Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 20:31

 8153
sjackie.hoffman schreef:Idd

in zeg maar " de begin jaren " hebben ze hun mol geselecteerd door kennissen of iemand uit hun kringen.

vanaf de vernieuwde versie's op vier is het uit de selecties
Gilles Van Bouwel ook?
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman22 mei 2018, 20:39

 48
Meen dat ik het vernomen had in een artikel dat hij uit de 10 geselecteerden werd verkozen om de mol te worden.

En dank zei de contacten die hij tijdens en na de mol heeft gelegd , nu als mediafiguur aan het werk is.

Indien iemand dit kan bevestigen ? of indien ik verkeerd ben mij verbeterd
Gebruikersavatar

Jansen22 mei 2018, 20:40

 3423  Yens
chicawah schreef:Gilles Van Bouwel ook?
Van Eline ben ik zelfs niet zeker... maar ik denk dat Pieter wel uit de kandidaten geselecteerd is. Ze hebben ook ergens een filmpje getoond waar ze ook Pieter, Lloyd en Baha gevraagd hebben of ze de mol zouden kunnen / willen zijn. Ze hebben alle drie ja geantwoord maar uiteindelijk is Pieter gekozen. Zo kwam het toch bij mij over. De uiteindelijke beslissing hebben ze wel bij Pieter thuis gebracht.
Gebruikersavatar

masterveecee23 mei 2018, 08:35

 3547  Sven
ik dacht mij ter herinneren dat Gilles aangesproken is geweest. Van Eline weet ik het niet.

En ze kunnen dat gerust uit de kandidaten kiezen e. 1 van de vragen die je moet invullen is van "zou je de mol kunnen zijn?", en ik dacht zelfs dat er ook "hoe zou jij als mol te werk gaan?"
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mei 2018, 09:30

 8153
masterveecee schreef:ik dacht mij ter herinneren dat Gilles aangesproken is geweest. Van Eline weet ik het niet.
Zo had ik het ook in mijn gedachten.
Gebruikersavatar

ex-molinator23 mei 2018, 10:36

 3483  Uma
masterveecee schreef:ik dacht mij ter herinneren dat Gilles aangesproken is geweest. Van Eline weet ik het niet.
Ja, dat zit ook ergens gecodeerd in mijn brein (of wat er nog van over blijft).
Gebruikersavatar

Cedric23 mei 2018, 13:43

 2834  Uma
Ik ben de slotaflevering aan het herbekijken en er valt mij een quote van GDC op:

"Uit meer dan 10000 inschrijvingen selecteerden we een groep van 9 kandidaten."

Maar goed, ook die kan op 2 manieren geïnterpreteerd worden..
1. "We selecteerden 9 kandidaten.......... want een Mol hebben we zelf gezocht."
2. "We selecteerden 9 kandidaten.......... én een Mol."

Het eerste impliceert dat ze zelf Pieter al kenden, het tweede dat ook hij uit de kandidaten werd gekozen.
Ik hoop toch dat het tweede het geval is. Veel leuker als een Mol ook maar "een gewone mens" is en niet "een kennis van, met bewezen staat van dienst".
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mei 2018, 14:30

 8153
ex-molinator schreef:mijn brein (of wat er nog van over blijft).
:mrgreen: