Holmes schreef:Beelden zijn niet top want crop uit groot beeld, maar let op de lengte van de naam van de linkse speler : die is verschillend (korter en langer dan score) . Dus ook in de beelden van Lloyd zie je een naamswissel, dus zou ik er niets achter zoeken.
op 34:10 zie je hem inderdaad spelen met een naam korter dan de score (namen zijn hier niet leesbaar), en op dat moment is vampiero chessman aan het afkloppen en zegt hij "oei, oei, dat komt hier niet goed"
idem op 34:24 een dan zegt hij "Ja, ik heb hem" terwijl vanpiero achter de andere loopt
en dan op 34:33 zijn de namen plots gewisseld.... maar op deze beelden zie je ook het MUTE (geluid off) symbool in beeld, dus volgens mij zijn dat de énige echte beelden
op de latere beelden zijn de namen goed leesbaar en zie je ook het mute symbool in beeld
eigenlijk bevestigd dit alleen maar dat er bewust manipulatie gedaan is en er geen sprake is van accident bij de montage
mijn theorie :
lloyd speelde vooraf met gewisselde namen en geluid een oefensessie en men gebruikte die beelden achteraf