Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
29 jul 2018, 20:37
Cedric schreef:Gilles De Coster: "Het eerste criterium om een goede kandidaat te selecteren is: 'Wil je met hem of haar op reis gaan, of zelfs gewoon maar op café belanden?' "

Met andere woorden, aan iedereen die zich inschrijft maar niet op gesprek mag: GE ZIJT SAAIE MENSEN DIE NIEMAND WIL KENNEN! :mrgreen:

Ik ben blijkbaar zélf zo een van die saaie mensen :-(
2e jaar dat ik me inschrijf, 2e jaar dat ik niets hoor, zelfs niet op gesprek mag.
Ik geef het op voor een jaar of 5 :D
30 jul 2018, 08:56
Ik vroeg mij al af als je niet geselecteerd wordt, krijg je daar bericht van. Of moet je dat maar gissen na een tijdje
30 jul 2018, 21:36
Vorig jaar kreeg ik ongeveer een maand na de inschrijving een mail dat ik niet weerhouden was.
Nu is het al meer dan een maand geleden dat ik me inschreef en heb ik nog altijd niets gehoord, dus ik heb mijn conclusies getrokken ;-)
Enfin, je krijgt sowieso wel een antwoord hoor vermoed ik, maar als je op dit moment nog niets gehoord heb zou ik niet meer hopen op een positief antwoord..
01 aug 2018, 23:49
Cedric schreef:Vorig jaar kreeg ik ongeveer een maand na de inschrijving een mail dat ik niet weerhouden was.
Nu is het al meer dan een maand geleden dat ik me inschreef en heb ik nog altijd niets gehoord, dus ik heb mijn conclusies getrokken ;-)
Enfin, je krijgt sowieso wel een antwoord hoor vermoed ik, maar als je op dit moment nog niets gehoord heb zou ik niet meer hopen op een positief antwoord..

Ik zou toch niet te rap m'n conclusies trekken, ze moeten eerst al die 11.000 inschrijvingen bekijken en daarna een selectie doen. Da gaat allemaal toch zo rap niet :wink:, ik meen ook vernomen te hebben dat de eerste gesprekken pas eind augustus/begin september plaats vinden. Anyway zolang je nog geen mail hebt ontvangen (die kreeg ik vorig jaar pas in oktober trouwens) zou ik gewoon geen conclusies trekken! :)
04 aug 2018, 23:38
Geen idee of jullie het al weten maar op In The Picture kan je bij "mijn opdrachten" zien of je inschrijving nog open staat.
08 aug 2018, 23:33
Zijn er dan al mensen die antwoord hebben gekregen over al dan niet op gesprek te mogen komen
09 aug 2018, 20:22
Ik heb wel begrip voor de productie dat de selectieprocedure zo lang duurt. Als ze van 11.000 mensen een filmpje van 90 seconden moeten bekijken, dan hebben ze 275 uur kijkplezier. Zelfs als je dat werk zou verdelen onder 5 mensen (waar ik niet zeker van ben dat ze dat doen) ben je er dagen mee bezig. En dan heb je die ongelofelijk lange vragenlijst nog niet eens in je handen gehad.

Desondanks geloof ik er zelf niet meer in en denk ik dat ze alvast enkele gelukkigen hebben gekozen :D

Ik kijk alvast uit naar een nieuw seizoen!
09 aug 2018, 20:48
tom.vanratingen schreef:Ik heb wel begrip voor de productie dat de selectieprocedure zo lang duurt. Als ze van 11.000 mensen een filmpje van 90 seconden moeten bekijken, dan hebben ze 275 uur kijkplezier. Zelfs als je dat werk zou verdelen onder 5 mensen (waar ik niet zeker van ben dat ze dat doen) ben je er dagen mee bezig. En dan heb je die ongelofelijk lange vragenlijst nog niet eens in je handen gehad.

Desondanks geloof ik er zelf niet meer in en denk ik dat ze alvast enkele gelukkigen hebben gekozen :D

Ik kijk alvast uit naar een nieuw seizoen!

Het zijn 2 mensen die over de selectie gaan! Maar 120 mensen uitnodigen om telkens 1 uur een gesprek te hebben zal toch wel een tijdje duren denk ik dan. Geen idee of ze al begonnen zijn aan hun intakegesprekken.
12 aug 2018, 15:33
tom.vanratingen schreef:Desondanks geloof ik er zelf niet meer in en denk ik dat ze alvast enkele gelukkigen hebben gekozen :D

Idem.