Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

mark.vandaele14 feb 2019, 19:39

 178
nele.pottie schreef:Het is wel zo dat het aangemaakt is door SBS, dus misschien zal het dan toch iets te maken hebben met de mol 2019.
Alleen zit er achter het domein geen site op dit moment maar misschien lanceren ze die maar later...
Ik ben er heilig van overtuigd dat de trailer daar op gelanceerd wordt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 feb 2019, 19:45

 2354  Uma
We moeten denk ik eens proberen alle affiches van de oud-mollen te vinden.
Voorlopig is dit wat ik weet:
  • Magda: Hasselt
  • Hugo: Kuurne
  • Marc: ??
  • Gilles: Mechelen
  • Eline: Gent
  • Pieter: ??
Hangt er van iedere oud-mol maar één op? Want het blijft nog altijd verdacht stil vind ik.....
Gebruikersavatar

mark.vandaele14 feb 2019, 19:47

 178
robbe.vermesen schreef: Hangt er van iedere oud-mol maar één op? Want het blijft nog altijd verdacht stil vind ik.....
Van wat ik op facebook las hangt er ook één met Eline op in Moorsel/Aalst, maar daar is geen foto als bewijs van. Misschien gewoon per provincie?
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 feb 2019, 19:48

 2354  Uma
Hasselt (Magda):

Afbeelding

Gent (Eline):

Afbeelding

Kuurne (Hugo):

Afbeelding

van Gilles heb ik geen foto, de rest is (nog altijd??) niet gevonden of iedereen is te lui :mrgreen:
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 feb 2019, 19:51

 2354  Uma
mark.vandaele schreef:Van wat ik op facebook las hangt er ook één met Eline op in Moorsel/Aalst, maar daar is geen foto als bewijs van. Misschien gewoon per provincie?
Inderdaad, las het net ook...
Ik denk dat we alle affiches eens moeten bijeen plakken van alle oud-mollen en dan verder kijken, want de achtergrond is niet overal hetzelfde.
Gebruikersavatar

mark.vandaele14 feb 2019, 20:01

 178
robbe.vermesen schreef:Inderdaad, las het net ook...
Ik denk dat we alle affiches eens moeten bijeen plakken van alle oud-mollen en dan verder kijken, want de achtergrond is niet overal hetzelfde.
Dat lijken meer mensen te denken, al denk ik dat dit allemaal shots zijn uit de trailer waarbij gewoon iedere keer een andere "glitch" gebruikt wordt. Maar wie weet....
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2019, 08:41

 3547  Sven
Wat ik raar vind, is dat ze die van Hugo in Kuurne opgehangen hebben.

Tenzij natuurlijk ze het mooi in beeld willen tijdens Kuurne-Brussel-Kuurne op 3 maart, wat dan terug laat vermoeden dat ze de uitzendingen zeker pas erna zullen starten
Gebruikersavatar

mark.vandaele15 feb 2019, 20:56

 178
masterveecee schreef:Wat ik raar vind, is dat ze die van Hugo in Kuurne opgehangen hebben.

Tenzij natuurlijk ze het mooi in beeld willen tijdens Kuurne-Brussel-Kuurne op 3 maart, wat dan terug laat vermoeden dat ze de uitzendingen zeker pas erna zullen starten
Magda hangt ook in Hasselt terwijl die van West-Vlaanderen is, ik denk niet dat de locatie zelf gerelateerd aan de mol in kwestie is.
Gebruikersavatar

mattias.boel16 feb 2019, 12:15

 61  Uma
mark.vandaele schreef:Nieuwe affiche!

Afbeelding
Waar staat die affiche?
Gebruikersavatar

Cedric16 feb 2019, 13:17

 2834  Uma
Dus enkel de "Marc weet niets" ontbreekt nog of is nog niet gevonden?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 25