Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

jos.jansen09 mei 2018, 09:38

 328  Uma
Heinz schreef:Het lijkt er toch sterk op. Er wordt namelijk getoond dat ze vraag 4 (bebouwde kom Luik) juist beantwoorden terwijl we ook zien dat Jeffrey het juiste antwoord op vraag 5 (claxon, alleen in een vlug shot op Jeffrey's schermpje in de auto te zien) aan Pieter doorgeeft. (Dat dit antwoord juist is is op internet te controleren.) Toch is er maar één juist antwoord door Pieter doorgegeven. Niemand van de kandidaten die hem hierop kon betrappen.

De bewuste proef nog eens herbekeken, we krijgen de vraag over de claxon en Jeffrey's antwoord enkel te zien als het over de bebouwde kom in Luik gaat, het antwoord van vraag 5 word getoont bij vraag 4. Er is dus heel hard gemonteerd in deze proef, ofwel is hier inderdaad heel hard gemold door Pieter ofwel is deze opdracht te hard verknipt da er eigenlijk weinig mee bent.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 11:55

 8153
Prachtig gedaan Heinz!
Eerlijk gezegd durf ik geen voorspellingen meer te doen, laat staan dat ik zekerheden heb :?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 12:03

 8153
ex-molinator schreef:Voila: het is weer duidelijk;
Pieter is de enige die een strik gelegd heeft. 😉
😲 Lloyd en Baha hebben de mol gestrikt :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2018, 14:37

 3483  Uma
masterveecee schreef:Amai! hier is veel werk in gekropen 😉
nice!
True!!!
Gebruikersavatar

joachim.morrens09 mei 2018, 15:14

 200  Yens
Inderdaad, ik kan me moeilijk inbeelden hoeveel tijd hier is ingestoken.
Echt FANTASTISCH samengevat met zeer goed gekozen screenshots!! Chapeau 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 mei 2018, 19:02

 1690  Sven
lorenzo.dejongh schreef:Ben toch nieuwsgierig op wie je nu uitgekomen bent 🙂
Na lang beraad heb ik gekozen voor Bahador.

Ik weet niet waarom er velen plots Pieter als mol hebben genomen: Hij maakt dat proeven slagen, loopt de benen van onder zijn lijf om die 300e bij de homerun binnen te halen ( had hij dat als mol niet heel gemakkelijk net laten mislukken? ). Begint te mollen van bij de kistjes, 3de aflevering, is dat niet oneerlijk naar de andere toe die geen kans hebben de mol te ontmaskeren? Bij de Mexican standoff schiet hij Baha, die geen pasvragen had. Hij kon perfect zien dat Pascale en Steve gingen afgeschoten worden, waarom niet richten op een van die anderen, dan was er 1000e meer voor de kindjes.

Wat Lloyd betreft: 6000e krijgen en er als mol niks mee doen? Bij de mexican standoff hetzelfde, hij had geen pasvragen moeten kiezn, geld voor de kindjes bracht ook geen geld in de pot, en de mol neemt pasvragen als het geld uit de pot kan houden, 2x onmols bij pasvragen. Niemand had het raar gevonden als hij bij de marathon proef net buiten de tijd was aangekomen. Kon perfect mollen in de boomstammetjes, een eenvoudige telfout had volstaan, maar ging Joke nog verbeteren ( dat is wel heeel onmols )
Gebruikersavatar

billie.holiday10 mei 2018, 08:11

 462  Bert
Jay-Lo schreef:Na lang beraad heb ik gekozen voor Bahador.

Ik weet niet waarom er velen plots Pieter als mol hebben genomen: Hij maakt dat proeven slagen, loopt de benen van onder zijn lijf om die 300e bij de homerun binnen te halen ( had hij dat als mol niet heel gemakkelijk net laten mislukken? ). Begint te mollen van bij de kistjes, 3de aflevering, is dat niet oneerlijk naar de andere toe die geen kans hebben de mol te ontmaskeren? Bij de Mexican standoff schiet hij Baha, die geen pasvragen had. Hij kon perfect zien dat Pascale en Steve gingen afgeschoten worden, waarom niet richten op een van die anderen, dan was er 1000e meer voor de kindjes.

Wat Lloyd betreft: 6000e krijgen en er als mol niks mee doen? Bij de mexican standoff hetzelfde, hij had geen pasvragen moeten kiezn, geld voor de kindjes bracht ook geen geld in de pot, en de mol neemt pasvragen als het geld uit de pot kan houden, 2x onmols bij pasvragen. Niemand had het raar gevonden als hij bij de marathon proef net buiten de tijd was...
Pieter begon toch al te mollen vanaf aflevering 2 toen hij het voorstel van Pascale in twijfel trok bij Rabid Joke. Kandidaten zien meer dan wij, dus weten we niet of hij tijdens de proef met die kisten tijd zat te rekken. Ik denk ook eerder dat het Baha is , maar als je dan naar follow the money kijkt heb ik toch mijn twijfels.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 09:14

 8153
billie.holiday schreef:Pieter begon toch al te mollen vanaf aflevering 2 toen hij het voorstel van Pascale in twijfel trok bij Rabid Joke. Kandidaten zien meer dan wij, dus weten we niet of hij tijdens de proef met die kisten tijd zat te rekken. Ik denk ook eerder dat het Baha is , maar als je dan naar follow the money kijkt heb ik toch mijn twijfels.
Heeft GDC niet ergens gezegd dat ze dit jaar een "dure" mol hadden?
Waarmee ik niet wil gezegd wil hebben dat Baha wel of niet de mol is.
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Als ik het drietal zou moeten rangschikken, dan zou ik het, bij gebrek aan beter, puur op mijn gevoel (moeten) doen. En dan kom ik op Baba meeste kans, dan Pieter, dan Lloyd.
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mei 2018, 09:22

 3483  Uma
chicawah schreef:En dan kom ik op Baba meeste kans, ...
Baba? Het was trouwens Bouba, hij is al geëlimineerd en je bent een jaar te laat. 😉
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2018, 09:48

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Baba? Het was trouwens Bouba, hij is al geëlimineerd en je bent een jaar te laat. 😉
Nee, nee, Baba is een Zuid-Afrikaanse baby en kwam voor in de proef met de woordenboeken vorig jaar 😉.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 19:32

 8153
Het is al zover met mij gekomen dat ik in de auto (als passagier) op mijn telefoon het forum volg. We zijn een keer over een spoorweg gereden. Dat moet het moment geweest zijn dat Baha in een baby of grootmoeder veranderde :oops: