eveline.vanhemel schreef:Ik denk het wel... wat niet uitsluit dat hier op het forum inventieve mensen zijn die gerust kunnen deel uitmaken van de productieploeg. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze met opzet hints niet zouden kenbaar maken. Daar zou toch geen reden voor zijn? Ik vond het een fijne aflevering, vooral dat Baha en Lloyd zo snel Pieter doorhadden, vond ik heel sterk. Wat ik ook wel opvallend vond, was dat Joke er bijna uitlag na de eerste aflevering, gewoon het tijdsverschil met Kelly zorgde ervoor dat ze er in bleef. Goed gespeeld om er dan nog zo lang in te blijven .
Ja, dat van de ex aequo van Joke en Kelly in de eerste aflevering was inderdaad verrassend.
Bijna had er zich dus een alternatief scenario voorgedaan, waarbij Joke, die de envelop van de cliffhanger had bemachtigd, toch de eerste afvaller was. Dan hadden de makers er een mouw aan moeten passen, want dan had iemand anders de voortvluchtige moeten spelen in de eerste opdracht van aflevering 2.
Gelukkig voor Joke was ze een beetje sneller dan Kelly. "Sneller" hier overigens in de letterlijke betekenis van het woord en niet in de West-Vlaamse.