Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 feb 2019, 18:19

 2354  Uma
jochem.boedts schreef:Afbeelding
Dit was dus ook bij gillesweetniets.be
Gebruikersavatar

jochem.boedts17 feb 2019, 18:28

 7
Misschien iets achterliggend op de site...

Stem zegt duidelijk:

Maar dat wil niet zeggen dat er niets is...
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 feb 2019, 18:30

 2354  Uma
jochem.boedts schreef:Misschien iets achterliggend op de site...

Stem zegt duidelijk:

Maar dat wil niet zeggen dat er niets is...
Dat zinnetje vind ik ook al zo verdacht!
Gebruikersavatar

amy.peeters17 feb 2019, 19:09

 3
In de tekst staat ook: Sint-pieterskruid en Magdalenarozen. Zijn één van de vorige mollen. Waarom betrekken ze de vorige Mollen er steeds bij?
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 feb 2019, 19:12

 2354  Uma
amy.peeters schreef:In de tekst staat ook: Sint-pieterskruid en Magdalenarozen. Zijn één van de vorige mollen. Waarom betrekken ze de vorige Mollen er steeds bij?
Misschien zijn ze deel van een opdracht ofzo? In Nederland deden ze dit ook al. Ik denk dan aan de kloosteropdrscht in seizoen 16 en oud-mollen die de mol ter plekke moesten kiezen in seizoen 9.
Gebruikersavatar

amy.peeters17 feb 2019, 19:14

 3
In de afbeelding staat er vanonder in het groen iets, maar ik kan niet lezen wat. Weet iemand wat daar staat?
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 feb 2019, 19:19

 2354  Uma
amy.peeters schreef:In de afbeelding staat er vanonder in het groen iets, maar ik kan niet lezen wat. Weet iemand wat daar staat?
Daar staat de verantwoordelijke van die folder. Is al uitgebreid bekeken op Facebook

Verantwoordelijke uitgever is Elise Matthys, na niet zo lang zoeken:
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 17 feb 2019, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

mark.vandaele17 feb 2019, 19:21

 178
robbe.vermesen schreef:Misschien zijn ze deel van een opdracht ofzo? In Nederland deden ze dit ook al. Ik denk dan aan de kloosteropdrscht in seizoen 16 en oud-mollen die de mol ter plekke moesten kiezen in seizoen 9.
lijkt mij ook eerder dat de ex mollen deelnemen aan een (vermoedelijk de eerste) opdracht, dan dat er een seizoen komt met ex mollen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 feb 2019, 20:24

 2354  Uma
Zojuist is er een aftelklok gestart op http://www.jijweetniets.be
De website is geregistreerd door SBS, dus ik verwacht dat we donderdag om 16u meer nieuws krijgen!
Ik denk dat we net zoals vorig jaar weer een eerste trailer zullen krijgen en de startdatum.

Er staat ook een filmpje met allemaal vierkantjes. Hier moet iets inzitten! Iemand die hier verstand van heeft en wil experimenteren?
Gebruikersavatar

mark.vandaele17 feb 2019, 20:30

 178
robbe.vermesen schreef:k denk dat we net zoals vorig jaar weer een eerste trailer zullen krijgen en de startdatum.
Werd "heb je mij gemist" ook op een site gelanceerd?
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 feb 2019, 20:57

 2354  Uma
mark.vandaele schreef:Werd "heb je mij gemist" ook op een site gelanceerd?
Ja, dat was toen hebjemijgemist.be
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 25