Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric13 mei 2018, 14:06

 2834  Uma
lucu schreef:Precies zes uur vóór de finale van het zesde seizoen van DE MOL volgt hier het resultaat van de pronostieken van een veertigtal forumleden.

Met dank aan YVO voor het initiatief en CEDRIC voor een eerdere tussenstand.

BTW, de pronostiek van Ex-Mollinator was zowel de allerleukste als de meest correcte, maar werd om begrijpelijke redenen niet in de afsluitende pronostiek verwerkt… 😉


Afbeelding

Afbeelding
Nice! Wel erg opvallend vind ik. Ik denk dat we toch vrij dicht bij de waarheid zullen aanleunen als we hieruit concluderen dat Pieter, Lloyd en Bahador de 3 finalisten zullen zijn.

Het verandert voor mij wel niets.. Het eerste combinatiescenario is waar ik op hoop, het tweede is wat ik denk. De rest is voor als ik er compleet naast zit 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mei 2018, 16:02

 3483  Uma
lucu schreef:...
BTW, de pronostiek van Ex-Mollinator was zowel de allerleukste als de meest correcte, maar werd om begrijpelijke redenen niet in de afsluitende pronostiek verwerkt… 😉
Wat een schande: Ik schrijf hier weken aan een stuk de blaren aan mijn vingers, en de enige onweerlegbare conclusie op dit moment, wordt zomaar uit de statistieken gehaald. 😲
Deze avond zal er iemand een paar weesgroetjes mogen opzeggen en vergiffenis vragen. BTW aflaten kunnen nog tot 20:00u aan verminderd tarief besteld worden :mrgreen:
Gebruikersavatar

Moldedju13 mei 2018, 16:52

 507  Yens
Mol: Bahador
Winnaar: pieter
Verliezer: loyd
Gebruikersavatar

lucu13 mei 2018, 18:41

 551  Sven
ex-molinator schreef:Wat een schande: Ik schrijf hier weken aan een stuk de blaren aan mijn vingers, en de enige onweerlegbare conclusie op dit moment, wordt zomaar uit de statistieken gehaald. 😲
Deze avond zal er iemand een paar weesgroetjes mogen opzeggen en vergiffenis vragen. BTW aflaten kunnen nog tot 20:00u aan verminderd tarief besteld worden :mrgreen:
:mrgreen: 😃
Gebruikersavatar

Moldedju13 mei 2018, 21:34

 507  Yens
Haha, grandioos de mist in dit jaar! Proficiat aan al de Pieter verdenkers! Well done !!!
Gebruikersavatar

lucu13 mei 2018, 21:43

 551  Sven
Proficiat aan iedereen die week na week op zoek ging naar de mol en
vooral aan de vier forumleden die het bij het rechte eind hadden:

MOLLENJAGER-DT
EVELINE.VANHEMEL
EX-MOLINATOR
FROLVA


Voor jullie is er eeuwige roem!
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2018, 21:43

 1111  Uma
Proficiat aan eveline.vanhemel, Frolva en Mollenjager DT! Jullie pronostiek was er boenk op :mrgreen: :smurf: :bomb: :batman: 😃 !!!

Onder het motto deelnemen is belangrijker dan winnen, bedankt aan alle anderen om deel te nemen aan de pronostiek.
Laatst gewijzigd door Yvo op 13 mei 2018, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

lucu13 mei 2018, 21:47

 551  Sven
Yvo schreef:Proficiat aan eveline.vanhemel, Frolva en Mollenjager DT! Jullie pronostiek was er boenk op :mrgreen: :smurf: :bomb: :batman: 😃 !!!
Je vergeet EX-MOLINATOR!

:mrgreen: 😉
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2018, 22:03

 1111  Uma
lucu schreef:Je vergeet EX-MOLINATOR!

:mrgreen: 😉
Ja, maar die heeft altijd gelijk hè. Hij weet op alles een antwoord 😃.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mei 2018, 22:04

 3483  Uma
Yvo schreef:Ja, maar die heeft altijd gelijk hè. Hij weet op alles een antwoord 😃.
euh ... ik ben sprakeloos :oops:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9