Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Holmes24 apr 2018, 20:40

 395
james.waker schreef:volgens mij is dat dus een beeld dat niet in de uitzending zat , want moment dat hij met joke belt in aflevering 1 stond iedereen rond hem... nu vraag ik me af wie er daar nog in beeld staat?

Afbeelding
Bekijk de eerste aflevering dan nog maar eens. Vanaf 24:15 zie je Lloyd alleen staan en bellen met Joke en bij het ronddraaien van de camera zie je oa een cameraman in beeld lopen en nog enkele andere personen. Beeld kwam dus uit 1e aflevering en heeft niets met finalisten te maken.

Afbeelding
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh25 apr 2018, 10:12

 344  Sven
james.waker schreef:voor de duidelijkheid, dat is dus een beeld dat in de trailer zat

heb trouwens nog iets vreemd gevonden in de trailer
we zien pieter & lloyd lopen in aflevering 1 en er verschijnen rare beelden op hun rug, maar ik kan er niet meteen iets van maken....
Afbeelding



Afbeelding
Dit is gewoon het 'glitch' effect wat tegenwoordig hip is en wat de stijl van de Mol is. Ik zoek niets achter deze dingen, is puur de stijl van het programma, in mijn ogen dan.
Gebruikersavatar

james.waker25 apr 2018, 17:05

 417
lorenzo.dejongh schreef:Dit is gewoon het 'glitch' effect wat tegenwoordig hip is en wat de stijl van de Mol is. Ik zoek niets achter deze dingen, is puur de stijl van het programma, in mijn ogen dan.
ik vind het toch raar dat er met dat effect vrij eenvoudig mol kan gevormd worden op seconde 19
Afbeelding
Afbeelding

ben nu trailer 2 aan het bestuderen meer bepaald op seconde 26 zijn er interessante zaken te zien, maar kan ze nog niet plaatsen

mvg
james
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 17:37

 8153
james.waker schreef: ben nu trailer 2 aan het bestuderen meer bepaald op seconde 26 zijn er interessante zaken te zien
Ik ben alvast zeer nieuwsgierig!
Gebruikersavatar

Cedric25 apr 2018, 17:47

 2834  Uma
Ik heb niets tegen mensen die dergelijke beelden zo frame per frame gaan analyseren, maar dit zijn het soort tips die ik toch vrij bewust negeer.. Ik echt niet dat men ergens in een frame van een milliseconde of zo een tip zal gaan verstoppen. Dat is niet mogelijk op te merken voor mensen. Aan de andere kant doen ze dat dan misschien net wel om mensen die zo'n zaken analyseren een pleziertje te doen, maar ik vind het toch onrealistisch.

Akkoord, er wordt al eens gefoefeld met een Mol-logo (remember Gilles als mol) of een ander dergelijk beeld, maar dan nog is dat logo meer dan voldoende lang in beeld dat het met het blote oog op te merken is zonder dat je echt het beeld milliseconde per milliseconde moet gaan pauzeren.. Idem met die QR-code toen Eline de mol was bijvoorbeeld.

Hoe hard ik jullie analysewerk ook apprecieer, dergelijke "onderzoeken" zijn voor mij toch iets te vergezocht om te gaan geloven dat er dergelijke tip verscholen zou zitten in de uitzending.
Gebruikersavatar

Frolva25 apr 2018, 18:09

 2204
Cedric schreef:voor mij toch iets te vergezocht
Voor mij ook.

Doet me denken aan de 'flare' van vorige jaar. Wat zien jullie hierin?
Gebruikersavatar

james.waker25 apr 2018, 18:36

 417
Cedric schreef:Hoe hard ik jullie analysewerk ook apprecieer, dergelijke "onderzoeken" zijn voor mij toch iets te vergezocht om te gaan geloven dat er dergelijke tip verscholen zou zitten in de uitzending.
't is toch oa door dergelijke onderzoeken dat ik 100% zeker ben van mijn mol... als men nu afkomt met andere mol... tsja, dan heeft het voor mij ook geen zin meer om te jagen... dan steken ze er bewust zaken in om jagers op het verkeerde been te zetten :twisted: ➡️ :mrgreen:
Gebruikersavatar

james.waker25 apr 2018, 18:49

 417
chicawah schreef:Ik ben alvast zeer nieuwsgierig!
ik heb eigenlijk nooit iets in de trailers gezocht... tot vorig weekend... toen bedacht ik... "heb je mij gemist" kan ook slaan op : heb je de aanwijzing gemist ...

wat betreft trailer 2, mijn onderzoek is nog niet afgerond, maar op seconde 26 zie ik een vreemd figuurtje

het komt me ergens bekend van voor, maar ik kan het niet plaatsen, misschien dat er iemand iets in ziet of kan linken aan de mol... dan hoor ik het graag 😉

Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker25 apr 2018, 19:11

 417
Holmes schreef:Bekijk de eerste aflevering dan nog maar eens. Vanaf 24:15 zie je Lloyd alleen staan en bellen met Joke en bij het ronddraaien van de camera zie je oa een cameraman in beeld lopen en nog enkele andere personen. Beeld kwam dus uit 1e aflevering en heeft niets met finalisten te maken.
ja , correct, hij belde later in de aflevering nog eens naar joke.. had daar in eerste instantie niet meer aan gedacht... in de trailer zijn er trouwens ook meer dan 2 personen te zien op de achtergrond, dus dit was sowieso reeds in het water gevallen... blijft er over : lloyd die haren streek op moment dat baha mollestreekjes zegt....
Gebruikersavatar

Cedric25 apr 2018, 19:14

 2834  Uma
In het Humo-artikel van een tijdje terug werd gezegd dat er bij die eerste proef zo'n 70 mensen aanwezig waren. Dan is het onvermijdelijk dat er wat mensen van "achter de schermen" plots ergens in beeld komen hé..