Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt14 mei 2018, 11:35

 84  Sven
Voor iedereen die niet aanwezig kon zijn in de Kinepolis (of helaas in de verkeerde zaal zat 😉 ), en eens wil zien hoe het er aan toe ging in de PIETER zaal (wat een geluk dat ik dat eens mocht meemaken 😃 ): Ik heb de ontknoping en de daarbij horende reacties vastgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=sAp_v_lk9Hw (Opgepast, ik heb het geluid zoveel mogelijk proberen te dempen, maar hier en daar kan wel nog een luide schreeuw te horen zijn. Pas dus op met het volume, vooral bij koptelefoons)
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 11:43

 3547  Sven
Machtig
Bedankt om het te delen!
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 11:46

 3423  Yens
hannes.bossuyt schreef:Voor iedereen die niet aanwezig kon zijn in de Kinepolis (of helaas in de verkeerde zaal zat 😉 ), en eens wil zien hoe het er aan toe ging in de PIETER zaal (wat een geluk dat ik dat eens mocht meemaken 😃 ): Ik heb de ontknoping en de daarbij horende reacties vastgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=sAp_v_lk9Hw (Opgepast, ik heb het geluid zoveel mogelijk proberen te dempen, maar hier en daar kan wel nog een luide schreeuw te horen zijn. Pas dus op met het volume, vooral bij koptelefoons)
Wow Hannes, bedankt 😃 Echt wel leuk om eens te zien hoe het er aan toe gaat!
Gebruikersavatar

evelynn.vercaemst14 mei 2018, 11:57

 2
hannes.bossuyt schreef:Voor iedereen die niet aanwezig kon zijn in de Kinepolis (of helaas in de verkeerde zaal zat 😉 ), en eens wil zien hoe het er aan toe ging in de PIETER zaal (wat een geluk dat ik dat eens mocht meemaken 😃 ): Ik heb de ontknoping en de daarbij horende reacties vastgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=sAp_v_lk9Hw (Opgepast, ik heb het geluid zoveel mogelijk proberen te dempen, maar hier en daar kan wel nog een luide schreeuw te horen zijn. Pas dus op met het volume, vooral bij koptelefoons)
Dag Hannes, en mede-Molloten! Ik lees al weken mee op het forum, maar dit is mijn eerste bericht 😃
Wat een spanning en feest was het gisteren in de zaal van Pieter! Voor de tweede keer zat ik in de juiste zaal, maar toen de Mariachi-band dan ook nog mijn naam zong, werd het helemaal te gek...
Heeft iemand dat toevallig gefilmd, het moment waarop ze de winnaar bekendmaakten? Ik had absoluut niet verwacht te winnen, en heb het dus helaas niet gefilmd! Alles was ook zo plots, het zou tof zijn om eens terug te kijken 😃
Dus als iemand iets van beeldmateriaal heeft, je zou me er heel blij mee maken! Alvast bedankt!
En nu uitkijken naar de aflevering van volgende week, waar we alle sabotages van Pieter te zien krijgen!
Gebruikersavatar

commisaris Witse14 mei 2018, 12:00

 260
1000x dank hiervoor Hannes.
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 12:00

 3547  Sven
evelynn.vercaemst schreef:Dag Hannes, en mede-Molloten! Ik lees al weken mee op het forum, maar dit is mijn eerste bericht 😃
Wat een spanning en feest was het gisteren in de zaal van Pieter! Voor de tweede keer zat ik in de juiste zaal, maar toen de Mariachi-band dan ook nog mijn naam zong, werd het helemaal te gek...
Heeft iemand dat toevallig gefilmd, het moment waarop ze de winnaar bekendmaakten? Ik had absoluut niet verwacht te winnen, en heb het dus helaas niet gefilmd! Alles was ook zo plots, het zou tof zijn om eens terug te kijken 😃
Dus als iemand iets van beeldmateriaal heeft, je zou me er heel blij mee maken! Alvast bedankt!
En nu uitkijken naar de aflevering van volgende week, waar we alle sabotages van Pieter te zien krijgen!
Welkom in de familie 😃 !
En een dikke proficiat met je prijs 😉
Gebruikersavatar

Cedric14 mei 2018, 12:06

 2834  Uma
evelynn.vercaemst schreef:Dag Hannes, en mede-Molloten! Ik lees al weken mee op het forum, maar dit is mijn eerste bericht 😃
Wat een spanning en feest was het gisteren in de zaal van Pieter! Voor de tweede keer zat ik in de juiste zaal, maar toen de Mariachi-band dan ook nog mijn naam zong, werd het helemaal te gek...
Heeft iemand dat toevallig gefilmd, het moment waarop ze de winnaar bekendmaakten? Ik had absoluut niet verwacht te winnen, en heb het dus helaas niet gefilmd! Alles was ook zo plots, het zou tof zijn om eens terug te kijken 😃
Dus als iemand iets van beeldmateriaal heeft, je zou me er heel blij mee maken! Alvast bedankt!
En nu uitkijken naar de aflevering van volgende week, waar we alle sabotages van Pieter te zien krijgen!
Dus jij mag naar Mexico? Zalig! Geniet ervan :-D
Heb je dan nog iets extra moeten doen ervoor? Of had jij als Pieterverdenker wél een schiftingsvraag gekregen bij die online quiz of zo?
In elk geval nogmaals proficiat!
Gebruikersavatar

billie.holiday14 mei 2018, 12:19

 462  Bert
Nice om te zien. Bedankt , zo hebben we ook wat van de sfeer mogen proeven.
Gebruikersavatar

evelynn.vercaemst14 mei 2018, 12:28

 2
Cedric schreef:Dus jij mag naar Mexico? Zalig! Geniet ervan :-D
Heb je dan nog iets extra moeten doen ervoor? Of had jij als Pieterverdenker wél een schiftingsvraag gekregen bij die online quiz of zo?
In elk geval nogmaals proficiat!
Ja, zo ziet het er toch naar uit! Dankjewel!
Nee geen schiftingsvraag of iets extra 😃
Gebruikersavatar

Klaartje14 mei 2018, 12:38

 2245  Uma
Mooi live verslag door Hannes van de apotheose van een topavond. Dank u daarvoor!

En felicitaties aan Evelynn, prima gespeeld zeg!
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman14 mei 2018, 13:41

 48
hallo evelyn

heb je de vragenlijst soms nog ? wel benieuwd naar wat ze vroegen 🙂
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt14 mei 2018, 13:42

 84  Sven
evelynn.vercaemst schreef:Dag Hannes, en mede-Molloten! Ik lees al weken mee op het forum, maar dit is mijn eerste bericht 😃
Wat een spanning en feest was het gisteren in de zaal van Pieter! Voor de tweede keer zat ik in de juiste zaal, maar toen de Mariachi-band dan ook nog mijn naam zong, werd het helemaal te gek...
Heeft iemand dat toevallig gefilmd, het moment waarop ze de winnaar bekendmaakten? Ik had absoluut niet verwacht te winnen, en heb het dus helaas niet gefilmd! Alles was ook zo plots, het zou tof zijn om eens terug te kijken 😃
Dus als iemand iets van beeldmateriaal heeft, je zou me er heel blij mee maken! Alvast bedankt!
En nu uitkijken naar de aflevering van volgende week, waar we alle sabotages van Pieter te zien krijgen!
Tussen het geklap door (vanaf 5:44 in het filmpje) kun je ze helaas niet je naam horen zingen: https://youtu.be/sAp_v_lk9Hw?t=5m44s

Er liepen camera ploegen van vier rond. Anders moet je eens heel lief aan Gilles De Coster vragen of je geen kopie van het originele beeldmateriaal kan krijgen. 🙂