Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 12:42

 417
Klaartje schreef:Opnieuw is het Bahador die de woorden "die mollenstreekskes" uitspreekt, maar ook opnieuw is het Lloyd die in beeld is, als hij dat zegt (cfr. hoger Baha die als eerste begint over de mol, terwijl Lloyd in beeld is).
volgens mij is dat dus een beeld dat niet in de uitzending zat , want moment dat hij met joke belt in aflevering 1 stond iedereen rond hem... nu vraag ik me af wie er daar nog in beeld staat?

Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 12:55

 417
zou het kunnen dat dat de finalisten zijn???? ik herken ze wel niet, links een vrouw ... en rechts een man :?:
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen22 apr 2018, 13:26

 182
james.waker schreef:zou het kunnen dat dat de finalisten zijn???? ik herken ze wel niet, links een vrouw ... en rechts een man :?:
De linker persoon heeft daar volgens mij de kaart vast. Helpt dat?
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 13:52

 417
pieter-jan.jorissen schreef:De linker persoon heeft daar volgens mij de kaart vast. Helpt dat?
nog niet... maar de rechtse doet precies een vreugdedansje.... stof tot nadenken iig :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mola Lisa22 apr 2018, 14:58

 328  Uma
james.waker schreef:volgens mij is dat dus een beeld dat niet in de uitzending zat , want moment dat hij met joke belt in aflevering 1 stond iedereen rond hem... nu vraag ik me af wie er daar nog in beeld staat?

Afbeelding


Leden van de crew misschien ? Zou ook kunnen verklaren waarom het niet in de aflevering zit.
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 15:48

 417
tsjoep schreef:Leden van de crew misschien ? Zou ook kunnen verklaren waarom het niet in de aflevering zit.
na uitvergroting denk ik dat de linkse JOKE is... de rechtse is er nog twijfel tussen Steve & Pieter

maar vermoedelijk dus opgenomen na de finale en niet na de eerste opdracht

of anders zullen het crew leden zijn , ik durf dat niet uitsluiten, maar het zou niet professioneel zijn :oops:
Gebruikersavatar

Frolva22 apr 2018, 16:11

 2204
james.waker schreef:maar vermoedelijk dus opgenomen na de finale en niet na de eerste opdracht
Volgens mij is het opgenomen tijdens de eerste opdracht (T-shirt Lloyd lijkt mij alleszins te kloppen, en het landschap ook). 😉
Ze gaan het toch niet riskeren om nu al beelden van na de finale te tonen?


Wel vreemd dat Lloyd dan tijdens die opdracht alleen heeft staan telefoneren en het over 'mollenstreekjes' had ... :?
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 16:23

 417
Frolva schreef:Volgens mij is het opgenomen tijdens de eerste opdracht (T-shirt Lloyd lijkt mij alleszins te kloppen, en het landschap ook). 😉
dezelfde t shirt aandoen als tijdens aflevering 1 is nu niet zo lastig hé, en zijn onderbroek zien we hier niet eens :oops:
dit landschap hier lijkt me iets minder ruig dan tijdens aflevering 1
maar zeker ben ik niet hoor
Ze gaan het toch niet riskeren om nu al beelden van na de finale te tonen?
tsja, hints zijn er om ontdekt te worden en om te tonen in de laatste aflevering ... en die 2 personen zijn toch niet echt goed herkenbaar vind ik
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2018, 17:43

 3423  Yens
james.waker schreef:... en die 2 personen zijn toch niet echt goed herkenbaar vind ik
Die 2 personen niet, maar Lloyd wel. Als jouw theorie zou kloppen dan zouden we nu al weten dat Lloyd in de finale zit. Dat zou ik in dit stadium van het programma, wel een echte afknapper vinden...
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh23 apr 2018, 14:22

 344  Sven
eveline.vanhemel schreef:Die 2 personen niet, maar Lloyd wel. Als jouw theorie zou kloppen dan zouden we nu al weten dat Lloyd in de finale zit. Dat zou ik in dit stadium van het programma, wel een echte afknapper vinden...
Maar dat weten we nog niet, dat weten we pas in de laatste aflevering (ik bedoel niet de hints aflevering), dus tot die tijd kan het van alles zijn. Oftewel, kan prima na de finale zijn opgenomen, want dat gaat de kijker toch niet doorhebben. Geloof me, afleveringen worden 3x gecheckt voordat ze 'live' gaan. En het feit dat je die andere niet herkend is het niet echt 'onthullend' vind ik.
Gebruikersavatar

james.waker24 apr 2018, 04:23

 417
voor de duidelijkheid, dat is dus een beeld dat in de trailer zat

heb trouwens nog iets vreemd gevonden in de trailer
we zien pieter & lloyd lopen in aflevering 1 en er verschijnen rare beelden op hun rug, maar ik kan er niet meteen iets van maken....
Afbeelding



Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker24 apr 2018, 04:45

 417
:batman:
Afbeelding