Het nummer Debaser van The pixies gaat over "Un chien andalou"
the pixies komen voor in Pascale haar lijstje
marc.koenen schreef:Zou Pascale haar adem 2 minuten ingehouden hebben bij de stinkbomproef?Ze kijkt heel verstard.Ofwel kreeg ze rozengeur door het buisjeOf, zoals iemand anders hier al aangaf, haar buisje was niet aangesloten?
Kleintje schreef:Of, zoals iemand anders hier al aangaf, haar buisje was niet aangesloten?Ik zie een buisje hoor. De rest loopt achter haar door.
Ze heeft als enige geen buisje in beeld... Zou het zo opvallend zijn? 't Is me alleszins niet opgevallen tijdens de aflevering zelf, maar het is ook moeilijk naar iedereen op hetzelfde moment te kijken![]()
JKpowned schreef:Ik zie een buisje hoor. De rest loopt achter haar door.Oké, oef. Want Pascale is mijn mol niet maar dat deed me effe verschieten
mollig18 schreef:allicht niet veel te betekenen maar ik zeg het toch maarBeide liedjes staan ook allebei op hetzelfde album "Doolittle"![]()
Het nummer Debaser van The pixies gaat over "Un chien andalou"
the pixies komen voor in Pascale haar lijstje
nyckelpiga schreef:Op de muur achter Lloyd kan je duidelijk het licht zien van het filmpje van Un chien Andalou (veel meer geflikker en licht) + het feit dat hij echt rood wordt als hij de peper eet, heeft hem voor mij afgeschreven als mol. Dan zie je ook bij de stinkbom wie wel en niet zijn neusvleugels beweegt door de stinklucht, enkel bij Pascale ademt ze gewoon normaal in en uit. Bij Joke en Pieter zie je duidelijk hun neusvleugels bewegen, en idem bij Bahador. Daarom denk ik nu eerder dat het Pascale is. Ze blijft op de achtergrond en heeft toch ook wel al veel vreemde zaken gedaan. Bahador kan ook maar dan is het wel heel gemakkelijk dit jaar. Ik gok dat Lloyd nu Pascale en Bahador verdenkt, en als Bahador niet de mol is hij Pascale als mol heeft, en Pieter nog twijfelt maar zeker Lloyd als een van zijn mollen heeft. Joke had denk ik eerder Bahador of Pieter als mol. Net zoals Jeffrey ook Pieter verdacht. Mijn gok is finale tussen Bahador, Pascale en bij de andere twee hangt het nog af van op wie...Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
joachim.morrens schreef:Wat Pieter's oogbeweging naar rechts betreft:Mooie research. Ik zou het er persoonlijk niet voor over hebben...
Ik ben het even nagegaan, Un chien Andalou op youtube
https://www.youtube.com/watch?v=RL1BxAIqJ0I
Ik keer ernaar voor de eerste keer en probeerde mijn oogbewegingen in de gaten te houden
op 1:00 komt er ook iets in beeld hier (het scheermesje?) van de rechterkant... En ik keek ook naar rechts
Dus misschien keek Pieter ook gewoon hiernaar ...
Kleintje schreef:Of, zoals iemand anders hier al aangaf, haar buisje was niet aangesloten?Even een quote van eerder in dit topic
Ze heeft als enige geen buisje in beeld... Zou het zo opvallend zijn? 't Is me alleszins niet opgevallen tijdens de aflevering zelf, maar het is ook moeilijk naar iedereen op hetzelfde moment te kijken![]()
Frolva schreef:Pascale wordt toch altijd duidelijk in beeld gebracht met de buisjes in de neus?
Het enig verschil is dat Pascale het 'aanvoerbuisje' achter zich door laat lopen; de drie anderen doen dat langs voor.
Hier zie je het buisje achter Pascale's rug lopen![]()
nyckelpiga schreef:Op de muur achter Lloyd kan je duidelijk het licht zien van het filmpje van Un chien Andalou (veel meer geflikker en licht) + het feit dat hij echt rood wordt als hij de peper eet, heeft hem voor mij afgeschreven als mol. Dan zie je ook bij de stinkbom wie wel en niet zijn neusvleugels beweegt door de stinklucht, enkel bij Pascale ademt ze gewoon normaal in en uit. Bij Joke en Pieter zie je duidelijk hun neusvleugels bewegen, en idem bij Bahador. Daarom denk ik nu eerder dat het Pascale is. Ze blijft op de achtergrond en heeft toch ook wel al veel vreemde zaken gedaan. Bahador kan ook maar dan is het wel heel gemakkelijk dit jaar. Ik gok dat Lloyd nu Pascale en Bahador verdenkt, en als Bahador niet de mol is hij Pascale als mol heeft, en Pieter nog twijfelt maar zeker Lloyd als een van zijn mollen heeft. Joke had denk ik eerder Bahador of Pieter als mol. Net zoals Jeffrey ook Pieter verdacht. Mijn gok is finale tussen Bahador, Pascale en bij de andere twee hangt het nog af van op wie...Ik vind het raar dat Pascale die stinklucht heel stoicijns lijkt te ondergaan, alsof ze gewend is aan stank. Maar als mol krijgt ze natuurlijk zuivere lucht in te ademen.
Klaartje schreef:Ik vind het raar dat Pascale die stinklucht heel stoicijns lijkt te ondergaan, alsof ze gewend is aan stank. Maar als mol krijgt ze natuurlijk zuivere lucht in te ademen.Zoals Pieter doet bedoel je
Maar als ze de mol is, heeft ze in de voorbereiding geoefend op deze proef en hebben ze haar ook de geur van de echte stinkbom laten ruiken. Als Mol zou ik dan eerder net doen alsof ik iets vreselijk onwelriekends rook en dat ik moeite heb om niet gaan te kokhalzen (ook al ruik je in werkelijkheid een rozengeurtje) in plaats van te laten uitschijnen dat die stank je niks kan schelen. Zo stoicijns dit ondergaan alsof je rozengeur zit in te ademen is in mijn ogen niet de beste taktiek als mol. Een beetje acteren ipv volledig Zen voor je uit zitten staren, dat zou ik doen.