Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman16 mei 2018, 18:40

 48
Hallo beste moljagers,

wat ik mij afvraag is hoe jullie ( ex) deelnemers en toekomstige kandidaten de eerste eliminatie vragen invullen om zo toch niet als eerste af te vallen?
namelijk vullen jullie of zouden jullie de vragen 50/50 invullen dus de helft op een man en de helft voor een vrouw?
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2018, 19:01

 2834  Uma
Heb ik me ook al afgevraagd..

Ik denk (!) dat je de eerste 2-3 eliminaties je antwoorden nog wat kan spreiden, maar daarna eigenlijk al een vrij goed idee hebben van de Mol. Misschien kan je dan nog 2-3 eliminaties overleven door 50/50 te gaan verdelen over 2 verdachten, maar daarna moet je alles of niets gaan spelen.

Het is moeilijk inschatten voor iemand die er nog nooit dichter bij was dan gewoon op tv kijken, maar het lijkt me dat diegenen die uiteindelijk de finale halen meestal wel al vrij snel in de goeie richting denken. Kijk maar naar Cathy die na 3-4 afleveringen al wist dat het Gilles was of Davey die bij het vertrek op de luchthaven al Eline in het snotje had.
Maar als je het echt niet weet.. Spreiden in het begin en dan gokken..

Spreiden man/vrouw zou ik nog niet doen, maar sommige vragen kun je wel gaan beantwoorden vanuit een "grootste kans"-idee. Stel dat de vraag is van "Is de Mol vandaag in proef X voor een vrijstelling gegaan", terwijl er maar 1 iemand voor die vrijstelling is gegaan en er nog 7 kandidaten zijn, dan is de kans het grootst dat het antwoord hierop "neen" is. Bijvoorbeeld hé.

Maar goed, de ex-deelnemers kunnen daar het beste op antwoorden natuurlijk, want zij weten best hoe het eraan toegaat en wat voor vragen de deelnemers krijgen. Alleen, ik denk niet dat ze dergelijke info mogen delen 😃
Gebruikersavatar

masterveecee17 mei 2018, 08:32

 3547  Sven
Ik denk dat je een grote kans maakt om door te gaan door gewoon te spreiden op 2-3 personen. Tenzij je echt heel zeker bent van de Mol. Maar het lijkt mij gevaarlijk met een grote kans om direct af te vallen.

Ik dacht (ben niet 100% zeker) dan Ruth in S04 op 1 persoon had ingezet. Met alle gevolgen van dien