Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 feb 2019, 20:23

 2354  Uma
BREAKING!!!
Ik ben deze foto op facebook tegengekomen. Dit lijkt een beetje op het 'Heb je mij gemist?' van vorig jaar.
Wat zou het dit keer willen zeggen? En wat heeft Eline hiermee te maken?

Afbeelding
Gebruikersavatar

mark.vandaele13 feb 2019, 20:45

 178
Misschien een opdracht waar ex mollen bij betrokken zijn? Lijkt mij anders wel een top idee! :mrgreen:
Gebruikersavatar

MolSchip13 feb 2019, 20:52

 50
Misschien is er een bord geplaatst in de steden/dorpen waar de kandidaten wonen?
Gebruikersavatar

mark.vandaele13 feb 2019, 21:04

 178
Hebben alle borden hetzelfde opschrift? Jammer dat er nog maar 1 foto is.
Gebruikersavatar

jelle.rylant13 feb 2019, 21:15

 6
Hugo is ook ooit een mol geweest misschien is dit een seizoen met alleen mollen en wordt het gespeeld met negen mensen
Gebruikersavatar

mark.vandaele13 feb 2019, 21:17

 178
jelle.rylant schreef:Hugo is ook ooit een mol geweest misschien is dit een seizoen met alleen mollen en wordt het gespeeld met negen mensen

Stel je voor, mij kandidaat gesteld voor niets. 😲
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 feb 2019, 21:27

 2354  Uma
jelle.rylant schreef:Hugo is ook ooit een mol geweest misschien is dit een seizoen met alleen mollen en wordt het gespeeld met negen mensen
Er zijn 6 seizoenen, hoe kom je dan bij die 3 andere mollen?
Gebruikersavatar

mark.vandaele13 feb 2019, 21:41

 178
robbe.vermesen schreef:Er zijn 6 seizoenen, hoe kom je dan bij die 3 andere mollen?
de 3 runner ups van de laatste seizoenen, of de 3 eerste afvallers. Al denk ik niet echt dat dit allemaal realistisch is, zou wel leuk zijn.
Gebruikersavatar

Cedric13 feb 2019, 21:45

 2834  Uma
mark.vandaele schreef:Misschien een opdracht waar ex mollen bij betrokken zijn? Lijkt mij anders wel een top idee! :mrgreen:
Dit vind ik wel een leuk idee! Maar ik vermoed dat ex-kandidaten en ex-mollen sowieso wel betrokken zijn bij het maken van een nieuw seizoen van 'De Mol'? Al was het maar om proeven uit te testen of te gaan nadenken hoe een Mol in een bepaalde situatie zou kunnen handelen of zo.

Algemeen, volgens dit artikel (Het Nieuwsblad) gaat het om affiches met Gilles, Magda, Pieter, Hugo, Eline en Marc die "niets weten". Blijkbaar in steden als Gent, Mechelen, Hasselt, Kuurne en Zandvoorde. Waarschijnlijk steden van waar kandidaten afkomstig zijn. (Zoals vorig seizoen die kaart van Mol die in de stad hing waar Joke woonde.)
Gebruikersavatar

mark.vandaele13 feb 2019, 22:06

 178
Cedric schreef:Dit vind ik wel een leuk idee! Maar ik vermoed dat ex-kandidaten en ex-mollen sowieso wel betrokken zijn bij het maken van een nieuw seizoen van 'De Mol'? Al was het maar om proeven uit te testen of te gaan nadenken hoe een Mol in een bepaalde situatie zou kunnen handelen of zo.
Normaal is het altijd een vaste kleine ploeg die de proeven oefent met de huidige mol, zoals Eline met het duiken en Pieter met baseball. kwestie van alles zo geheim mogelijk te houden, alé voor zover ik weet.

Edit: nog een foto gevonden

Afbeelding
Gebruikersavatar

jos.jansen13 feb 2019, 22:13

 328  Uma
De affiches hebben precies allemaal een andere achtergrond (mogelijks krijgen we een beeld als we die allemaal bij elkaar puzzelen)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25