Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2018, 22:19

 1111  Uma
beate.verheyde schreef:"Als Pieter de mol is, is het een geniale mol"

Fenomenaal!
Mooi samengevat. Emperador Azteco en Iron Love zullen wel trots zijn!

Holy Pieter heeft het heel goed gedaan 😃.
Gebruikersavatar

JKpowned13 mei 2018, 22:28

 259
Fantastisch! Ik ben echt blij dat het Lloyd niet is. De enige persoon waarvan ik het niet gedacht had is het. Ik ben echt super blij. Het enige wat ik mij afvraag is hoe lang volgende aflevering gaat zijn aangezien alles met religie te maken had gaat het een lange uitleg zijn of gaan ze dat juist achterwege houden omdat het vanzelfsprekend is? :mrgreen: Het was moeilijk dit jaar en Pieter was echt wel een top kerel en een top Mol. Alleen kan hij niet meer als Priester door het leven gaan na dit. Hij heeft zijn heilige job verraden haha

Benieuwd naar volgende week wat de uitleg gaat zijn van de kofferproef hoe hij op de hoogte werd gebracht.
Laatst gewijzigd door JKpowned op 13 mei 2018, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mateo13 mei 2018, 22:33

 870
Fantastische ontknoping!
Gefeliciteerd iedereen die het juist had. 😃
Gebruikersavatar

Laleia13 mei 2018, 22:46

 306
Jammer voor Baha. Ik had het hem ook wel gegund, de sympathieke, goedlachse Gentenaar! Tof voor Lloyd in elk geval! Ik denk dat de 2 finalisten al een tijdje de juiste mol verdachten. Benieuwd om volgende week te zien hoeveel anderen het door hadden.
De kijkers heeft Pieter in elk geval geweldig bedot: zo lang de minst verdachte: bravo!
Ik had voor de eerste keer de juiste verdachte. Hij verscheen voor het eerst op mijn radar bij de Rabid Joke tactiek bespreking. Daarna zag ik vaak aanwijzingen in zijn richting, maar het bleef twijfelen.
Ik kijk alvast uit naar volgende week!
Gebruikersavatar

Klaartje13 mei 2018, 23:05

 2245  Uma
Formidabel! Pieter, de vloekende priester, is de Mol.

Mijn verstand zei dat het Baha moest zijn, maar stiekem hoopte ik dat het Pieter was. En voilà, voor één keer komt uit waarop ik hoopte, het gebeurt zelden, daarom voelt het des te lekkerder.

Fantastische prestatie van Pieter, alle sombreros mogen af, de buigingen kunnen niet diep genoeg zijn voor zoveel klasse. Wat een acteur ook, indrukwekkend.

Pieter de Mol, Club Brugge kampioen! En dat allemaal binnen een tijdspanne van enkele uren. Moet er nog zand zijn! 😃

Ben ook blij voor Lloydje dat hij de pot heeft gewonnen, een geweldig cadeau voor deze sympathieke student. Proficiat!

En Bahador, jongen, fantastisch gespeeld ook. En die aanstekelijke lach, die gaan we toch nooit meer vergeten. Schitterend, maatje! 🙂
Gebruikersavatar

thierry.piette13 mei 2018, 23:06

 5
Ik zat er alweer naast.² Een reden te meer om mij niet kandidaat te stellen. van alle seizoenen op Vlaamse en Nederlandse tv, heb ik het maar 1 keer geweten. Ben dus een archie slechte mollenjager.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2018, 23:15

 1690  Sven
thierry.piette schreef:Ik zat er alweer naast.² Een reden te meer om mij niet kandidaat te stellen. van alle seizoenen op Vlaamse en Nederlandse tv, heb ik het maar 1 keer geweten. Ben dus een archie slechte mollenjager.
Blijven oefenen, doe ik ook. 😃
Gebruikersavatar

jos.jansen13 mei 2018, 23:37

 328  Uma
De sfeer in de Baha-zaal was geweldig, met een applaus voor winnaar Lloyd (en iedereen rotsvast overtuigt van hun gelijk) tot Pieter verscheen als mol.


Mijn forum handtekening ook aangepast aan mijn geweldig trackrecord in het ontmaskeren van de verliezende finalist :cry:
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2018, 23:45

 1690  Sven
jos.jansen schreef:De sfeer in de Baha-zaal was geweldig, met een applaus voor winnaar Lloyd (en iedereen rotsvast overtuigt van hun gelijk) tot Pieter verscheen als mol.


Mijn forum handtekening ook aangepast aan mijn geweldig trackrecord in het ontmaskeren van de verliezende finalist :cry:
Oei, gij ook al? Ik heb ook altijd hetzelfde voor, mijn mol is altijd de verliezer.
Gebruikersavatar

billie.holiday14 mei 2018, 05:52

 462  Bert
Schitterende mol. Proficiat aan deze die er knal op zaten. Ik heb tot het laatste getwijfeld en eigenlijk nooit met zekerheid kunnen aanduiden wie de mol was. Jammer dat er altijd een verliezer is want ik had Baha het zeker gegund.
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 08:21

 3423  Yens
JKpowned schreef:Fantastisch! Ik ben echt blij dat het Lloyd niet is. De enige persoon waarvan ik het niet gedacht had is het. Ik ben echt super blij. Het enige wat ik mij afvraag is hoe lang volgende aflevering gaat zijn aangezien alles met religie te maken had gaat het een lange uitleg zijn of gaan ze dat juist achterwege houden omdat het vanzelfsprekend is? :mrgreen: Het was moeilijk dit jaar en Pieter was echt wel een top kerel en een top Mol. Alleen kan hij niet meer als Priester door het leven gaan na dit. Hij heeft zijn heilige job verraden haha

Benieuwd naar volgende week wat de uitleg gaat zijn van de kofferproef hoe hij op de hoogte werd gebracht.
Ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat al de religieuze mambo jambo geen enkele betekenis had. Alles werd gebaseerd op een feit dat pas naar voren kwam in een verdere fase van het oplossen van de raadsel door Jeffrey en Channy. Als dit toch een hint blijkt te zijn dan hebben de makers een heel groot risico genomen, en dat betwijfel ik dus.