Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Torremolinos02 mei 2018, 10:48

 264
Dit lijkt me toch ook oneerlijk, tenzij... ze in deze fase van het spel voor iedere kandidaat 1 vraag erin steken die neer komt op ‘is kandidaat X de mol’?
Op die manier heeft iedereen weer hetzelfde voordeel, maar voorkom je mathematisch gokken en spreiden. Wie resoluut kiest voor 1 mol en juist zit, zal op die manier altijd voordeel halen op wie mathematisch tactisch stemt en spreidt.

Dat is ook wel goed, want een kandidaat die het spel wint omdat hij toevallig of beredeneert altijd goed gokte, dat wil je toch niet meemaken?
Gebruikersavatar

jos.jansen02 mei 2018, 12:10

 328  Uma
pieter-jan.jorissen schreef:Volgens mij kan je uit de vraag afleiden dat sommigen Lloyd verdenken (Joke?) en anderen niet. Als niemand Lloyd verdacht, dan zat deze vraag er volgens mij niet in. Maar ja, daar leren we niets uit :(
Ik denk eerder dat sommige vragen op voorhand vastliggen en deze vraag is mss een "beloning" voor Lloyd omdat hij durfde om die ronde te spelen en ze had over eender wie kunnen gaan. Maar zoals ik eerder zei zullen er zo wel meerdere vragen zijn, we krijgen ze gwn niet altijd te zien.