kim.baudart schreef:Op basis van deze proef: als Joke uiteindelijk de Mol blijkt te zijn, moet zij dringend een carrière als actrice beginnen. Als Mol was wat er gebeurde namelijk het beste wat er kon gebeuren en zou ze dus niet écht teleurgesteld of boos zijn. , De emoties die zij liet zien (te starten met dat trillende onderlipje, de overslaande stem alsof ze elk moment kan gaan huilen, en dan de boosheid) kwamen op mij in elk geval ontzettend echt over. Op basis hiervan zakt zij een flink stuk op mijn lijst.Bij mij is het net omgekeerd. Zoals hierboven al aangehaald werd, lijkt dit mij net mollengedrag! De overduidelijk veel snellere en kundigere rappel vorige week, leek me ingestudeerd en geoefend (zoals gebeurt voor sommige proeven, cfr. Elien en de duikproef vorig jaar). Zo waren ze vrij zeker dat zij deze opdracht zou krijgen. En zoals gezegd onderhandelt ze vrij agressief (1-1-1-4 + ze had er blijkbaar nog 1 weggemoffeld, zegt ze tijdens de nabespreking in de haciënda). Uiteraard gaat de rest hier niet mee akkoord. Als ik een gewone kandidate zou zijn en zou merken dat er geen consensus komt over de pasvragen, zou ik (net als hierboven al gesuggereerd werd) vol voor het geld gaan. Dan koeioneer je de mol...
Het "acteerwerk" is ook maar deels gespeeld. Die trillende onderlip en de overslaande stem komen volgens mij door de pijn. Ik ben zelf tijdens het paintballen vanop 3 (!) meter eens afgeschoten op dezelfde plaats als Joke. En dan is het écht pijn verbijten + huilen vermijden. Je hoort Lloyd ook letterlijk zeggen: "sorry, dat het van zo dcht was". De boosheid en furie kan je volgens mij makkelijker spelen.