Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Laleia06 mei 2018, 23:51

 306
Wat voor iets vreemd gebeurt hier?!
Afbeelding

Terwijl GDC met Pascale naar de auto stapt zegt zij: 'Ik vraag me natuurlijk af of ik op de goeie mol zat.'

GDC knikt overduidelijk.

Bevestigt hij dat ze weldegelijk de juiste mol had, maar het minst aantal vragen juist? Dat betekent dat de andere twee het ook juist hebben. Vreemd toch om dit al te verklappen. De laatste drie hadden de mol juist...

Of knikt hij enkel om te bevestigen dat hij haar gevoel begrijpt. Maar zo lijkt het niet.

Om Pieter te quoten: what the hell!?

😲 😲 😲
Gebruikersavatar

Cedric06 mei 2018, 23:57

 2834  Uma
Ik ga er in deze fase van het spel van uit dat iedereen dezelfde, juiste persoon verdenkt als zijnde de Mol. Volgens mij komt het er nu enkel nog op aan om zo veel mogelijk vragen juist te beantwoorden.
Gebruikersavatar

jos.jansen07 mei 2018, 00:00

 328  Uma
Laleia schreef: Terwijl GDC met Pascale naar de auto stapt zegt zij: 'Ik vraag me natuurlijk af of ik op de goeie mol zat.'

GDC knikt overduidelijk.

Bevestigt hij dat ze weldegelijk de juiste mol had, maar het minst aantal vragen juist? Dat betekent dat de andere twee het ook juist hebben. Vreemd toch om dit al te verklappen. De laatste drie hadden de mol juist...
Ik had ook direct dit gevoel toen ik het beeld zag. Mogelijks is het een onbewuste reactie
Gebruikersavatar

Laleia07 mei 2018, 00:02

 306
Cedric schreef:Ik ga er in deze fase van het spel van uit dat iedereen dezelfde, juiste persoon verdenkt als zijnde de Mol. Volgens mij komt het er nu enkel nog op aan om zo veel mogelijk vragen juist te beantwoorden.
Dat is nochtans niet altijd zo, vorig jaar wel, het jaar voordien niet. Maar het kan inderdaad wel.

Alleen, ik heb echt het gevoel dat Pascale Lloyd verdacht. Is het door de makers zo gemonteerd dat we dat denken? Of mogen we de mol nu al weten?

Het klopt trouwens niet met mijn tunnel!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee07 mei 2018, 09:31

 3547  Sven
Cedric schreef:Ik ga er in deze fase van het spel van uit dat iedereen dezelfde, juiste persoon verdenkt als zijnde de Mol. Volgens mij komt het er nu enkel nog op aan om zo veel mogelijk vragen juist te beantwoorden.
denk ik ook. Ze zei ook dat de vragen deze keer moeilijk waren
Gebruikersavatar

djennix07 mei 2018, 09:45

 51
masterveecee schreef:denk ik ook. Ze zei ook dat de vragen deze keer moeilijk waren
ALS Pascale op de juiste mol zou zitten, dan zou je toch denken dat ze zeker is van een groen scherm.
Je ziet tijdens het invullen van de vragen dat er de vraag wordt gesteld welk cijfer de mol op zijn molboekje heeft staan.
Terwijl de anderen hierop moeten gokken, weet Pascale dit met zekerheid.

Je zou toch denken dat, in deze fase van het spel, 1 vraag het verschil kan maken.

Zat Pascale dan toch op de foute mol...?
Gebruikersavatar

joachim.morrens07 mei 2018, 10:02

 200  Yens
Net nog eens herbekeken, het leek me eerder te zijn dat Gilles gewoon "het gevoel van Pascale begreep"...
Maar wie weet 😉 Misschien zat ze juist.
Wat nu wel heel onwaarschijnlijk is, is dat Katrien al op de juiste mol zat :-D Ze verdacht een vrouw en die zijn er nu allemaal uit. Die zal deze week of vorige week toch ook serieus verschoten zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar

commisaris Witse07 mei 2018, 10:19

 260
djennix schreef:...Zat Pascale dan toch op de foute mol...?
In een artikel in Het Laatste Nieuws (heb geen abonnement ) zegt ze dat ze waarschijnlijk op de foute mol zat... dus onze interpretatie van het gesprek met Gilles is misschien niet de juiste. :mrgreen:
Gebruikersavatar

joachim.morrens07 mei 2018, 10:37

 200  Yens
Interessant, ik las hetvolgende in HLN:

Welke cruciale fout heb je gemaakt?

“Ik had een verbond moeten sluiten met Joke. Ik had het gevoel dat we op dezelfde mol mikten en dat we niet verdacht waren voor elkaar. Zo hadden we misschien een vrouw in de finale kunnen krijgen.”

Joke en Pascale op dezelfde mol? Hmm 🙂
Gebruikersavatar

billie.holiday10 mei 2018, 08:43

 462  Bert
Volgens mij verdacht Pascale, Baha. Ik had die indruk toch tijdens de beproevingen.
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mei 2018, 08:57

 3483  Uma
joachim.morrens schreef:...
Joke en Pascale op dezelfde mol? Hmm 🙂
Bedoel je dan gelijktijdig? :drunken:
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2018, 09:45

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Bedoel je dan gelijktijdig? :drunken:
Ben je nu nog altijd dronken na dat late uitje van gisterenavond?? 😲