Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Vermoljoen20 mar 2018, 10:52

 2354  Uma
Het valt mij op dat Pacale op de groepsfoto als ENIGE iets wit/grijs aan heeft en al de anderen iets zwart...
Hint?
Afbeelding
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2018, 09:38

 344  Sven
robbe.vermesen schreef:Het valt mij op dat Pacale op de groepsfoto als ENIGE iets wit/grijs aan heeft en al de anderen iets zwart...
Hint?
Afbeelding
Afbeelding

Channy is hier als enige in het zwart. En ik zie de Mol eerder in het zwart dan in het wit. Maar goed om te onthouden.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2018, 11:06

 3483  Uma
Bahador de enige met z'n handen in zijn zakken.
Jeffrey de enige die met z'n armen gekruist staat.
Joke, de enige die 1 hand verbergt
Katrien, heeft als enige haar bovenste knopje open.
Kelly de enige die glimlacht. En daarnaast is ze ook de enige met blote armen.
Lloyd de enige met z'n handen op zijn heupen.
Pieter, een wit hemd, als enige dan nog.
En de Steve is de enige met bril.

tja, Pascale is ook de enige met de lippen NIET dicht.

En Channy is dan net de enige die ik als enig zou omschrijven 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 11:10

 8153
ex-molinator schreef:Bahador de enige met z'n handen in zijn zakken.
Jeffrey de enige die met z'n armen gekruist staat.
Joke, de enige die 1 hand verbergt
Katrien, heeft als enige haar bovenste knopje open.
Kelly de enige die glimlacht. En daarnaast is ze ook de enige met blote armen.
Lloyd de enige met z'n handen op zijn heupen.
Pieter, een wit hemd, als enige dan nog.
En de Steve is de enige met bril.

tja, Pascale is ook de enige met de lippen NIET dicht.

En Channy is dan net de enige die ik als enig zou omschrijven 😎
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2018, 12:05

 344  Sven
ex-molinator schreef:Bahador de enige met z'n handen in zijn zakken.
Jeffrey de enige die met z'n armen gekruist staat.
Joke, de enige die 1 hand verbergt
Katrien, heeft als enige haar bovenste knopje open.
Kelly de enige die glimlacht. En daarnaast is ze ook de enige met blote armen.
Lloyd de enige met z'n handen op zijn heupen.
Pieter, een wit hemd, als enige dan nog.
En de Steve is de enige met bril.

tja, Pascale is ook de enige met de lippen NIET dicht.

En Channy is dan net de enige die ik als enig zou omschrijven 😎
Je maakt hier mijn punt duidelijk, misschien had ik beter moeten laten doorschemeren dat ik niet helemaal serieus was 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2018, 12:25

 3547  Sven
lorenzo.dejongh schreef:Je maakt hier mijn punt duidelijk, misschien had ik beter moeten laten doorschemeren dat ik niet helemaal serieus was 🙂
Jamoja, daarvoor dient het spam-onderdeel e 😎
Gebruikersavatar

Klaartje21 mar 2018, 13:07

 2245  Uma
lorenzo.dejongh schreef:Afbeelding

Channy is hier als enige in het zwart. En ik zie de Mol eerder in het zwart dan in het wit. Maar goed om te onthouden.
Die eerste "groepsfoto" is duidelijk een gefotoshopte aaneenschakeling van de individuele foto's die ze hebben genomen, om zo de kandidaten van links naar rechts in alfabetische volgorde te hebben. Dat ziet iedereen.

Maar die tweede groepsfoto, is dat ook een samengestelde foto of een echte groepsfoto zo genomen? Ik ken te weinig van fotografie en aanverwanten om daar iets over te zeggen.

Maar wat mij wel is opgevallen als ik de twee foto's vergelijk: volgens mij heeft iedereen hetzelfde aan op de twee foto's, behalve Bahador. Al is de tweede groepsfoto matter en lijkt de kleur van Channy's outfit daar bruiner dan op de eerste "groepsfoto". Je kan natuurlijk argumenteren: Kelly draagt een grijs vestje, maar als ik goed zie dan draagt ze eronder hetzelfde als wat ze draagt op de tweede groepsfoto.

Grote uitzondering is dus Bahador: die draagt in de tweede groepsfoto een totaal andere trui (grijs) dan in zijn individuele foto (donkerblauw). Het lijkt alsof de individuele foto's van iedereen dezelfde dag zijn genomen als de tweede groepsfoto, behalve de individuele foto van Bahador.

Ik ga daar geen conclusies aan verbinden, maar het is wat het is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 mar 2018, 17:08

 2354  Uma
Klaartje schreef:Die eerste "groepsfoto" is duidelijk een gefotoshopte aaneenschakeling van de individuele foto's die ze hebben genomen, om zo de kandidaten van links naar rechts in alfabetische volgorde te hebben. Dat ziet iedereen.

Maar die tweede groepsfoto, is dat ook een samengestelde foto of een echte groepsfoto zo genomen? Ik ken te weinig van fotografie en aanverwanten om daar iets over te zeggen.

Maar wat mij wel is opgevallen als ik de twee foto's vergelijk: volgens mij heeft iedereen hetzelfde aan op de twee foto's, behalve Bahador. Al is de tweede groepsfoto matter en lijkt de kleur van Channy's outfit daar bruiner dan op de eerste "groepsfoto". Je kan natuurlijk argumenteren: Kelly draagt een grijs vestje, maar als ik goed zie dan draagt ze eronder hetzelfde als wat ze draagt op de tweede groepsfoto.

Grote uitzondering is dus Bahador: die draagt in de tweede groepsfoto een totaal andere trui (grijs) dan in zijn individuele foto (donkerblauw). Het lijkt alsof de ind...
Pascale heeft iets anders aan...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 17:11

 8153
robbe.vermesen schreef:Pascale heeft iets anders aan...
Ik denk dat Klaartje niet Kelly maar Pascale bedoelde met dat grijs vestje waaronder ze hetzelfde draagt als op de foto zonder vestje.
Gebruikersavatar

Klaartje21 mar 2018, 17:14

 2245  Uma
chicawah schreef:Ik denk dat Klaartje niet Kelly maar Pascale bedoelde met dat grijs vestje waaronder ze hetzelfde draagt als op de foto zonder vestje.
Klopt, ik bedoelde natuurlijk Pascale. Kleine vergissing. 🙂