Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

david.vierstraete07 mei 2018, 21:31

 73  Yens
Wat ik blijf heel vreemd vinden is dat lloyd en baha quasi altijd alles samen hebben gedaan en in de finale zitten. Als ze elkaar niet verdenken, dan ga je toch niet samenzitten.
Want de vragen gaan over de mol, en als je zoveel samen zit met een niet verdachte, dan weet je toch minder dan de vierde persoon die wel bij de mol zit!! En zou lloyd of baha er moeten uitliggen.

Dus stel dat baha de mol is, dan wil lloyd alles weten wat baha doet, en omgekeerd. Vandaar nu ook dat ze per se wilden samenfietsen. Dat viel zo hard op. Hetzelfde in dat duel met die figuurtjes onthouden waar baha eruit ligt
Gebruikersavatar

Coral08 mei 2018, 17:42

 1
Ik heb ooit eens bij zijn moeder van Pieter een vergadering meegemaakt ... ze is alleszins welbespraakt , zeer mondig en geen angst van te praten in grote groepen...wat hij ook wel is/ heeft als priester...Doch is sinds aflevering 2 Baha mijn mol.
Ik vond het eigenlijk zeer eenvoudig dit jaar...Als Baha de mol is...

Opdracht1. De kisten. De mol komt altijd boven anders is er geen leuke tv + hij kan aansturen=mollen om verkeerd te lopen naar het graf van Steve en Joke. Pieter en Baha liggen naast elkaar en het is Pieter die het oplost na wat tijd te nemen. Baha doet as usual niet zoveel. Tegen Pieter ingaan kan hij niet vanuit de kist dus volgt Pieter.
Volgens mij was het plan, wacht lang genoeg om aan te sluiten bij diegene die er al uit zijn en saboteer bij het lopen naar het afgelegen graf van Steve en Joke. Als je de afleveringen bekijkt lost Baha bijna nooit iets op, vertraagt alles en zegt subtiele zaken op subtiele momenten (we nemen de paarden voor het geld en we gebruiken ze maar zeer traag)...Lijkt me zeer duidelijk, ondanks dat hij sympathiek is. Maar het zou misschien te simpel zijn...dus het kan goed zijn dat Pieter de mol is...naar het verhaal van Eline van vorige jaar...Bijna niet te weten door de kijkers. Veel mol streken hebben we niet gezien(eventueel daar bij die dansers dat hij zeer snel en opdringerig roept' Katrien , Pascal eens worden he!' om de verkeerde te kiezen, doch een onmogelijk opdracht).

In de luchthaven met de koffers doet Baha(als mol) een geniale zet want als je de nul koffer neemt als mol gaat in feite al het geld dat de andere nemen als pasvragen af van Baha zijn rekening mbt 'follow the money'.

In het spiegelpaleis gaan ze terug op vraag van Pascale omdat ze weet dat er mis geteld. Baha zal dat zeker ook weten maar zwijgt.

Normaal gezien zal Pieter de mol zijn daar hij tot vorige week onverdacht was bij het publiek. (gewoon omdat de montage dit zo maakt) Indien het Baha is vond ik het eenvoudig dit jaar.