Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jeffrey Vanlinden15 mei 2018, 13:32

Deelnemer  10
Kampioenen,

Wat een weekend, wat een weken, wat een jaar!!
Eigenlijk weet ik niet hoe ik hieraan moet beginnen, het is onmogelijk het super gevoel neer te pennen. Ik ga het toch proberen.
De schijnbaar onmogelijkste opdracht van de mol is bij de kandidaten geraken. Wij niet mee doet aan de lotto gaat de lotto ook nooit winnen. Dus wie niet waagt, niet wint dacht ik. Ronde na ronde werd de hoop groter om mee te doen. Om dan uiteindelijk te horen te krijgen dat je mee mocht. Zo blij “ als ne kermisvogel” zoals ze in Antwerpen zeggen! Euforie die je met niemand mag delen. Ik kan u vertellen, dat is niet gemakkelijk.
En dan kan het aftellen beginnen, zoals een kind dat naar Sinterklaas aftelt. Tot plots die dag daar is....
Wat er dan gebeurd is fenomenaal. Wanneer we met zijn allen uit de kisten waren en mekaar echt voor de eerste keer zagen werd er op 123 een hechte groep gevormd. 9 toppers dat nu echte vrienden en vriendinnen geworden zijn, die je van haar of PLUIM kent. Straf, heel straf.
Over de opdrachten zelf ga ik niks vertellen. Dat hebben jullie zelf allemaal kunnen zien. Maar ik wil heel de crew toch nog is bedanken. Van den eerste tot de laatste, alles was tot in de puntjes geregeld . Dikke Merci.

Er is ook geen eerlijker spel dan de mol, de zwakke gaan eruit. Punt uit. Ieder zwak moment wordt afgestraft. En aangezien dat ik al vrij snel,op de vlieger naar huis zat. Ben ik regelmatig hier jullie theorien komen lezen. Ik heb er van genoten hoe jullie zo mee opgaan in een spel.
En dan de mol.... Pieter je was geniaal! Straffe gast! Dat zullen jullie volgende week wel zien!
Lloyd en Baha alletwee dikke proficiat. Jullie hadden hem!

En als laatste.... schrijf jullie in!!! HET IS BANGELIJK!

GROETJES Jeffrey
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2018, 13:40

 2834  Uma
Leuke (en aanstekelijke) post, Jeffrey!

Hoeveel rondes gaan er zo aan vooraf tot je weet dat je erbij bent? Eerst stel je je kandidaat (de grootste drempel lijkt me) en als je geluk hebt volgen dan 1, 2, 3, ... (?) gespreksrondes?

Ik las vandaag elders op het forum dat er van de 10131 kandidaten 150 uitgenodigd werden voor een eerste gesprek.. Dan 10 mensen gaan kiezen uit die groep, dat moet erg moeilijk zijn. Chapeau voor de 'casting directors' voor dit seizoen want het leek me écht een fantastische groep.
Een heterogene groep met stuk voor stuk sterke persoonlijkheden die wonderbaarlijk goed matchten.

De manier waarop jij eruit gegaan bent was misschien wel de meest "klote" van allemaal. Dan offert een mens zich op.. Ik ben erg benieuwd naar volgende zondag om te weten wie op dat moment de voorziene afvaller was en of pasvragen een rol hebben gespeeld. Misschien zou het voor jou een troost zijn als jij sowieso de voorziene afvaller was geweest en er dus geen mollenstreken aan te pas zijn gekomen?

Maar goed, zoals je zelf zegt en zoals Joke ook zei in haar eerste reactie: uiteindelijk bleven de sterkste kandidaten over.

Je hebt het erg goed gedaan en alle traditiegetrouwe rivaliteiten tussen West-Vlamingen en Antwerpenaren konden bij deze de vuilbak in: Er zijn dus toch ook goeie Antwerpenaren 😉

Jammer dat je niet langer bij de groep kon blijven, maar toch bewondering voor het feit dat je erbij bent geraakt en voor hoe je het er van af hebt gebracht!
Gebruikersavatar

Elysia198515 mei 2018, 14:12

 105
Leuk om iets van jou te lezen op dit forum, Jeffrey! Ik heb nogal gevloekt toen je er uit lag. Zoals jij het spel speelde had je van mij ook mogen winnen! Meedoen aan De Mol lijkt me een geweldige ervaring, en ik hoop ooit ook eens de kans te hebben om het te mogen mee maken.

Ik hoop ook dat we van jou in de toekomst nog meer mogen zien/horen... een eigen programma, bv? 😉 Ik zou zeker kijken!

Bedankt voor je verhaal hier op dit forum!! Je speelde kalm, eerlijk, en voor de groep. En steeds met de twee voeten stevig op de grond. Geweldig om te zien!

Groetjes van een mede-Antwerpenaar. 😉
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2018, 14:23

 3547  Sven
Cedric schreef:Hoeveel rondes gaan er zo aan vooraf tot je weet dat je erbij bent? Eerst stel je je kandidaat (de grootste drempel lijkt me) en als je geluk hebt volgen dan 1, 2, 3, ... (?) gespreksrondes?
Check het interview met GDC in je topic 😉 (of 1 van mijn reacties


Dag Jeffrey (nog eens, want je bent al eens komen piepen in het offtopic-topic 😉)!! Welkom in de familie.
Bedankt voor je reactie, het is altijd leuk om kandidaten hier te zien stranden 🙂
Gebruikersavatar

yevo15 mei 2018, 15:15

 281  Uma
Hey Jeffrey! Welkom op het forum!

We hebben jou inderdaad enkele keren zien loeren op het forum. 😃 Het is heel leuk om te horen dat de kandidaten het hier af en toe ook effectief lezen, en hopelijk doe je volgend jaar ook weer mee met de zoektocht maar dan op het forum? 😂 Ik ben je trouwens ook tegengekomen in de kinepolis, en twijfelde om een foto te vragen maar er stond al een hele rij klaar 😂.

Je was een topkandidaat en zorgde op het juiste moment voor het nodige comic relief in de mol. Het is inderdaad jammer dat je er niet iets langer kon inblijven, ik had het je gegund!
Gebruikersavatar

billie.holiday15 mei 2018, 16:46

 462  Bert
Leuk Jeffrey,

Dat je iets van jou laat horen op het forum. Wij vinden het hier altijd tof als een kandidaat ook eens hun zegje komt zeggen. Ik denk ,dat wij het hier allemaal spijtig vonden dat je eruit ging, want voor velen hier was je verdachte nummer 1. Hier wordt achter elk detail iets gezocht, dat bleek uit je t-shirts dat je telkens droeg. Het moet hilarisch geweest zijn toen Steve aan het zingen was bij de pinatas, maar ik zou het niet beter kunnnen. :mrgreen:

Ik vond je alvast een hele toffe kandidaat, spijtig genoeg hebben we niet meer van jou kunnen zien , maar het leven is geen ponykamp zou Bouba zeggen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2018, 17:48

 8153
Hoi Jeffrey,
Fantastisch dat je hier een woordje komt placeren. Ik genoot enorm van je humor en heb vreselijk gelachen toen je met je sombrero overal tegenaan botste. Je rol in Rabid Joke zal ik ook nooit vergeten - ik heb van Dale aangeschreven en 't is dik in orde: vanaf de volgende uitgave wordt "brandijzer" vervangen door "stamperke" :mrgreen:
Het zijn niet de zwaksten die er eerst uit gaan. Wat is me dat nu? Het feit dat je bij de uitverkorenen hoorde alleen al betekent dat je ferm straf bent. Ik denk dat diegenen die zich ten volle smijten voor de groep er wellicht het snelst uit vliegen. Toen jij je mooie geste om een nulkoffer te nemen moest bekopen met een exit, heb ik serieus gevloekt. Dat verdiende je echt niet!
Hopelijk zoek je volgend jaar met ons mee naar de opvolger van Pieter!
Gebruikersavatar

marc.koenen15 mei 2018, 18:40

 122
Dag Jeffrey,

wat jammer was het toen je op die zondag het spel moest verlaten.Je was niet mijn hoofdverdachte,maar ook niet de kandidaat voor de finale.Je was gewoon de goedlachse man die meer plezier had in het spel dan in de goede afloop.Jou deelname was zeker een schot in de roos.
Het ga je verder goed in the after mol life.Een goede gezondheid en alles wat je maar wensen kan.
Gebruikersavatar

joachim.morrens18 mei 2018, 15:30

 200  Yens
Dag Jeffrey,

Bedankt voor je deelname! Ge waart echt nen topper!! had je graag nog wat langer bezig gezien 🙂

Groetjes
J
Gebruikersavatar

Davy18 mei 2018, 21:08

Site Admin  1167  Uma
Thanks om hier nog even langs te komen Jeffrey 😃
Ook ik vond je een leuke kandidaat. Jammer dat het spel met de geldkoffers je fataal werd in het spel
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mei 2018, 23:32

 2354  Uma
Super tof dat je hier eens komt piepen, Jeffrey!
Ik heb super hard gevloekt toen je uit het spel lag... Je offert je op voor de groep, en dan lig je eruit.. Ik hoop voor jou dat de pasvragen geen rol hebben gespeeld, zodat het toch een kleine troost kan zijn.
Jij was voor mij NOOIT de Mol! Je was een supertoffe kandidaat, één van de leukste die ik tot nut oe ooit heb gezien, dat zeg ik niet zo maar, dat meen ik echt vanuit mijn hart! Met jou grapjes, etc. JE WAS GEWELDIG!

Gelukkig kon je op tijd stoppen met lopen, anders was je al afvaller nummer 1 , dan had ik nog harder gevloekt :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva19 mei 2018, 12:54

 2204
robbe.vermesen schreef:Ik hoop voor jou dat de pasvragen geen rol hebben gespeeld, zodat het toch een kleine troost kan zijn.
Dat hoop ik ook, dat Jeffrey (ook) de oorspronkelijke afvaller was.

Met een geldkoffer had hij dan wel pasvragen kunnen kopen en zich zo mogelijk kunnen redden ... maar ik neem aan dat hij dat niet zou gedaan hebben. Toch?