Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

commisaris Witse13 mei 2018, 22:06

 260
Ben eigenlijk blij dat ik fout was... Felicitaties aan wie het wel juist zag. Pieter is de beste mol ooit.... 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2018, 22:08

 8153
commisaris Witse schreef:Ben eigenlijk blij dat ik fout was... Felicitaties aan wie het wel juist zag. Pieter is de beste mol ooit.... 😂
Volledig mee eens!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2018, 22:08

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:YES!!! :drunken: :drunken: :drunken:
Congrats!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2018, 22:09

 8153
lucu schreef:Proficiat aan iedereen die week na week op zoek ging naar de mol en
vooral aan de vier forumleden die het bij het rechte eind hadden:

MOLLENJAGER-DT
EVELINE.VANHEMEL
EX-MOLINATOR
FROLVA


Voor jullie is er eeuwige roem!
En Yvo, Mateo en nog anderen.
Gebruikersavatar

Frolva13 mei 2018, 22:13

 2204
lucu schreef:Proficiat aan iedereen die week na week op zoek ging naar de mol en
vooral aan de vier forumleden die het bij het rechte eind hadden:

MOLLENJAGER-DT
EVELINE.VANHEMEL
EX-MOLINATOR
FROLVA


Voor jullie is er eeuwige roem!
Dank je wel LUCU. 😉
Jouw speurtocht in het kruiswoordraadsel was schitterend, maar ondanks alles ben ik bij Pieter gebleven.
Zoals je elders schreef: de makers hebben wat uit te leggen.

Pieter was zeker niet mijn eerste mol. Dat was Steve.

Bij Pieter ben ik terecht gekomen door de opdracht met de beproevingen, en meer bepaald de manier waarop de enveloppen werden uitgedeeld (en wat dat allemaal tot gevolg had).

En om eerlijk te zijn: het is wel leuk dat blijkt dat ik op de juiste mol zat, maar vorig jaar vond ik ook fantastisch toen Annelies (voor mij :mrgreen: ) de mol was. :mrgreen:

Benieuwd naar de laatste aflevering om te zien hoe Pieter gemold heeft en welke verborgen hints er in het programma, maar vaak blijf ik op dat vlak wat om m'n honger zitten. Op dit forum verschijnen zo'n fantastische theorieën, dat de werkelijkheid soms wat tegen valt. 😉
Gebruikersavatar

Bristol13 mei 2018, 22:14

 19
Proficiat aan alle succesvolle mollenjagers - maar ook aan alle anderen, die nu een lichte teleurstelling verwerken!

Ik volg dit forum nog niet zo lang, anderen weten misschien of er leden zijn die nu en in 2016 en 2017 de mol juist hebben voorspeld en dus met recht zich molexpert mogen noemen?
Gebruikersavatar

lucu13 mei 2018, 22:19

 551  Sven
Frolva schreef:Dank je wel LUCU. 😉
(...) Op dit forum verschijnen zo'n fantastische theorieën, dat de werkelijkheid soms wat tegen valt. 😉
Dank je, Frolva.
Dat is er eentje om in te lijsten en mee te nemen naar het zevende seizoen!

Maar ik heb gekregen wat ik (stiekem) had gehoopt: ik ben letterlijk uit mijn zetel gevallen van verbazing!

Fantastische televisie!

:roll: :mrgreen: 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2018, 22:21

 8153
Frolva schreef:Benieuwd naar de laatste aflevering om te zien hoe Pieter gemold heeft en welke verborgen hints er in het programma, maar vaak blijf ik op dat vlak wat om m'n honger zitten. Op dit forum verschijnen zo'n fantastische theorieën, dat de werkelijkheid soms wat tegen valt. 😉
:mrgreen:

Proficiat Frolva!
Ik zat ernaast :?
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle13 mei 2018, 22:22

 263
chicawah schreef:Congrats!
Tja, als je het eenmaal ziet is het niet zo moeilijk meer.

In het fluiten hoorde ik meteen Pieter.

Maar wat me daarvoor eigenlijk al over de streep haalde was dit:


Afbeelding
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2018, 22:22

 1111  Uma
Frolva schreef:Pieter was zeker niet mijn eerste mol. Dat was Steve.
Bij mij hetzelfde. Steve was ook mijn eerste mol.
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2018, 22:24

 1111  Uma
Bristol schreef:Ik volg dit forum nog niet zo lang, anderen weten misschien of er leden zijn die nu en in 2016 en 2017 de mol juist hebben voorspeld en dus met recht zich molexpert mogen noemen?
Als die mensen al bestaan zijn ze met niet veel aanwezig op dit forum. Ik zal morgen eens in de archieven van vorig jaar kijken, maar dan kan je eigenlijk het hele archief doorzoeken. Dus dat wordt niet gemakkelijk.
Gebruikersavatar

Frolva13 mei 2018, 22:30

 2204
lucu schreef:Maar ik heb gekregen wat ik (stiekem) had gehoopt: ik ben letterlijk uit mijn zetel gevallen van verbazing!
Dat gevoel ken ik sinds vorig jaar als geen ander. :mrgreen:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9