Wouterc schreef:In dat beeld zie je dat foto nr. 1 werd achtergelaten in de kist. Hoe heet die nr. 1 in de fotoreeks? Was iemand van thuis of familie dacht ik.Welke fotoreeks met de bomma is dat?
Wouterc schreef:In dat beeld zie je dat foto nr. 1 werd achtergelaten in de kist. Hoe heet die nr. 1 in de fotoreeks? Was iemand van thuis of familie dacht ik.Welke fotoreeks met de bomma is dat?
pieter-jan.jorissen schreef:Welke fotoreeks met de bomma is dat?Deze:
Wouterc schreef:Deze:Bedankt!
En deze zie je in het graf:
pieter-jan.jorissen schreef:Bedankt!Nee, dit moet het graf van Joke zijn. Want die zij expliciet 'Ik heb 0 tot en met 4'.
Maar ik kan niet meer volgen.![]()
We zien het lege graf van Joke? Die een foto had van Steve? Maar we zien de foto van de bomma? Kan me niets meer herinneren van die fotoreeks.lijkt me nochtans wel een interessant gegeven. Heb daarover precies nog niet veel gelezen op dit blog?
Wouterc schreef:In dat beeld zie je dat foto nr. 1 werd achtergelaten in de kist. Hoe heet die nr. 1 in de fotoreeks? Was iemand van thuis of familie dacht ik.'t is nummer 0 hoor dat we zien liggen, ttz Hugh Hefner .. die ligt achteraan
james.waker schreef:'t is nummer 0 hoor dat we zien liggen, ttz Hugh Hefner .. die ligt achteraanHugh Heffner = konijntje (playboy bunnies).
en de 1 ligt vooraan, is dus zeker 't graf van Joke
Wouterc schreef:Hugh Heffner = konijntje (playboy bunnies).denk dat het toeval is dat die 2 foto's blijven liggen in het graf... ? er hangt precies ook nog een foto aan haar gat, of zou dat een link zijn met de pluim? iig in bijna elke proef lijkt er wel een link met dieren te zijn
james.waker schreef:er hangt precies ook nog een foto aan haar gat, of zou dat een link zijn met de pluim?Uit een oud Gents volksliedje:
Wouterc schreef:Deze:Wie staat op foto nummer 3? Ik herken het gezicht van ergens, maar kan niet thuisbrengen van waar.
En deze zie je in het graf:
Moleskine schreef:Wie staat op foto nummer 3? Ik herken het gezicht van ergens, maar kan niet thuisbrengen van waar.Ik denk Dora Van Der Groen... overleden.
Iemand die me de naam kan meegeven?
Elysia1985 schreef:Ik denk Dora Van Der Groen... overleden.100% zeker Dora Van der Groen.
chicawah schreef:100% zeker Dora Van der Groen.Wie was nr6 nu weer ? Herken haar van series/films maar kan er geen naam op plakken.