Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

mattias.boel08 mei 2018, 18:47

 61  Uma
Mol: pieter
Winnaar: bahador
Finalist: lloyd
Gebruikersavatar

commisaris Witse09 mei 2018, 14:25

 260
Alle drie zijn verdacht. Baha heeft een andere 4 op zijn molboekje. Pieter draagt opvallend het cijfer 6 maar de 6 streepjes op het molboekje van Lloyd kunnen niet meer uitgewist worden. :mrgreen: Daarom :
Mol : Lloyd
Winnaar : Baha
Verliezer : Pieter

Maar ik steek mijn hand hiervoor niet in het vuur 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 15:23

 8153
commisaris Witse schreef:Maar ik steek mijn hand hiervoor niet in het vuur 😂
Ik waag mij zelfs niet aan een pronostiek :mrgreen:
Gebruikersavatar

benjamin.schatteman09 mei 2018, 15:38

 9
Mol lloyd
Winnaar Pieter
Verliezer baha
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2018, 15:41

 3483  Uma
Het zou me niet verwonderen mocht Pieter de mol zijn (uiteraard 😉 ) noch dat Baha en Lloyd mekaar verdenken.
Iemand heeft dit al eerder vermeld voor dit seizoen (geen idee meer wie) maar door de eliminatie van Pascale begin ik er echt in te geloven ook (de laatste 3 allemaal op de verkeerde mol??).
Gebruikersavatar

david.vierstraete09 mei 2018, 16:53

 73  Yens
ex-molinator schreef:Het zou me niet verwonderen mocht Pieter de mol zijn (uiteraard 😉 ) noch dat Baha en Lloyd mekaar verdenken.
Iemand heeft dit al eerder vermeld voor dit seizoen (geen idee meer wie) maar door de eliminatie van Pascale begin ik er echt in te geloven ook (de laatste 3 allemaal op de verkeerde mol??).
Dit zou dan ook verklaren waarom GDC in een interview zegt dat het -met alle respect voor de vorige mollen- dit jaar de strafste mol is ooit.

Waarschijnlijk zit er deze keer niemand op de juiste mol en heeft die dus perfect zijn rol gespeeld en wss onopvallend veel geld uit de pot gehouden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 17:00

 8153
david.vierstraete schreef:Waarschijnlijk zit er deze keer niemand op de juiste mol
😂 😂 😂
Hoe gaan ze dat dan oplossen?
Het wordt donker... het wordt nog donkerder... het is nu stikdonker... Wiens lamp gaat plots branden? Die van X.
2/3 van Vlaanderen springt juichend op en roept "Zie je wel dat X niet de mol is! Hij wint hier het spelleke!".
Dan komt Gilles. En Gilles zegt: "Dit is het jaar dat je alles omgekeerd moet zien. Onze X hier, beste kijkers, is niet de winnaar maar de mol!".
Waarna 1/3 van Vlaanderen rechtspringt en roept "Zie je wel!".
Waarna Gilles doodernstig zegt: "We zitten nu wel met een probleem: Y heeft gezegd dat Z de mol is en Z heeft gezegd dat Y de mol is. We hebben dit jaar dus geen winnaar. Al het geld uit de pot gaat naar de kindjes van Casa Hogar."
Dan begint een grote cactus in de achtergrond plots te bewegen. Hij stapt naar Gilles toe. Die trekt één voor één zijn stekels uit. De ontstekelde cactus stroopt zijn vel af. Het is Michel Dhooge! Michel neemt dankbaar de pot in ontvangst.
En dan klinkt plots een schaterende lach... Tiens... wie zou dat nu zijn?
Gebruikersavatar

emielvsb09 mei 2018, 17:08

 6
Mol: Lloyd
Winnaar: Baha
Verliezer: Pieter
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2018, 17:10

 3423  Yens
chicawah schreef:😂 😂 😂
Hoe gaan ze dat dan oplossen?
Het wordt donker... het wordt nog donkerder... het is nu stikdonker... Wiens lamp gaat plots branden? Die van X.
2/3 van Vlaanderen springt juichend op en roept "Zie je wel dat X niet de mol is! Hij wint hier het spelleke!".
Dan komt Gilles. En Gilles zegt: "Dit is het jaar dat je alles omgekeerd moet zien. Onze X hier, beste kijkers, is niet de winnaar maar de mol!".
Waarna 1/3 van Vlaanderen rechtspringt en roept "Zie je wel!".
Waarna Gilles doodernstig zegt: "We zitten nu wel met een probleem: Y heeft gezegd dat Z de mol is en Z heeft gezegd dat Y de mol is. We hebben dit jaar dus geen winnaar. Al het geld uit de pot gaat naar de kindjes van Casa Hogar."
Dan begint een grote cactus in de achtergrond plots te bewegen. Hij stapt naar Gilles toe. Die trekt één voor één zijn stekels uit. De ontstekelde cactus stroopt zijn vel af. Het is Michel Dhooge!
Het zou nogal iets zijn 😂 😂 😂 😂
Ik moet dit toch eens overdenken onder welke situaties dit mogelijk kan zijn...
Grrrr.... mindfuck :drunken:
Gebruikersavatar

Cedric09 mei 2018, 18:00

 2834  Uma
chicawah schreef:😂 😂 😂
Hoe gaan ze dat dan oplossen?
Het wordt donker... het wordt nog donkerder... het is nu stikdonker... Wiens lamp gaat plots branden? Die van X.
2/3 van Vlaanderen springt juichend op en roept "Zie je wel dat X niet de mol is! Hij wint hier het spelleke!".
Dan komt Gilles. En Gilles zegt: "Dit is het jaar dat je alles omgekeerd moet zien. Onze X hier, beste kijkers, is niet de winnaar maar de mol!".
Waarna 1/3 van Vlaanderen rechtspringt en roept "Zie je wel!".
Waarna Gilles doodernstig zegt: "We zitten nu wel met een probleem: Y heeft gezegd dat Z de mol is en Z heeft gezegd dat Y de mol is. We hebben dit jaar dus geen winnaar. Al het geld uit de pot gaat naar de kindjes van Casa Hogar."
Dan begint een grote cactus in de achtergrond plots te bewegen. Hij stapt naar Gilles toe. Die trekt één voor één zijn stekels uit. De ontstekelde cactus stroopt zijn vel af. Het is Michel Dhooge! Michel neemt dankbaar de pot in ontvang...
Als ik het goed begrijp, zeg je dat Joke en Pascale nog een ultiem duel moeten uitvechten om te bepalen wie de winnaar is?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 18:12

 8153
Cedric schreef:Als ik het goed begrijp, zeg je dat Joke en Pascale nog een ultiem duel moeten uitvechten om te bepalen wie de winnaar is?
Lucha libre! :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9