baha komt net vaak oprecht geirriteerd over als het misloopt
ex-molinator schreef:Volgens mij enkel bij Pieter.Hij is soms wat speciaal, maar ik vind hem heel plezant en sympathiek.
En het leek ook een gemeende proficiat, niet beschuldigend of verwijtend dat Pieter zichzelf zou gered hebben met het kopen van pasvragen.
't Is een kerel die graag lacht en een "so what"-pose heeft maar hij verraadt toch serieus wat innerlijke spanning. En toch vond ik hem in heel aflevering 3 wat natuurlijker overkomen dan in het begin.
eveline.vanhemel schreef:Absoluut, dat kon hij nog niet weten, dus stel dat hij de mol zou zijn dan denk ik niet dat hij onmiddellijk op die 0 € koffer zou springen, wegens te onvoorspelbaar. Ik denk dat de mol in deze proef gedaan heeft wat mogelijk is (of zelfs dat niet). Op voorhand lijkt het beste scenario voor de mol toch om een hoog bedrag te nemen en dan pasvragen kopen zodat ook de 3000 € voor de proef zelf uit de pot gaat + de waarde van pasvragen. Alle andere theorieën waren volgens mij niet op voorhand beredeneerbaar en dus ook onwaarschijnlijk.of dit werd van te voren besproken, wie de nul koffers neemt mag het geld verdelen, en niet op tv uitgezonden... ze monteren zodanig dat het voor ons thuis absoluut niet duidelijk is wat er eigenlijk echt is gebeurd
nele.degrande schreef:of dit werd van te voren besproken, wie de nul koffers neemt mag het geld verdelen, en niet op tv uitgezonden... ze monteren zodanig dat het voor ons thuis absoluut niet duidelijk is wat er eigenlijk echt is gebeurdIs wel in beeld gekomen hoor.
Dontor schreef: Het is niet zo dom om de mol het hoogste bedrag mee te geven, als je juist zit ben je zeker dat dat bedrag zeker mee gaat.Net niet toch? De kans is heel groot dat de mol (minstens een deel van) het geld zal gebruiken voor pasvragen. Die heeft hij/zij niet nodig, maar er gaat wel geld verloren. En de 3000 meteen ook.
Dontor schreef:Is wel in beeld gekomen hoor.wie was eigenlijk de persoon die dit voorstelde?
Op een gegeven moment zegt de groep: "Omdat jullie de nul hebben gekozen mogen jullie de resterende koffers verdelen"
mollig18 schreef:wie was eigenlijk de persoon die dit voorstelde?Ik denk dat het pascal en Katrien waren.
chicawah schreef:Net niet toch? De kans is heel groot dat de mol (minstens een deel van) het geld zal gebruiken voor pasvragen. Die heeft hij/zij niet nodig, maar er gaat wel geld verloren. En de 3000 meteen ook.Idd, maar het feit van de pasvragen kopen wisten ze niet op dat moment van verdeling hé
Dontor schreef:Ik denk dat het pascal en Katrien waren.Juist. Dat had ik over het hoofd gezien.
Idd, maar het feit van de pasvragen kopen wisten ze niet op dat moment van verdeling hé
Dontor schreef: - Het is niet zo dom om de mol het hoogste bedrag mee te geven, als je juist zit ben je zeker dat dat bedrag zeker mee gaat.Jeffrey was degene die Lloyd aanduidde voor de 6000 euro. Dus ofwel had hij zoveel vertrouwen in Lloyd dat die op het goede spoor zit ofwel had hij Lloyd in gedachten als mol.. maar dan zou het mij verwonderen dat hij er al uit ligt.
Dontor schreef:- Lloyd krijgt als laatste het voorstel om pasvragen te kopen. Niet onlogisch dat GDC de mol inlicht om geen actie te hoeven ondernemen, de anderen deden het wel voor hem.Lloyd kon opzicht 1000 euro(al was het 500) weghalen en niemand had dat verdacht gevonden (aangezien er 2 dat ook hebben gedaan)