Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 13:51

 8153
tsjoep schreef:hopelijk gaan jullie nooit kiezen voor een groep met BV’s. Geef mij/ons maar “pure” mensen.
Stel je voor: Tanja Dexters die molt en Lesley Ann P. die daar met open koplampen intuint 😲 :mrgreen:
Een Lucha Libre tussen die 2 zou nochtans wel goeie TV opleveren :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric14 mei 2018, 14:00

 2834  Uma
chicawah schreef:Stel je voor: Tanja Dexters die molt en Lesley Ann P. die daar met open koplampen intuint 😲 :mrgreen:
Een Lucha Libre tussen die 2 zou nochtans wel goeie TV opleveren :mrgreen:
Horror. Ik hou mijn hart al vast. Stel je voor. Een editie met James Cooke, Lesley-Ann, Catherine Moerkerke, Bart De Wever, ... Schiet mij maar gewoon dood dan, is minder erg dan 'De Mol' zo te zien verkloot worden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 14:12

 8153
Cedric schreef:Horror. Ik hou mijn hart al vast. Stel je voor. Een editie met James Cooke, Lesley-Ann, Catherine Moerkerke, Bart De Wever, ... Schiet mij maar gewoon dood dan, is minder erg dan 'De Mol' zo te zien verkloot worden.
😲
Is Cédric dood? Vraag!
Is Cédric dood?
Waarom is Cédric dood?
Antwoord:
Omdat ónze Mol is verkloot!
:mrgreen:
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman14 mei 2018, 21:15

 48
Dat ze dat maar laten ,
Bv’s acteren altijd miet er drama zijn geen probleem . Empatisch ? Geen probleem
Komisch ? ...,
Idd geen probleem .
Doorsnee Vlaming blijft het beste concept . En merken we ook aan het1 miljoen kijkers die elke week op puntje van hun stoel/ zetel zitten . Dit is top televisie prachtig bedacht en gemonteerd en potverdikke ( sorry meneer pastoor 🙂 ) BELGISCH bedacht hè .
Het enige wat nog zou kunnen is een soort van “ the ultimate Mol “ met bv de top 3 van het allereerste begin jammer er zullen er al niet meer van zijn :-( maar dus de mol de winnaar en verliezer van de vorige edities .
Gebruikersavatar

Cedric14 mei 2018, 21:49

 2834  Uma
sjackie.hoffman schreef:Het enige wat nog zou kunnen is een soort van “ the ultimate Mol “ met bv de top 3 van het allereerste begin jammer er zullen er al niet meer van zijn :-( maar dus de mol de winnaar en verliezer van de vorige edities .
Ik zou misschien nog graag na bvb 10 edities een editie zien met de 10 mollen, of met de 10 winnaars.
Ofwel een editie met de 10 personen die eerste afvaller waren, bij wijze van herkansing.

Maar on topic: BV's = NEEN, NEEN, NEEN. Sowieso.
Gebruikersavatar

JKpowned14 mei 2018, 21:51

 259
De 2 laatste seizoenen van de Amerikaanse mol was met bekende mensen maar in onze streken heeft niemand dat nog geprobeerd. :mrgreen: Denk dat één van de krachten van de mol is dat het met onbekende mensen is waarin iedereen zich kan herkennen 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 21:53

 8153
JKpowned schreef:De 2 laatste seizoenen van de Amerikaanse mol was met bekende mensen maar in onze streken heeft niemand dat nog geprobeerd. :mrgreen: Denk dat één van de krachten van de mol is dat het met onbekende mensen is waarin iedereen zich kan herkennen 🙂
In Nederland is het toch met bekende Nederlanders? Zelf kijk ik alleen naar de enige, echte, originele Mol: de Vlaamse! 🙂
Gebruikersavatar

JKpowned14 mei 2018, 21:56

 259
chicawah schreef:In Nederland is het toch met bekende Nederlanders? Zelf kijk ik alleen naar de enige, echte, originele Mol: de Vlaamse! 🙂
Net opgezocht inderdaad blijkbaar de latere seizoenen met bekende Nederlanders. Ik ken namelijk weinig bekende Nederlanders dus wist het niet :mrgreen: Van de Amerikaanse had ik het al eens ergens gelezen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 22:01

 8153
JKpowned schreef:Net opgezocht inderdaad blijkbaar de latere seizoenen met bekende Nederlanders. Ik ken namelijk weinig bekende Nederlanders dus wist het niet :mrgreen: Van de Amerikaanse had ik het al eens ergens gelezen.
Ik ken ook bijna geen bekende Nederlanders en ik voel dat niet aan als een gemis :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 mei 2018, 23:55

 1690  Sven
Cedric schreef:Ik zou misschien nog graag na bvb 10 edities een editie zien met de 10 mollen, of met de 10 winnaars.
Ofwel een editie met de 10 personen die eerste afvaller waren, bij wijze van herkansing.

Maar on topic: BV's = NEEN, NEEN, NEEN. Sowieso.
Jaaah, 10 mollen en 1 oppermol. 😃
Gebruikersavatar

Jansen15 mei 2018, 08:30

 3423  Yens
Cedric schreef:Ik zou misschien nog graag na bvb 10 edities een editie zien met de 10 mollen, of met de 10 winnaars.
Ofwel een editie met de 10 personen die eerste afvaller waren, bij wijze van herkansing.
Tof idee, en dan zijn we nog verzekerd van "enkele" jaartjes gewoon de mol 🙂. Ik denk wel dat het leukste concept zou zijn met alle ex-mollen 😃. Ik denk ook dat ze zich dan moeten beperken tot de mollen uit "de nieuwe mol". Ik vrees dat sommige mollen uit de eerste reeks niet meer de leeftijd zullen hebben om mee te doen (Hugo bv.). Of bij nader inzien is het misschien toch beter de winnaars of de finalisten te nemen omdat als je de mollen neemt dan is het voor de nieuwe, oude mol (jullie begrijpen me wel he) toch moeilijk om opnieuw geloofwaardig over te komen 🙂.

Het enige bezwaar is, dat dit waarschijnlijk al veel eerder bekend zal zijn bij het grote publiek omdat er dan geen oproep zal zijn tot inschrijvingen en dan gaan er veel mensen denken dat het een editie met BV's gaat zijn (we zijn weer on topic 😉 ), als ze niet onmiddellijk zeggen dat het om een "best of" editie gaat 😛 😛 😛 😛 .

P.S. Sorry voor het gebrabbel, maar ik wou nog eens een lange post plaatsen for all time sake 😂 .
Gebruikersavatar

brian.jason15 mei 2018, 08:57

 22
Cedric schreef:Ik zou misschien nog graag na bvb 10 edities een editie zien met de 10 mollen
Dan gaan ze toch snel mogen zijn, Hugo is ondertussen 86 jaar 😉