Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 07:00

 8153
chicawah schreef:Twee scènes uit de auto:
Op een bepaald ogenblik rijdt Pieter en zit LLoyd naast hem. Lloyd buigt zich wat naar Pieter, lacht en streelt eens over Pieters wang.
In de laatste aflevering, na het geheim: Baha rijdt, plaagt Pieter die achteraan zit te mokken (of doet alsof hij mokt?). Baha draait zich om om Pieter aan te raken en vast te nemen.
Maken ze Pieter allebei subtiel duidelijk "Mol, ik heb je door"?
Ik denk dat ik gelijk had 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 07:02

 8153
james.waker schreef:'t is goed mogelijk dat Baha het mollenwerk van Lloyd opgemerkt heeft (of omgekeerd 😉 ) na dat banden verwisselen hebben ze niet zoveel meer samen gedaan , 't is vooral Baha die daarna bewust is beginnen afwisselen tussen de verschillende kandidaten
Sinds bekend werd dat Pieter de mol is, hebben we jou niet meer gezien op het forum :mrgreen:
Gebruikersavatar

tom.vanratingen24 mei 2018, 18:32

 50
chicawah schreef:Sinds bekend werd dat Pieter de mol is, hebben we jou niet meer gezien op het forum :mrgreen:
Ik begon me inderdaad ook al zorgen te maken. Er zijn toch geen gewonden gevallen bij recent ingestorte tunnels? 😃
Gebruikersavatar

jonathan.baetens25 mei 2018, 00:39

 6
Ik denk wel dat Pieter echt pissig was. Hij had waarschijnlijk echt gehoopt om het finalespel te kunnen spelen en zo heel veel geld uit de pot te laten gaan.
Gebruikersavatar

Jansen25 mei 2018, 07:02

 3423  Yens
jonathan.baetens schreef:Ik denk wel dat Pieter echt pissig was. Hij had waarschijnlijk echt gehoopt om het finalespel te kunnen spelen en zo heel veel geld uit de pot te laten gaan.
Dat denk ik niet. Hij was (of deed) pas "pissig" toen Pascale en Lloyd niets wilden vertellen. Ik denk juist dat het een goeie zet was om als mol niet aanwezig te zijn bij het finalespel. Je kan er gif op innemen dat er bij deze proef sowieso geld uit de pot verdwijnt door onderhandelingen. Stel dat Pieter in de finale zit, kan hij toch moeilijk de hele pot laten verdwijnen? Dan zou elke twijfel bij alle kandidaten weg geweest zijn. Door zijn houding achteraf hebben ze misschien toch nog even getwijfeld (alhoewel ik denk dat Lloyd en Baha er niet door misleid zijn).
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle25 mei 2018, 15:46

 263
Ik snap nog altijd niet goed waarom hij zo deed? Is toch een redelijk overdreven en kinderachtige reactie om die te imiteren? Of was hij echt sikkeneurig om iets en was het niet zo moeilijk om zo te doen?
Gebruikersavatar

billie.holiday28 mei 2018, 17:51

 462  Bert
Hij heeft zijn rol schitterend gespeeld.