beate.verheyde schreef:"Als Pieter de mol is, is het een geniale mol"Mooi samengevat. Emperador Azteco en Iron Love zullen wel trots zijn!
Fenomenaal!
thierry.piette schreef:Ik zat er alweer naast.² Een reden te meer om mij niet kandidaat te stellen. van alle seizoenen op Vlaamse en Nederlandse tv, heb ik het maar 1 keer geweten. Ben dus een archie slechte mollenjager.Blijven oefenen, doe ik ook.
jos.jansen schreef:De sfeer in de Baha-zaal was geweldig, met een applaus voor winnaar Lloyd (en iedereen rotsvast overtuigt van hun gelijk) tot Pieter verscheen als mol.Oei, gij ook al? Ik heb ook altijd hetzelfde voor, mijn mol is altijd de verliezer.
Mijn forum handtekening ook aangepast aan mijn geweldig trackrecord in het ontmaskeren van de verliezende finalist
JKpowned schreef:Fantastisch! Ik ben echt blij dat het Lloyd niet is. De enige persoon waarvan ik het niet gedacht had is het. Ik ben echt super blij. Het enige wat ik mij afvraag is hoe lang volgende aflevering gaat zijn aangezien alles met religie te maken had gaat het een lange uitleg zijn of gaan ze dat juist achterwege houden omdat het vanzelfsprekend is? Het was moeilijk dit jaar en Pieter was echt wel een top kerel en een top Mol. Alleen kan hij niet meer als Priester door het leven gaan na dit. Hij heeft zijn heilige job verraden hahaIk ben er eigenlijk vrij zeker van dat al de religieuze mambo jambo geen enkele betekenis had. Alles werd gebaseerd op een feit dat pas naar voren kwam in een verdere fase van het oplossen van de raadsel door Jeffrey en Channy. Als dit toch een hint blijkt te zijn dan hebben de makers een heel groot risico genomen, en dat betwijfel ik dus.
Benieuwd naar volgende week wat de uitleg gaat zijn van de kofferproef hoe hij op de hoogte werd gebracht.