Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Jansen01 mei 2018, 12:04

3423  Yens
billie.holiday schreef:Een trouwring draag je meestal aan je linkerhand, is Pascale nog getrouwd ? Volgens mij zou ik het niet denken, omdat haar zoon op bezoek kwam.
Ik draag mijn trouwring rechts omdat ik linkshandig ben. Volgens mij dragen mensen hun trouwring meestal aan de hand die ze in het dagelijks leven het "minst" gebruiken. Bij de meesten dus inderdaad links. De man van Pascale is ook een marineofficier dus het kan ook een andere reden hebben waarom Indy haar zoon op bezoek kwam. Maar het kan natuurlijk ook zijn de ze gescheiden is. Officieren in het leger kunnen vroeg op pensioen (volgens mij man, die ook militair geweest is, geld bij de marine in elk geval de regel dat elk jaar op zee doorgebracht (cumulatief) wil zeggen dat je 2 jaar eerder op pensioen kan), daarbovenop zullen officieren nog wel eerder mogen vertrekken. Ik vind het in elk geval fantastisch dat een vrouw als Pascale meedoet aan De Mol.

chicawah.janssen01 mei 2018, 12:05

8153
mollig18 schreef:steve droeg de zijne aan zijn rechterhand 😃
Steve woont in Brabant, Pascale in West-Vlaanderen.

marc.roose01 mei 2018, 12:32

193  Sven
Afbeelding

wat zien we hier op de tafel (ik denk van Pieter)
extra slangetje voor verse lucht ?

Mola Lisa01 mei 2018, 12:41

328  Uma
eveline.vanhemel schreef:Goed gezien en gevonden 😲 De ring lijkt op een trouwring en ik vrees dat niemand van de overgebleven mannen getrouwd is. Of dragen priesters een trouwring omdat ze "getrouwd zijn met God"?
Ik heb - dacht ik - een ring gezien aan de hand van Pieter (zoals je zegt getrouwd met God, dat was toch de uitleg van ons nonneke in mijn humanioratijd) maar persoonlijk denk ik dat het om foto's gaat die eerder gemaakt werden en dus van een crewmember zijn.

Jay-Lo01 mei 2018, 12:42

1690  Sven
marc.roose schreef:Afbeelding

wat zien we hier op de tafel (ik denk van Pieter)
extra slangetje voor verse lucht ?
Is dat niet zijn armbandje?

marc.roose01 mei 2018, 12:50

193  Sven
Jay-Lo schreef:Is dat niet zijn armbandje?
ahja .. zou kunnen ... niet aan gedacht :roll:

chicawah.janssen01 mei 2018, 12:53

8153
tsjoep schreef:Ik heb - dacht ik - een ring gezien aan de hand van Pieter (zoals je zegt getrouwd met God, dat was toch de uitleg van ons nonneke in mijn humanioratijd) maar persoonlijk denk ik dat het om foto's gaat die eerder gemaakt werden en dus van een crewmember zijn.
Nonnekes zijn de bruiden van God, maar ik heb nog nooit gehoord dat God biseksueel is :mrgreen:

Jansen01 mei 2018, 13:02

3423  Yens
chicawah schreef:Nonnekes zijn de bruiden van God, maar ik heb nog nooit gehoord dat God biseksueel is :mrgreen:
😂 😂 😂 😂 😂 😂

Mola Lisa01 mei 2018, 13:20

328  Uma
chicawah schreef:Nonnekes zijn de bruiden van God, maar ik heb nog nooit gehoord dat God biseksueel is :mrgreen:

God misschien niet, maar van Pieter weten we het niet :scratch:

mollig1801 mei 2018, 13:36

229  Bert
eveline.vanhemel schreef:Beide liedjes staan ook allebei op hetzelfde album "Doolittle" 😎
Debaser wel

Where is my mind staat op bossanova

Jansen01 mei 2018, 13:41

3423  Yens
mollig18 schreef:Debaser wel

Where is my mind staat op bossanova
Is het echt? Dadelijk eens kijken se 😃
Alle twee mis: "Where Is My Mind?" staat op Surfer Rosa 😉.

Klaartje01 mei 2018, 14:40

2245  Uma
Pascale kiest ervoor om de anderen te onderwerpen aan de beproeving 'De Mystery Box".

Als de uitleg van GDC klopt, weet niemand wat er in die box zit. Behalve de Mol.

Als Pascale een gewone kandidate is, wat denkt zij dan te kunnen afleiden uit de reactie of het gedrag van de vier anderen, indien ze zelf niet weet wat erin zit en waaraan ze hen onderwerpt? Hoe kan je iemands gedrag of reactie beoordelen op iets als jezelf niet weet wat dat "iets" zou zijn? Wat is de info die je dan uit je observaties van die proef kan halen nog waard?

In de mystery box had om het even wat kunnen zitten in plaats van die kakkerlakken. Een paar muizen bvb, of een rat, of een hamster, of een lading slijmerige wormen. Of een stelletje bloeddorstige muggen of steekvliegen. Of een aantal draden waarop er een zeker voltage stond, zodat je een shockje krijgt als je er met je vingers toevallig aan kwam. Of nog totaal iets anders wat ik nu niet meteen kan bedenken.

Overigens, Lloyd wist blijkbaar wel dat er kakkerlakken in die doos zaten. Wanneer hebben ze hem dat verteld? Heeft GDC iedereen ingelicht na de opdracht dat er kakkerlakken in de box zaten? Moet wel zo zijn.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 18