Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Elysia198514 mei 2018, 11:36

 105
De presentator himself die op het fanforum een boodschap plaatst; geef toe: dat gebeurt toch bij geen énkele andere tv-serie? En het bewijst des te meer wat een grote familie en down-to-earth concept De Mol eigenlijk is. Bedankt, Gilles, voor de antwoorden die je hier aan ons komt geven. Dat is écht sympathiek. 🙂

Wat een schitterende reeks, wat een sympathieke kandidaten! Ik heb meermaals met opengesperde mond voor het scherm gezeten. Een unieke ervaring, of je nu deelneemt of toekijkt.

Ja, ik denk dat ik toch ook eens de sprong ga wagen en me inschrijven, net als duizenden anderen vermoed ik zo!

En wat een fantastische mol. Ik spreek voor (zo goed als) iedereen, denk ik, als ik mijn gedachten zelfs tijdens de laatste aflevering als volgt beschrijf: ‘het is overduidelijk Lloyd. Nee, toch Baha. Omg, echt, toch Lloyd? Nee, Pieter, dat zie je heel duidelijk hier. Ja, Lloyd, ik heb het altijd al gevoeld. Baha, jij geniepigaard! Lloyd? Baha? Pieter? Ja, Pieter. Baha! Lloyd...? Omg, het is Pieter!!! Ik wist het!’

Beste tv van het jaar.
Gebruikersavatar

Davy14 mei 2018, 12:06

Site Admin  1167  Uma
Ook van mij nog eens proficiat aan het ganse team dat van De Mol met voorsprong ons favoriete TV-programma maakt. 🙌🏼

Zoals jullie gezien hebben werd hier de voorbije weken inderdaad weer druk gezocht naar jullie saboteador.
Ik ben super benieuwd naar afl 9... om holy Pieter zijn sabotages te zien opbiechten, maar ook om te kijken waar de forumleden het bij het rechte eind hadden.

Bedankt voor je uitgebreide reactie hier Gilles 😃 De inside info en weetjes waren weer enorm leuk om te lezen.
Mucho appreciado! 😎

Davy
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 12:07

 8153
masterveecee schreef:Ik had ook: "Tis Baha, want die heeft van die schonen met een punt!"

Pieter ook dus ^^
Net hetzelfde bij mij: yes, Baha's schoenen! Maar dan volgde toch wel Pieters silhouet zeker 😲
Gebruikersavatar

Cedric14 mei 2018, 13:02

 2834  Uma
Dag Gilles,

Erg leuke post! Waarvoor dank.
Voor de liefhebbers: de overige namen die klaarlagen waren Loco Lloyd, Cat Kelly, Christmas Joke, Queen Katrien, Pascale The Commander, Don Steve, Jolly ‘Jumper’ Jeffrey en Channy the Cheetah.
Ik ben benieuwd hoe jullie het op de affiche zouden hebben gekregen als het een battle tussen 'Pascale The Commander' en 'Jolly Jumper Jeffrey' was geweest.. Lange namen! Loco Lloyd en Channy the Cheetah zijn wel geniale vondsten 😃 De link tussen Christmas en Joke ontgaat me wel, maar soit.

Anyway, dank voor je post en dank voor een alweer topseizoen, voor mij oprecht het beste seizoen van De Mol ooit, met veruit de leukste groep. Knap werk, alweer.
Ik sluit me dan ook volmondig aan bij wat Chicawah hier al zei.
Gebruikersavatar

veerle.demolder14 mei 2018, 13:12

 24  Uma
Top berichtje, top team, top programma, topkandidaten en topmolletje!
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle14 mei 2018, 13:15

 263
Gilles De Coster schreef: Zondag tonen we hoe hij het precies gedaan heeft, onze Pieter. En hoe de anderen hem op het spoor zijn gekomen.
Thanks Gilles voor deze persoonlijke woorden aan deze gezellige bende geobsedeerden 😃

Zelf hoop ik dat er volgende week een antwoord komt op dat bewuste 'gemolde?' bijbelfragment uit Genesis 19:27, want anders zal (de vrouw van) Lot nog menig jaar in mijn dromen blijven spoken! 😉
Gebruikersavatar

Mola Lisa14 mei 2018, 13:40

 328  Uma
Ik heb alle bovenstaande posts geliked omdat ik het niet beter kan verwoorden en alle superlatieven al opgebruikt zijn om jullie programma te bejubelen.

Toch nog een extra vermelding voor het selectieteam. Jullie slagen er keer op keer in om een fantastische groep samen te stellen. Dikke pluim voor jullie en hopelijk gaan jullie nooit kiezen voor een groep met BV’s. Geef mij/ons maar “pure” mensen.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mei 2018, 13:43

 3483  Uma
Elysia1985 schreef:...
Ja, ik denk dat ik toch ook eens de sprong ga wagen en me inschrijven, net als duizenden anderen vermoed ik zo!
Ow, jij ook al?
Dus, eind dit jaar kom ik op de sofa bij jou, ergens in een tot nog toe onbekend land. Maar dat moet dan wel voor de eerste eliminatie zijn, of denk je de tweede aflevering te halen? 😛
Gebruikersavatar

marc.koenen14 mei 2018, 14:18

 122
Aan het hele team achter en voor en tussen de camera's denk ik dat een dikke proficiat wel verdiend is.2 maanden lang half Vlaanderen op een zondag (dit jaar toch) om 20 uur in de zetel te krijgen en 60 minuten later enthousiast of teleurgesteld er uit te laten komen en dan hints zoeken en publiceren op diverse fora,is een dikke prestatie.Het team slaagt er steeds in prachtige kandidaten te vinden,de mooiste lokaties en proeven waarvan je denkt die dit uitgeknobbeld heeft,moet toch ooit eens ergens een tikje van de molen gehad hebben.Maar alles werkt en dat is het voornaamste.
Nogmaals proficiat en haal geen bv's in huis
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 14:33

 3547  Sven
Toch mss een kleine aanvulling:
marc.koenen schreef:...2 maanden lang half Vlaanderen op een zondag (dit jaar toch) om 20 uur in de zetel te krijgen en 60 minuten later enthousiast of teleurgesteld er uit te laten komen en dan hints zoeken...
Is wsl ook het enigste programma dat effectief 60 min duurt en dit zonder de reclame-blokken erbij te tellen!
En let op: dat is dan nog een montage uit zooooooovele uren beeldmateriaal. Dus ook het montageteam verdient zeker en vast een pluim!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 14:44

 8153
En ook een
P
L
U
I
M

voor de mensen die alle scenes voorzien van ongelooflijk passende, schitterende muziek!