Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva13 mei 2018, 22:31

 2204
Yvo schreef:Als die mensen al bestaan zijn ze met niet veel aanwezig op dit forum. Ik zal morgen eens in de archieven van vorig jaar kijken, maar dan kan je eigenlijk het hele archief doorzoeken. Dus dat wordt niet gemakkelijk.

Ik in elk geval niet (wegens Annelies vorig jaar). Het jaar voordien zat ik vanaf de metro-proef wel op Gilles (maar niet op dit forum :mrgreen: ).
Gebruikersavatar

Mateo13 mei 2018, 22:42

 870
Proficiat en dank aan allen!

Aan al diegenen die het juist hadden, aan de makers van de Mol, aan alle deelnemers en aan allen die hier zo onvermoeibaar mee hebben geholpen om dit zo'n prachtige zoektocht te maken. Een feest! 😃

En natuurlijk mijn speciale dank voor een ongelooflijk goede Mol, een fantastische winnaar en een geweldige mede-finalist, want een echte verliezer is er in mijn ogen niet, wanneer je zo ver gekomen bent in dit spel.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2018, 23:12

 1690  Sven
Bristol schreef:Proficiat aan alle succesvolle mollenjagers - maar ook aan alle anderen, die nu een lichte teleurstelling verwerken!

Ik volg dit forum nog niet zo lang, anderen weten misschien of er leden zijn die nu en in 2016 en 2017 de mol juist hebben voorspeld en dus met recht zich molexpert mogen noemen?
Ik zal op voorhand waarschuwen: ik kies al 3 jaar de verliezer als mol. Mijn wenswinnaar is wel altijd de winnaar, dus voor volgend seizoen, .... 😃
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 07:59

 3423  Yens
lucu schreef:Proficiat aan iedereen die week na week op zoek ging naar de mol en
vooral aan de vier forumleden die het bij het rechte eind hadden:

MOLLENJAGER-DT
EVELINE.VANHEMEL
EX-MOLINATOR
FROLVA


Voor jullie is er eeuwige roem!
Wow mannekes, het feit dat ik in de week voor de finale een juiste pronostiek maak, wil niet zeggen dat ik zo'n geweldige mollenvanger ben: ik verdacht eerst Steve, daarna Katrien, daarna Pascale en toen die er vorige week uitging, heb ik gewoon gedacht, laat ik nu maar gewoon voor degene gaan waarvan ik graag zou hebben dat die de mol is. En zeg nu zelf: een meer memorabele mol als Pieter bestaat er niet he 😃. Wat betreft Lloyd en Baha, had dat evengoed andersom kunnen zijn. Ik heb gewoon gekozen voor Lloyd op basis van zijn geweldige prestatie vorige week (strandproef). Toen dacht ik, jij verdient de overwinning manneke 😃.
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 08:06

 3423  Yens
Yvo schreef:Als die mensen al bestaan zijn ze met niet veel aanwezig op dit forum. Ik zal morgen eens in de archieven van vorig jaar kijken, maar dan kan je eigenlijk het hele archief doorzoeken. Dus dat wordt niet gemakkelijk.
Laat dat maar zijn, er is hier niemand denk ik die op zoek is naar een titeltje van mol-expert. Het houdt ook geen steek: het was dit jaar stukken moeilijker dan de vorige jaren. Mensen die Pieter verdachten van het begin van deze reeks, die verdienen die titel wel in mijn ogen 😃.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 09:24

 8153
eveline.vanhemel schreef:Laat dat maar zijn, er is hier niemand denk ik die op zoek is naar een titeltje van mol-expert. Het houdt ook geen steek: het was dit jaar stukken moeilijker dan de vorige jaren. Mensen die Pieter verdachten van het begin van deze reeks, die verdienen die titel wel in mijn ogen 😃.
Ik zie en hoor Joke nog: "Maar Pieter, zo nen sympathieken, lieven, goeien mens..." :mrgreen:
Gebruikersavatar

Yvo14 mei 2018, 12:52

 1111  Uma
eveline.vanhemel schreef:Laat dat maar zijn, er is hier niemand denk ik die op zoek is naar een titeltje van mol-expert. Het houdt ook geen steek: het was dit jaar stukken moeilijker dan de vorige jaren. Mensen die Pieter verdachten van het begin van deze reeks, die verdienen die titel wel in mijn ogen 😃.
Ja, is misschien beter om dat niet op te zoeken. Dan verdient mijn pa die titel, want Pieter was vanaf aflevering 1 één van zijn hoofdverdachten. Na een tijdje schreef hij Baha een beetje af en het is voor hem Pieter gebleven tot het einde. Bij mij was het na aflevering 5 dat ik Pieter verdacht. Trouwens ook in de 4e reek na aflevering 5 dat ik Gilles verdacht. Op het einde nog om een idiote reden veranderd, maar mijn intuïtie zei altijd Gilles.
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 12:57

 3423  Yens
Yvo schreef:Ja, is misschien beter om dat niet op te zoeken. Dan verdient mijn pa die titel, want Pieter was vanaf aflevering 1 één van zijn hoofdverdachten. Na een tijdje schreef hij Baha een beetje af en het is voor hem Pieter gebleven tot het einde. Bij mij was het na aflevering 5 dat ik Pieter verdacht. Trouwens ook in de 4e reek na aflevering 5 dat ik Gilles verdacht. Op het einde nog om een idiote reden veranderd, maar mijn intuïtie zei altijd Gilles.
Ik heb tot het einde gedacht, ik hoop dat het Pieter is, maar dat kan toch niet 🙂. Toch waren er meer en meer tips die in zijn richting wezen. Al mijn andere verdachten, Steve, Katrien en Pascale waren - dacht ik - veel meer gefundeerde verdenkingen :mrgreen: .
Gebruikersavatar

Ben Jones14 mei 2018, 13:16

 44
Je kan pas echt de mol beginnen zoeken na 5-6 afleveringen, vanaf dan is er genoeg materiaal om echt aan de slag te gaan en met grote zekerheid iets te zeggen. Als je na aflevering 1 Pieter als mol had dan kan dat niet anders dan geluk geweest zijn.
Gebruikersavatar

Elysia198514 mei 2018, 13:17

 105
Ik heb nu toch de knoop doorgehakt. Volgens mij is de mol Pieter.

😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 13:22

 8153
Elysia1985 schreef:Ik heb nu toch de knoop doorgehakt. Volgens mij is de mol Pieter.

😉
Ik ben nog steeds ongelovig :mrgreen:
Gebruikersavatar

BeaVer14 mei 2018, 13:26

 1293  Uma
chicawah schreef:Ik ben nog steeds ongelovig :mrgreen:
Ongelovig? of verloochen je "de mol", Pieter?
De haan zal niet kraaien voordat je 'de mol' 3 x verloochent hebt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9