Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 14:48

 3547  Sven
chicawah schreef:En ook een
P
L
U
I
M

voor de mensen die alle scenes voorzien van ongelooflijk passende, schitterende muziek!
Prachtige
Legendarische
Uitmuntende
Interessante
Montage

??
Gebruikersavatar

Elysia198514 mei 2018, 14:51

 105
ex-molinator schreef:Ow, jij ook al?
Dus, eind dit jaar kom ik op de sofa bij jou, ergens in een tot nog toe onbekend land. Maar dat moet dan wel voor de eerste eliminatie zijn, of denk je de tweede aflevering te halen? 😛
Ik lig er, net als Hans vorig jaar, al uit nog voor het vliegtuig opstijgt! :mrgreen: Die sofa-afspraak kunnen we dan best plannen de dag voordien! Of we plannen samen een groepstherapie voor molloten en delen de winst. 😉


En ook ik sluit me aan bij het idee: géén bv’s! Dan stop ik meteen met kijken. 1 van de belangrijkste redenen dat ik WIDM geen drie afleveringen lang kon volhouden.
Gebruikersavatar

Yvo14 mei 2018, 17:07

 1111  Uma
Bedankt Gilles en bedankt ook aan iedereen die heeft meegewerkt aan De Mol 2018!!!
Het was weer een topseizoen met creatieve proeven, prachtige locaties en sympathieke kandidaten.
Dat er hier ten eerste een forum is over De Mol, en ten tweede dat je ons hier komt begroeten en bedanken op dit forum
maakt mijn favoriete programma aller tijden nog leuker dan het al is 😃.
En dat mijn favoriete priester van Vlaanderen de mol was, maakte de kijkervaring nog des te leuker.
Ik vind, en ik denk niet dat ik daar de enige in ben, dat jij een leuke presentator bent.
We beginnen gehecht aan je te geraken. Of ik ten minste wel :mrgreen:.
Hopelijk presenteer je dit programma nog voor een lange tijd!
Gebruikersavatar

kenneth.laeremans14 mei 2018, 17:39

 6
Dank je wel!
Elke keer dacht ik aan het einde van een seizoen: dit kunnen ze toch niet meer overtreffen en toch slagen jullie elke keer weer in om mij te verassen.
Zelf ben ik niet zo'n grote speurneus voor al die theorieën te bedenken die ze hier allemaal zetten, maar ik lees ze wel heel graag. Dus ook bedankt aan iedereen die zijn ideeën naar buiten brengt.
Ik ben ook altijd dolgelukkig naar de manier waarop de afleveringen gemonteerd worden.
Dus gewoon bedankt aan iedereen die er aan heeft meegewerkt.

Naar goede gewoonte zal het volgend jaar dan toch weer overtroffen worden? 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 19:52

 8153
kenneth.laeremans schreef:toch slagen jullie elke keer weer in om mij te verassen.
😲
Cremeren ze jou telkens weer? En dit jaar hebben ze ook nog 10 mensen levend begraven! 😉
Ik vraag mij af wat we volgend jaar zullen meemaken :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric14 mei 2018, 19:54

 2834  Uma
chicawah schreef:😲
Cremeren ze jou telkens weer? En dit jaar hebben ze ook nog 10 mensen levend begraven! 😉
Ik vraag mij af wat we volgend jaar zullen meemaken :mrgreen:
Met een priester als Mol kan je je aan alles verwachten natuurlijk. Kenneth.Laeremans is de nieuwe Lazarus.
Gebruikersavatar

Kobe14 mei 2018, 20:36

 429
Ik hou het simpel:

JE BENT EEN IDOOL GILLES (EN PIETER NATUURLIJK OOK) 😉

PS: Ongelooflijk veel succes met het maken van een nieuw seizoen! Kan het nog beter dan dit? 😲
Gebruikersavatar

kenneth.laeremans14 mei 2018, 20:39

 6
chicawah schreef:😲
Cremeren ze jou telkens weer? En dit jaar hebben ze ook nog 10 mensen levend begraven! 😉
Ik vraag mij af wat we volgend jaar zullen meemaken :mrgreen:
Dat nu niet maar het is toch wel net een stapje verder dan gewoon verrassen 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 21:48

 8153
Gilles,
Ga je ons ook verklappen of er iets schuilging achter jouw "Someone wicked this way comes..."? Was het een hint of was je gewoon in een poëtische bui? 😉
Gebruikersavatar

Mateo14 mei 2018, 21:59

 870
Dag Gilles,

Bijna alles is al gezegd.
Ik sluit me daarom bij alle bovengenoemde complimenten en bedankjes aan en bij de vraag van Chicawah hierboven over jouw intrigerende (verbasterde) Shakespeare citaat.

En wat zou ik het leuk vinden als er komende zondag ook antwoord komt op (enkele van) mijn vragen:

Sloegen al die 'pluimen' uit aflevering 1 toch op de haan die volgens de Bijbelvertelling drie keer kraaide, toen Petrus-op -deze -rots -zal -ik -mijn - kerk bouwen-/Pieter een verrader bleek te zijn?

Was de auto van Pieter en zijn broer met opzet onder de naam Coyote neergezet, bij de cinema?

Waarom stonden de woorden 'Urgent' en 'onaf' in het kruiswoordraadsel?


En.... ach nee, ik wacht wel af.
Mogelijk krijg ik antwoorden op vragen die nog niet eens bij me waren opgekomen. 😉

Ik verheug me op zondag en ik verheug me nog meer op het volgende seizoen, op een nieuwe reeks van één van de weinige tv-programma's die me echt kunnen boeien. Eens kijken of mijn muhhenheheuhen in staat is om te onthouden dat ik mijn 'gut feeling' niet meer moet veronachtzamen.

Salukes! Haddig! Tuut noaste kjeer!


Mateo
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2018, 21:23

 8153
Ik bekeek daarnet nog eens de ontknoping en weer stonden de tranen in mijn ogen van ontroering. En dankbaarheid. En spijt dat het weer voor een jaar gedaan is.
Gebruikersavatar

Jansen15 mei 2018, 21:45

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik bekeek daarnet nog eens de ontknoping en weer stonden de tranen in mijn ogen van ontroering. En dankbaarheid. En spijt dat het weer voor een jaar gedaan is.
😃 Heb het al een paar keer herbekeken en net als jij, tranen met tuiten :cry: :cry:
Zo'n prachtseizoen :!: :!: