rolhad schreef:Lloyd kon opzicht 1000 euro(al was het 500) weghalen en niemand had dat verdacht gevonden (aangezien er 2 dat ook hebben gedaan)De nagel op de kop!
Dontor schreef:Kans is groot.Waarom Katrien? Die heeft geen pasvragen gekocht? Alleen Steve, Pieter beide 2 pasvragen en Joke 1 pasvraag.
Dat wil zeggen dat Steve, Pieter of Katrien fout zitten en één van hen er eigenlijk uit moest.
brian.jason schreef:Bwa... Lloyd kwam als laatste bij Gilles. Ik zie hen beiden off-camera samen gezellig lachen en Lloyd tegen Gilles zeggen: "Ze maken het wel super easy voor mij lol". Waarop Gilles zegt: "Ideaal scenario inderdaad. Andere leden hebben al 2.500 euro uit de groep genomen, er komt geen 3.000 euro bij in de groep. U hebben ze 6.000 euro toevertrouwd. Het kan niet beter! Nu moet je gewoon géén pasvragen nemen en je gaat bij velen helemaal weggeschrapt worden van de "mol"-lijst. Er is veel geld verloren bij deze proef en je bent minder verdacht geworden: Perfect!"Ter ondersteuning van uw tunnel of net niet: de kandidaten weten niet wat er met het geld zal gebeuren, enkel dat ze zo veel mogelijk geld op de vlieger moeten krijgen. De mol stapt zeker op de vlieger, dus schuiven ze die als eerste naar voor? Lloyd is dus de mol voor velen, want er volgt geen protest.
Ik blijf 100% bij Lloyd als mijn mol.
nick.appelmans schreef:Ter ondersteuning van uw tunnel of net niet: de kandidaten weten niet wat er met het geld zal gebeuren, enkel dat ze zo veel mogelijk geld op de vlieger moeten krijgen. De mol stapt zeker op de vlieger, dus schuiven ze die als eerste naar voor? Lloyd is dus de mol voor velen, want er volgt geen protest.Ze weten wel nog voor de koffers verdeeld worden, dat ze een invloed kunnen hebben op de eliminatie.
eveline.vanhemel schreef:dit is toch geen scenario dat op voorhand vaststond?a ok, zo bedoelde je.
nick.appelmans schreef:Nieuwe kanttekening: wat als slechts 1 persoon nee had geantwoord op de vraag, of 2 personen. Wat een televisie had het dan geweest als ze toch allemaal hun keuze openbaar hadden gemaaktHet is een utopie om te hopen dat iedereen de waarheid zou zeggen. Zelfs de mol zou kunnen zeggen dat hij/zij gestemd had op een persoon zonder kinderen (maar om het spel eerlijk te spelen, zou de mol ook werkelijk een eliminatietest afgelegd moeten hebben - lijkt me geen probleem).
beate.verheyde schreef:Heeft iemand dit hier al gezegd:Dat "goed verdeeld" worden was toch totaal geen garantie?
Zou Baha zijn gedrag kunnen liggen aan het feit dat hij ook 'nee' had geantwoord? Uit een natuurlijke reactie zou ik mezelf ook gaan verdedigen en zorgen dat de koffers goed verdeeld worden. En kiest hij de 0 omdat hij er eventueel ook uit zou kunnen liggen.
brian.jason schreef:Dat "goed verdeeld" worden was toch totaal geen garantie?Dat bedoel ik niet, ik bedoel de verdeling in het algemeen als groep.
Op het moment dat Baha voor de 2e 0-koffer kiest, was er helemaal nog geen sprake dat hij en Jef de overige koffers mochten verdelen.