Curio schreef:. Na zijn eliminatie zei Jeffrey dat hij het niet had zien aankomen. Volgens mij kunnen we hieruit toch concluderen dat hij ja heeft geantwoord op de vraag 'Heeft de mol kinderen?'. Hij heeft waarschijnlijk pas te laat beseft dat de anderen pasvragen konden kopen met hun koffers en dat heeft hem de das omgedaan.inderdaad... zijn mol was Steve... kan je ook merken dat hij hem beetje gaat beschuldigd bij de Piñata mashups opdracht
besluit :
1) Jeffrey was er normaal niet uitgegaan
2) Steve is de mol NIET
de vraag is nu wie heeft er geprofiteerd van de pasvragen , dat kunnen we helaas niet weten
1) Joke verdenkt Katrien en heeft de vraag heeft de mol kinderen dus ook als "Ja" ingevuld, ze was dus niet de afvaller
2) Pieter verdenkt Baha, hij had dus "nee" ingevuld , hij was mogelijks de afvaller
3) we weten niet wie Steve verdenkt, maar aan zijn zenuwachtigheid te zien denk ik dat hij ook "nee" ingevuld heeft
besluit :
1) Steve of Pieter was er normaal uitgegaan ipv Jeffrey
de vraag blijft nog altijd hoe Gilles de mol heeft ingelicht over de identiteit van de afvaller, dat zou ons verder helpen
uiteindelijk denk ik dat "nee" ook het juiste antwoord is op de vraag, maar da's dan eerder een gevoel....