chicawah schreef:En ook eenPrachtige
P
L
U
I
M
voor de mensen die alle scenes voorzien van ongelooflijk passende, schitterende muziek!
Legendarische
Uitmuntende
Interessante
Montage
??
chicawah schreef:En ook eenPrachtige
P
L
U
I
M
voor de mensen die alle scenes voorzien van ongelooflijk passende, schitterende muziek!
ex-molinator schreef:Ow, jij ook al?Ik lig er, net als Hans vorig jaar, al uit nog voor het vliegtuig opstijgt! Die sofa-afspraak kunnen we dan best plannen de dag voordien! Of we plannen samen een groepstherapie voor molloten en delen de winst.
Dus, eind dit jaar kom ik op de sofa bij jou, ergens in een tot nog toe onbekend land. Maar dat moet dan wel voor de eerste eliminatie zijn, of denk je de tweede aflevering te halen?
kenneth.laeremans schreef:toch slagen jullie elke keer weer in om mij te verassen.
chicawah schreef:Met een priester als Mol kan je je aan alles verwachten natuurlijk. Kenneth.Laeremans is de nieuwe Lazarus.
Cremeren ze jou telkens weer? En dit jaar hebben ze ook nog 10 mensen levend begraven!
Ik vraag mij af wat we volgend jaar zullen meemaken
chicawah schreef:Dat nu niet maar het is toch wel net een stapje verder dan gewoon verrassen
Cremeren ze jou telkens weer? En dit jaar hebben ze ook nog 10 mensen levend begraven!
Ik vraag mij af wat we volgend jaar zullen meemaken
chicawah schreef:Ik bekeek daarnet nog eens de ontknoping en weer stonden de tranen in mijn ogen van ontroering. En dankbaarheid. En spijt dat het weer voor een jaar gedaan is.Heb het al een paar keer herbekeken en net als jij, tranen met tuiten