Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 18:45

 3423  Yens
chicawah schreef:Zou Baha in het Parsi schrijven (of een andere taal die in Iran gesproken wordt)? :mrgreen:
Of in het Gents? Daar zal wel niet zoveel verschil tussen zijn zeker? :twisted:
Misschien moeten we dit topic naar off-topic verhuizen :drunken:
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2018, 21:27

 767  Yens
Geen van jullie is de mol ...
Nee dragen zal wel iets zijn dat ze "dragen"
Gebruikersavatar

Kleintje30 apr 2018, 22:19

 125  Sven
Taupe077 schreef:Geen van jullie is de mol ...
Nee dragen zal wel iets zijn dat ze "dragen"
Of "jullie zijn allemaal de mol". Kan verklaren waarom 't zo moeilijk is dit seizoen 😛
Gebruikersavatar

marc.koenen01 mei 2018, 20:48

 122
Frolva schreef:Mogelijk staat er iets in de molboekjes, in 'onzichtbare inkt'? :mrgreen:

Zou meteen verklaren waarom elke afvaller zijn/haar molboekje moest afgeven. 😉
De afvallers moesten toch in iedere serie hun molboekje afgeven of vergis ik me hier
Gebruikersavatar

marc.koenen01 mei 2018, 21:24

 122
Afbeelding
Dit is in de serie 4 waar Gilles en Stijn brandende vuurpijlen op een vlot trachten te schieten,die de molboekjes bevat.Cathy en Hanne kunnen die lezen als het vlot niet in brand schiet
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 mei 2018, 21:25

 1690  Sven
marc.koenen schreef:De afvallers moesten toch in iedere serie hun molboekje afgeven of vergis ik me hier
Ja, er was altijd een proef dat ze in de molboekjes konden kijken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 21:28

 8153
Jay-Lo schreef:Ja, er was altijd een proef dat ze in de molboekjes konden kijken.
Vorig jaar konden ze 's nachts naar een hut sluipen om in de boekjes te lezen. Per boekje dat gelezen werd, ging er geld uit de pot. Robin heeft toen in dat van Hans gekeken.
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2018, 21:31

 2204
marc.koenen schreef:De afvallers moesten toch in iedere serie hun molboekje afgeven of vergis ik me hier
Zou zeker kunnen.

Dit seizoen valt het met (voor het eerst) op dat het zo expliciet gevraagd wordt om het af te geven.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 21:34

 8153
Frolva schreef:Zou zeker kunnen.

Dit seizoen valt het met (voor het eerst) op dat het zo expliciet gevraagd wordt om het af te geven.
Is mij ook al opgevallen. Die boekjes duiken zeker nog op!
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2018, 22:01

 2204
chicawah schreef:Is mij ook al opgevallen. Die boekjes duiken zeker nog op!

In een geheim dat de overgebleven kandidaten al heel de tijd met zich mee dragen? 😲

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 22:18

 8153
Frolva schreef:In een geheim dat de overgebleven kandidaten al heel de tijd met zich mee dragen? 😲

:mrgreen:
Wie weet... 😉
Gebruikersavatar

Klaartje01 mei 2018, 22:33

 2245  Uma
Frolva schreef:Mogelijk staat er iets in de molboekjes, in 'onzichtbare inkt'? :mrgreen:

Zou meteen verklaren waarom elke afvaller zijn/haar molboekje moest afgeven. 😉
Ik denk ook dat het geheim waarvan sprake iets is dat in die molboekjes te zien is dat alleen onder een UV-lamp zichtbaar is. Iets geschreven in blacklightverf, zoals de naam van de Mol of de vingerafdrukken van de Mol in blacklightverf.