan zeer onwaarschijnlijk dat de kandidaten hier niet vanop de hoogte zijn.
Ook de vorige twee seizoenen leek het mij alsof de kandidaten op voorhand wisten dat hun familie kwam.