Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

wim.geuens17 apr 2018, 20:21

 57  Uma
AL zouden we graag meer informatie hebben over hoe het gehele proces gaat en hoe alles exact in elkaar steekt, maar wat De Mol nu eenmaal speciaal maakt (voor mij) is het mystieke errond dat je nooit zeker weet wat wel/niet een tip is, hoe X of Y gedaan is en waarom.
Gebruikersavatar

Holmes17 apr 2018, 20:27

 395
mollig18 schreef:De vragen die opgehangen waren bij het afdalen van de rots was volgens mij veel lastiger. Ze konden nooit weten welke duo's gingen gevormd worden. Toch moest er altijd een vraag opgehangen worden waar de afdalende kandidaten niet in voorkwamen en toch kwamen ze alle 10 4 keer als keuze voor. Mij lijkt dat moeilijker dan die poster eerlijk gezegd
Klopt niet helemaal : 5 vragen x 4 antwoorden = 20 = 10 kandidaten x 2
waarbij Channy 3x voorkwam als mogelijk antwoord en Kelly 1x, terwijl alle andere 2x voorkwamen...
dus ze hebben toch ter plaatse even bijgesleuteld...
Het was dus wel iets lastiger dan vlug 2 foto's in een template plakken maar niet veel lastiger.
Als je bvb naambordjes van alle kandidaten hebt, kan je er altijd vier kiezen om op het bord te hangen zodat de afdalers er niet tussen staan en met de uitspraken konden ze ook schuiven in functie van de ter plaatse gevormde duo's.
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2018, 17:55

 2834  Uma
De vraag-aan-de-productie van de dag:

Afbeelding

Hadden Joke en Steve nu 4 of 5 raadsels op te lossen???

Raadsel 1: PLUIM
Raadsel 2: Sleuteltje in taslamp
Raadsel 3: Foto's van celebs, wie leeft nog en wie niet
Raadsel 4: Bijbelvers 'Genesis 16:29' bij Channy/Jeffrey vs. NIKS bij Joke en Steve? Of geldt de code 468 als een "raadsel"?
Raadsel 5: De buitenstaanders (letterlijk) die Joke en Steve zoeken..
Gebruikersavatar

Frolva28 apr 2018, 22:47

 2204
Cedric schreef:De vraag-aan-de-productie van de dag:

Afbeelding

Hadden Joke en Steve nu 4 of 5 raadsels op te lossen???

Raadsel 1: PLUIM
Raadsel 2: Sleuteltje in taslamp
Raadsel 3: Foto's van celebs, wie leeft nog en wie niet
Zoals ik elders reeds schreef hadden Joke en Steve zelf 3 raadsels op te lossen (degene die jij hierboven opnoemt).

Raadsel 4 was het openen van de kist met de code 468 (door de andere kandidaten), op dat ogenblik gaat het vierde slotje open
Afbeelding

Raadsel 5 was het (tijdig) vinden van de kisten van Joke en Steve.


Met vriendelijke groeten,
de productie :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2018, 23:02

 2834  Uma
Merci!