Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

jos.jansen09 mei 2018, 09:11

 328  Uma
Frolva schreef:Spreek - wat vorig seizoen betreft - voor jezelf! :mrgreen:

Tot het bittere einde ben ik Annelies blijven verdenken; en ik was niet de enige. 😉
vooral mijn eigen koppigheid heeft mij ook in die tunnel gehouden
Gebruikersavatar

Taupe07709 mei 2018, 10:44

 767  Yens
beate.verheyde schreef:Ik vind het raar dat je Joke afschieten onverdacht vond, aangezien ze zo geen geld meer konden verdienen. Sinds die move ben ik in mijn Lloyd tunnel gekropen en ben ik er niet meer uit gegaan.

Ik ben wel op een bepaald moment Baha in het oog gaan houden, maar ik vind juist dat hij iemand is die enorm de kat uit de boom kijkt en liever de anderen in het oog houdt in plaats van opdrachten actief mee te doen. Hij laat ook veel de anderen het spel bepalen naar verdeling, waardoor je het risico hebt om de plaats waar je het meest kan mollen te verliezen. Daardoor niet verdacht voor mij.

En Pieter, jah, die komt te oprecht over voor mij. Maar ik zou het zelf fantastisch vinden als hij de mol zou zijn.
Afschieten Joke, op zich is dat een reden dat er velen denken dat Lloyd de mol is. Zou kunnen zijn MAAR de makers hebben dudielijk gezegd enorm telurgesteld te zijn dat deze opdracht niet gebracht heeft wat ze gehoopt hadden. Dat Joke dus veel te snel is afgeschoten ... hun mol zou toch dan alles doen om dit zolang mogelijk uit te stellen en pas veel later schieten en er ook voor zorgen dat er niks gewonnen wordt.

Dat Baha weinig doet vind ik ook maar dat van die verdeling was me net omgekeerd opgevallen. Dat hij er voorzorgt dat hij net wel in bepaalde opdrachten zit. Wrestling, tequila drinken, Liedjes herkennen ...

Pieter zou inderdaad de verrassing zijn
Gebruikersavatar

BeaVer09 mei 2018, 13:03

 1293  Uma
Taupe077 schreef:Afschieten Joke, op zich is dat een reden dat er velen denken dat Lloyd de mol is. Zou kunnen zijn MAAR de makers hebben dudielijk gezegd enorm telurgesteld te zijn dat deze opdracht niet gebracht heeft wat ze gehoopt hadden. Dat Joke dus veel te snel is afgeschoten ... hun mol zou toch dan alles doen om dit zolang mogelijk uit te stellen en pas veel later schieten en er ook voor zorgen dat er niks gewonnen wordt.
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar dat is door een combinatie van verschillende factoren:
- Joke die zich niet verstopte
- De heli die Joke daardoor heel snel vond
- Katrien die heel snel aan de anderen zei dat ze gespot was
- Jeffrey die haar direct wou afschieten
- Een onderhandeling tussen Joke, Jeffrey en Lloyd, waarbij eigenlijk niet echt onderhandeld werd

Gevolg: Joke dood, opdracht afgelopen.

Dat Joke heel snel werd gevonden, dat vind ik persoonlijk de grootste factor die ervoor zorgde dat de opdracht niet liep zoals verwacht. Als Lloyd de mol is, dan had hij in die situatie ook wel door dat dan het moment was om een molactie te doen. Ik vraag mij anders sterk af hoe Lloyd als mol dit nog had kunnen rekken en er op een onopvallende manier voor had kunnen zorgen dat de opdracht langer duurde.
Gebruikersavatar

JKpowned09 mei 2018, 14:01

 259
Eigenlijk als je het letterlijk neemt heeft Lloyd Joke gemold 😃 (iemand mollen = vermoorden)
Gebruikersavatar

michiel.dewitte09 mei 2018, 20:17

 53  Sven
Ik wou eventjes een hersenspinsel met jullie delen. Bij de eliminatie viel mij de reactie van lloyd op, nu zit ik wel in de tunnel dus is dat vrij logisch dat ik achter alles iets zoek. Mij viel het volge de beeld op:

Afbeelding

Ik vond dat het leek alsof hij zou grijnzen en daarom zijn T-shirt ervoor deed... Hij dacht misschien van amai die herkent mijn geflloyd nie eens lol :mrgreen: of ben ik fout?
Gebruikersavatar

JKpowned09 mei 2018, 20:27

 259
Ik denk niet dat dat het eerste is waar je aan denkt op dat moment ook al ben je de mol. Zou wel zeer erg zijn moest het zo zijn.
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2018, 20:29

 3423  Yens
michiel.dewitte schreef:Ik wou eventjes een hersenspinsel met jullie delen. Bij de eliminatie viel mij de reactie van lloyd op, nu zit ik wel in de tunnel dus is dat vrij logisch dat ik achter alles iets zoek. Mij viel het volge de beeld op:

Afbeelding

Ik vond dat het leek alsof hij zou grijnzen en daarom zijn T-shirt ervoor deed... Hij dacht misschien van amai die herkent mijn geflloyd nie eens lol :mrgreen: of ben ik fout?
Ik vond toen ik dit beeld zag, dat Pieter wel heel goed zijn cool kon bewaren? Lloyd en Baha lijken me hier eerder geschokt te reageren.
Gebruikersavatar

Laleia09 mei 2018, 20:32

 306
Frolva schreef:Spreek - wat vorig seizoen betreft - voor jezelf! :mrgreen:

Tot het bittere einde ben ik Annelies blijven verdenken; en ik was niet de enige. 😉
Klopt! Ik schrok me rot toen Eline tevoorschijn kwam ipv Annelies.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 23:12

 8153
Taupe077 schreef:de makers hebben dudielijk gezegd enorm telurgesteld te zijn
Laat ik hier maar duidelijk zeggen enorm teleurgesteld te zijn in je post :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 23:13

 8153
Laleia schreef:Klopt! Ik schrok me rot toen Eline tevoorschijn kwam ipv Annelies.
Haha, ik ook!