Of hadden ze dan bv. Joke samen in de sauna gezet met beide vrouwelijke actrices (dat was ook goeie tv geweest!
Torremolinos schreef:We gaan er nu wel grotendeels al van uit dat de opdrachten gestuurd werden voor onze kandidaten. Maar die opdrachten zijn ook lang voordien al gepland. Wat hadden ze gedaan als er 3 vrouwen en een mol waren overgeweest? Zelfde scenarios lijkt me dan al minder boeiend. Ok, nummer vragen aan de bar kon sowieso aan een man gegeven worden, aangezien de mol een man is.Wees er maar zeker van dat ze alle mogelijke scenario's voorzien hebben.
Of hadden ze dan bv. Joke samen in de sauna gezet met beide vrouwelijke actrices (dat was ook goeie tv geweest!) en Pascale of Katrien in het zwembad? Of hadden ze nog wat andere scenarios voorzien?
billie.holiday schreef:Wat mij opviel is dat lloyd verschiet als hij de kamerdeur opendoet. Volgens mij een spontane reactie omdat hij niemand verwacht in de kamer. Daarom sluit ik hem nogmaals uit als mol.
sjackie.hoffman schreef:3 kaartjes , zouden daar opstaan wat ze met Pieter , baha en Pascale gaan doen ???Of de hele opdracht is gestuurd en ze geven een kaartje afhankelijk van wie binnenkomt in de kamer. Normaal weten ze niet wie in welke kamer terecht komt omdat ze dit zelf moesten kiezen. Het enige verdachte daar is dat Pieter meteen een kamer neemt en dat zo snel mogelijk.
Dan zou het wel kunnen dat loyd de mol is en dus wordt ingelicht over de proef
JKpowned schreef:Het enige verdachte daar is dat Pieter meteen een kamer neemt en dat zo snel mogelijk.Dat is inderdaad bizar, aangezien gans de proef vastlag: Pascale moest "de jongens" inschatten en welke jongen welke opdracht kreeg lag ook al vast.
james.waker schreef:wat natuurlijk meteen opvalt is dat alle opdracht- kaartjes liggen in de kamer van lloydHet kaartje stond er wel al maar op een iets andere plaats... en is wellicht een kaartje van het hotel.
maar vraagje....
in het 2de shot van de kamer verschijnt er plots een foto met een meisje op de tafel
iemand een idee wie of wat dat zou kunnen zijn![]()
want ik vind het opvallend dat het er eerst niet stond en later wel
Holmes schreef:Het kaartje stond er wel al maar op een iets andere plaats... en is wellicht een kaartje van het hotel.zag er een potentiële hint in , maar na verder onderzoek heb ik die flyer in elke kamer van het Fiesta Americana te Veracruz aangetroffen, dus dood spoor