Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Klaartje15 mei 2018, 10:29

 2245  Uma
Een De Mol met bekende Vlamingen? Volgens mij een zeer slecht idee. Eén van de vele sterktes van het concept van de Mol is juist dat er alleen maar mensen meedoen die nog nooit op tv zijn geweest (of het zou per toeval occasioneel gebeurd moeten zijn owv hun beroepsbezigheden, zoals advocate Issabel, kandidate in het jaar van mol Gilles).

Bovendien, die zogezegde BV's kunnen volgens mij geen half uur zonder hun smartphone, pak ze hun instagram en twitter een dag af en ze zijn al halfdood, bij wijze van spreken. Een avontuurlijke reis met een groep van 10 gedurende een paar weken, zonder dat ze zichzelf voortdurend via die "social media" kunnen doen gelden, dat overleven de BV's niet. 🙂

Het is ook helemaal niet nodig om reeds bekende mensen gaan op te voeren. Als ik me niet vergis, waren er meer dan tienduizend onbekende mensen die zich hadden ingeschreven om kans te maken op deelname. Uit die groep worden er slechts 10 geselecteerd. Ik denk dat er bij die meer dan 9990 anderen, die de uiteindelijke selectie niet gehaald hebben, nog tientallen andere combinaties van 10 leuke mensen te vinden zijn om nog jaren goed te zitten voor meer dan 10 seizoenen van "vintage" De Mol.
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2018, 10:35

 3547  Sven
Het topic is ludiek gestart wsl, maar even serieus: nee, geen BV's in de Mol, ik denk dat er veel kijkers afhaken.

Mooi voorbeeld is expeditie Robinson: was vroeger ook met gewone mensen, daarnet met bekende mensen. Is nooit meer hetzelfde geweest
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2018, 11:08

 8153
Klaartje schreef:Een De Mol met bekende Vlamingen? Volgens mij een zeer slecht idee. Eén van de vele sterktes van het concept van de Mol is juist dat er alleen maar mensen meedoen die nog nooit op tv zijn geweest (of het zou per toeval occasioneel gebeurd moeten zijn owv hun beroepsbezigheden, zoals advocate Issabel, kandidate in het jaar van mol Gilles).

Bovendien, die zogezegde BV's kunnen volgens mij geen half uur zonder hun smartphone, pak ze hun instagram en twitter een dag af en ze zijn al halfdood, bij wijze van spreken. Een avontuurlijke reis met een groep van 10 gedurende een paar weken, zonder dat ze zichzelf voortdurend via die "social media" kunnen doen gelden, dat overleven de BV's niet. 🙂

Het is ook helemaal niet nodig om reeds bekende mensen gaan op te voeren. Als ik me niet vergis, waren er meer dan tienduizend onbekende mensen die zich hadden ingeschreven om kans te maken op deelname. Uit die groep worden er slechts 10 geselecteerd. Ik denk dat er bij die meer dan 9990 a...
Voor alle duidelijkheid Klaartje: ik ga al in shock alleen bij het idee aan een reeks met BV's! Ik had geeageerd op iemand die in het topic van GDC gesmeekt had om ajb ajb ajb nóóit een reeks te maken met BV's zoals Wie is de mol in NL met BN's, maar plots werd mijn bericht een nieuw topic...
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2018, 11:25

 3547  Sven
Ha, zelfs GDC vind de Mol met BV's niet interessant
(zie link in De Mol in de pers)
Gebruikersavatar

marc.koenen15 mei 2018, 18:53

 122
De kracht van de mol nu is dat je 10 mensen leert kennen die je van haar noch [color=#BF0000]PLUIM[/color]kent.10 mensen die je gedurende 8 zondagen in spanning houden.10 mensen van wie je in het begin misschien dacht:(om het op zijn Pieters te zeggen)what the fuck doet die hier.Ik had dat oa met Thiboud en Annelies.Maar na verloop van tijd zie je meer en begin je ze te waarderen en gaven toch de mol een eigen programma.
Als er nu bv's mee zouden doen zie je voor mij meer het type van waar je hem kent.Als bv Marijn de Valck mee zou doen zie je toch meer Boma dan Marijn denk ik.
Dus geen bv mol