Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mei 2018, 08:51

 3483  Uma
Ik zie een rampscenario komen (voor de kandidaten).
De molboekjes moeten afgegeven worden en op een bepaald moment worden die herverdeeld. Hoe de herverdeling gebeurt zal afhankelijk zijn van het resultaat van een of andere opdracht.
Stel dat Baha de mol is, dan verklaart dit ook meteen waarom hij in de auto zijn molboekje zo open en leesbaar op zijn knieën had.

Ik geloof er niet in maar kan me wel de paniek voorstellen bij 3 deelnemers.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 10:46

 8153
Klaartje schreef:Ik denk ook dat het geheim waarvan sprake iets is dat in die molboekjes te zien is dat alleen onder een UV-lamp zichtbaar is. Iets geschreven in blacklightverf, zoals de naam van de Mol of de vingerafdrukken van de Mol in blacklightverf.
Spannend!!!
Gebruikersavatar

Klaartje02 mei 2018, 11:09

 2245  Uma
Ik kijk vooral uit naar de "gouden hint" die ze gaan geven.

Zowel vorig seizoen als twee seizoenen geleden zat DE hint naar de identiteit van de Mol voor de kijker in de aflevering vlak voor de finale.

Seizoen 2016: mol Gilles kreeg tijdens de eliminatie het afwijkende groene scherm, het doolhof dat gesloten was.
Seizoen 2017: mol Eline moest de QR-code proberen te scannen, de QR-code die verwees naar het Lego-spel (inbraak in museum, politieauto's) en waarmee ook de dierenpuzzel kon bedekt worden, zodat daar ondubbelzinnig Eline is de mol kon gelezen worden.

Dat is voor ons als kijkers ook een geheim waar we naar uitkijken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2018, 17:47

 8153
't Is inderdaad iets met de molboekjes! Op elk molboekje heeft de mol zijn spoor nagelaten en door ze allemaal samen te leggen kom je achter de identiteit van de mol.
Gebruikersavatar

wim.geuens06 mei 2018, 18:30

 57  Uma
chicawah schreef:'t Is inderdaad iets met de molboekjes! Op elk molboekje heeft de mol zijn spoor nagelaten en door ze allemaal samen te leggen kom je achter de identiteit van de mol.
Waar haal je deze informatie vandaan?
Tenzij je bij Café de Mol zit heb je wel zwijgplicht 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2018, 18:34

 8153
wim.geuens schreef:Waar haal je deze informatie vandaan?
Tenzij je bij Café de Mol zit heb je wel zwijgplicht 😂
Vier heeft een fragmentje van vanavond gepost op facebook 🙂
Gebruikersavatar

wim.geuens06 mei 2018, 18:37

 57  Uma
chicawah schreef:Vier heeft een fragmentje van vanavond gepost op facebook 🙂
Thanks ^^.