Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 14:34

 3547  Sven
ze zullen wel een "niet op tv" filmpje maken, niet? 😉
Gebruikersavatar

dieter.vanitterbeeck14 mei 2018, 15:18

 3  Uma
Proficiat aan Evelynn voor het winnen van de reis naar Mexico.
Ook ik zat voor eht tweede jaar op rij in de juiste zaal (al was ik dit jaar een pak minder overtuigd dat ik de juiste keuze had gemaakt). Het seizoen waarin Gilles de mol bleek heb ik veel te lang gedacht dat het Bruno was.
De sfeer in de juiste zaal is altijd TOP. Groot applaus bij de bekendmaking van de winnaar (en de wetenschap dat je dan nog één kans op twee hebt om in de juiste zaal te zitten in plaats van één kans op drie). En dan de spanning wanneer de Mol uit de mist komt. "is het 'm, ... ja ja ja, zou het, die vorm van't gezicht, dat moet en zijn, JAAAAAAA!!!" enz... Nog nooit hebben ik de naam van de plaatselijke pastoor zo gescandeerd 🙂

Volgend jaar wil ik opnieuw in de juiste zaal zitten. Maar dat wordt een hele klus.
Gebruikersavatar

helga.desmijter14 mei 2018, 17:48

 9
Hallo Evelynn!

Gefeliciteerd met jouw reischeque!!! Ik en mijn zus zaten net als jou in de zaal van Pieter. Aangezien Gilles De Coster zei dat er tussen de 1ste en 2de plaats maar 1 seconde verschil zat, had ik graag geweten in hoeveel seconden jij de vragenlijst had ingevuld. Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen maar ik zou heel graag weten of ik misschien op de 2de plaats stond aangezien we de vragenlijst in ongeveer 30 seconden hadden ingevuld. Nogmaals super hard gefeliciteerd!

Groetjes!
evelynn.vercaemst schreef:Dag Hannes, en mede-Molloten! Ik lees al weken mee op het forum, maar dit is mijn eerste bericht 😃
Wat een spanning en feest was het gisteren in de zaal van Pieter! Voor de tweede keer zat ik in de juiste zaal, maar toen de Mariachi-band dan ook nog mijn naam zong, werd het helemaal te gek...
Heeft iemand dat toevallig gefilmd, het moment waarop ze de winnaar bekendmaakten? Ik had absoluut niet verwacht te winnen, en heb het dus helaas niet gefilmd! Alles was ook zo plots, het zou tof zijn om eens terug te kijken 😃
Dus als iemand iets van beeldmateriaal heeft, je zou me er heel blij mee maken! Alvast bedankt!
En nu uitkijken naar de aflevering van volgende week, waar we alle sabotages van Pieter te zien krijgen!