Klaartje schreef:Ja, dat van de ex aequo van Joke en Kelly in de eerste aflevering was inderdaad verrassend.Ik keek er ook van op dat Joke niet doorhad wie de mol was. Ze is heel intelligent, maar waarschijnlijk was ze zo gedreven met de proeven bezig dat ze te weinig lette op die details waar Baha en Lloyd al van bjj de eerste aflevering gelet hebben.
Bijna had er zich dus een alternatief scenario voorgedaan, waarbij Joke, die de envelop van de cliffhanger had bemachtigd, toch de eerste afvaller was. Dan hadden de makers er een mouw aan moeten passen, want dan had iemand anders de voortvluchtige moeten spelen in de eerste opdracht van aflevering 2.
Gelukkig voor Joke was ze een beetje sneller dan Kelly. "Sneller" hier overigens in de letterlijke betekenis van het woord en niet in de West-Vlaamse.
Kobe schreef:Volgens mij hadden ze ook wat 'schrik' voor het nieuwe café de mol. Oké niet zo hoogstaand niveau als hier, maar al wat we hier vinden, publiceren ze daar voor heel Vlaanderen. Ik ga er van uit dat er volgend jaar veel minder mensen gaan zoeken naar hints en het zou me niet verbazen als ze er dan wel opeens terug meer hebben.Ik denk het ook.
chicawah schreef:Ik denk het ook.Goeie .
Voor volgend jaar wachten ze best zo lang mogelijk om Baha en Lloyd uit te nodigen want anders weet gans Vlaanderen na aflevering 2 al met zekerheid wie de mol is
masterveecee schreef:Ik moet ook wel toegeven dat ik (terug) wat op mijn honger heb gezet naar uitleg van hints enzo. Wel leuk van de morse, maar mannekes, vindt dat eens!Heeft het zin om molloot te zijn? Nee. Maar het is wel wreed plezant!
Aan de andere kant vond ik het wel verfrissend om de finalisten aan het woord te horen en om eens te weten wie wie verdacht heeft toen ze uitvielen. De interviews waren zeker leuk om te horen.
Kom ik dan mss terug bij mijn eerder topic van of het wel zin heeft om Molloot te zijn e. MOCHT het echt zo zijn dat enkel de morse en het telefoonnr de enige tips zijn, dan kijkt ik liever op het gemak naar de Mol ipv echt te zoeken naar tips.
Alhoewel ik vrees dat er een heel aantal mensen hier vanaf nu ook hetzelfde zullen denken
@GDC: mochten er toch nog tips zijn, dan is dit er mss ook 1 om nog wat te lossen voor onze echte Molloten
chicawah schreef:Ik keek er ook van op dat Joke niet doorhad wie de mol was. Ze is heel intelligent, maar waarschijnlijk was ze zo gedreven met de proeven bezig dat ze te weinig lette op die details waar Baha en Lloyd al van bjj de eerste aflevering gelet hebben.Die Rabid Joke opdracht was wel een vergiftigd geschenk hoor.
chicawah schreef:Heeft het zin om molloot te zijn? Nee. Maar het is wel wreed plezant!200% gelijk . Ik had me trouwens dit jaar ook al voorgenomen om me minder te laten leiden door eventuele hints . Dat is niet altijd gelukt omdat sommige pistes echt wel leuk waren om je in te verdiepen. Ik vind verder ook dat je evengoed molloot kan zijn zonder je telkens te laten leiden door eventuele hints. De goeie manier waarop hier door sommigen (of velen ) geanalyseerd werd, is evengoed een meerwaarde voor dit forum . Ik zal hier altijd de mosterd komen zoeken hoor, met of zonder hints .
Hoeft dan echt alles zin te hebben in het leven? Nee. Een mens mag ook gewoon eens ontspannen en/of iets zots doen en zelfs eens iets doen dat niet bevordelijk is voor zijn/haar gezondheid, zoals op 24 u 5x naar het frietkot gaan (al denk ik dat 5 Lloydjes wel wat teveel van het goede is), veel te weinig slapen doordat De Mol en het forum verslavend zijn...
Holmes schreef: Als Lloyd met 6000 EUR op zijn schoot zit en daar geen euro van uitgeeft voor een pasvraag dan kan hij gewoonweg NIET de mol zijn.Goh, en als Lloyd de mol was dan was dat een prachtig moment om zich onverdacht te maken, immers je mag toch veronderstellen dat anderen voor alle zekerheid pasvragen zullen kopen.
...