Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

mollig1801 mei 2018, 14:57

229  Bert
je kan het ook omdraaien he

door de mysteriebox te nemen, is het in principe moeilijker voor kandidaten om een reactie te faken (en andere kandidaat te misleiden).

Curio01 mei 2018, 15:01

53
mollig18 schreef:je kan het ook omdraaien he

door de mysteriebox te nemen, is het in principe moeilijker voor kandidaten om een reactie te faken (en andere kandidaat te misleiden).
Vind ik ook. Als kandidaat vind ik het een logische keuze van Pascale. Niet weten wat er op je afkomt is de beste manier om te kijken of de reactie echt is.

wim.geuens01 mei 2018, 15:23

57  Uma
Persoonlijk vond ik Baha in deze proef slecht acteren.
Had er een vreemd gevoel bij op de manier hoe hij reageerde op bepaalde proeven...

Laleia01 mei 2018, 15:32

306
wim.geuens schreef:Persoonlijk vond ik Baha in deze proef slecht acteren.
Had er een vreemd gevoel bij op de manier hoe hij reageerde op bepaalde proeven...
Akkoord! Een reden te meer om hem niet als mol te zien. Die wordt echt wel voorbereid op een proef zoals deze en daar zul je dus niet zo'n overacting zien.

james.waker01 mei 2018, 15:42

417
Klaartje schreef: Overigens, Lloyd wist blijkbaar wel dat er kakkerlakken in die doos zaten. Wanneer hebben ze hem dat verteld? Heeft GDC iedereen ingelicht na de opdracht dat er kakkerlakken in de box zaten? Moet wel zo zijn.
dat weten we dus niet zeker, en ik moet het dus bij de de hints opnemen. een hele goedkope dan wel :mrgreen:

lijkt mij wel logisch dat het ter sprake is gekomen achteraf en de vraag is gesteld aan Gilles wat er nu juist in die mysterie box zat

rolhad01 mei 2018, 17:15

434
Laleia schreef:Misschien weten ze zelf ook niet waar ze hun handen insteken. Ze horen misschien iets ritselen...
Misschien denkt Baha dat er 1 dier in de doos zit en is hij het beestje aan het aanmoedigen aan de andere kant van de doos te blijven, weg van zijn handen.
Zou je niet al snel voelen dat er meerdere beestjes in de doos steken? Baha had zijn handen er op dat moment al in, niet?

Kon de persoon in de controlekamer geluid horen van de anderen? Nee zeker?

Maar baha zou te voorspelbaar zijn..

Laleia01 mei 2018, 18:11

306
rolhad schreef:Zou je niet al snel voelen dat er meerdere beestjes in de doos steken? Baha had zijn handen er op dat moment al in, niet?

Kon de persoon in de controlekamer geluid horen van de anderen? Nee zeker?

Maar baha zou te voorspelbaar zijn..
Naar mijn aanvoelen is het net bij het begin als hij zijn handen er net ingestopt heeft. Kan best dat het dan nog niet zo duidelijk is.

Ik vind ook dat het er bij Baha te duidelijk op ligt. Van de overblijvers de meest teleurstellende mol, mocht hij het blijken te zijn.

Holmes01 mei 2018, 19:21

395
marc.roose schreef:Afbeelding

wat zien we hier op de tafel (ik denk van Pieter)
extra slangetje voor verse lucht ?
Zijn uurwerk (of polsband). Uitgedaan voor de mystery box.

Klaartje01 mei 2018, 19:40

2245  Uma
wim.geuens schreef:Persoonlijk vond ik Baha in deze proef slecht acteren.
Ik vond hem enkel in de Mystery Box minder goed bezig dan bij de peper, het akelige filmpje en de stinkbom.

De peper kreeg hij van Pieter, met wie Bahador een in mijn ogen vreemde relatie heeft ontwikkeld in de laatste aflevering. Pieter wist van Baha te vertellen aan GDC dat hij heel goed tegen pikant eten kon, dus dan was het misschien niet zo verwonderlijk dat Baha die peper redelijk vlotjes binnenspeelde, hoewel misschien net iets te vlot in vergelijking met de andere drie en dus viel dat op, maar alleen Pieter heeft dat gezien. En de rest gaat het niet weten, want er is blijkbaar niks verteld over die beproevingen, tenminste toch geen cruciale informatie. Misschien was die peperproef ook de reden waarom Pieter en Baha niks wilden vertellen over wie de anderen wat had aangedaan (zie conversatie in de auto nadien).

Bij het akelige filmpje en de stinkbom kwam Bahador vrij naturel over.

Enkel bij de Mystery Box deed hij precies een beetje aan overacting, met zijn commentaar vooraf ("60 seconden, hoelang kan dat nu duren?") en tijdens de proef ("komaan, Baha, niet verschieten" en "... niet bewegen beestje..."). Als hij aan het acteren was, was dat inderdaad redelijk slecht gedaan. Maar nogmaals, op het moment zelf heeft Baha maar 1 toeschouwer die ertoe doet, de persoon die bij GDC zit.
Laatst gewijzigd door Klaartje op 01 mei 2018, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaartje01 mei 2018, 19:49

2245  Uma
Laleia schreef:Naar mijn aanvoelen is het net bij het begin als hij zijn handen er net ingestopt heeft. Kan best dat het dan nog niet zo duidelijk is.

Ik vind ook dat het er bij Baha te duidelijk op ligt. Van de overblijvers de meest teleurstellende mol, mocht hij het blijken te zijn.
Wat vind je er dan bij Bahador zo duidelijk op liggen? Heb je hem dan al openlijk zien mollen?

Voor mij zou hij een geweldige mol zijn: eentje die zich doorheen het hele avontuur 'kapot' heeft gelachen, van begin tot eind. 🙂

Laleia01 mei 2018, 20:18

306
Klaartje schreef:Wat vind je er dan bij Bahador zo duidelijk op liggen? Heb je hem dan al openlijk zien mollen?

Voor mij zou hij een geweldige mol zijn: eentje die zich doorheen het hele avontuur 'kapot' heeft gelachen, van begin tot eind. 🙂
Het is een sympathieke kerel en hij brengt met zijn zalige lach inderdaad vaak sfeer. Maar hij wordt iets te verdacht naar voor geschoven naar mijn zin: bij de mariachiband bijvoorbeeld, de overacting bij de proeven nu, de voortdurende vraag of hij niet over 40 km/uur gaat op het race circuit, het crashen als pakjeskoerier...

Klaartje01 mei 2018, 20:29

2245  Uma
Laleia schreef:Het is een sympathieke kerel en hij brengt met zijn zalige lach inderdaad vaak sfeer. Maar hij wordt iets te verdacht naar voor geschoven naar mijn zin: bij de mariachiband bijvoorbeeld, de overacting bij de proeven nu, de voortdurende vraag of hij niet over 40 km/uur gaat op het race circuit, het crashen als pakjeskoerier...
Het crashen met die fiets was volgens mij niet opzettelijk, ik vond zelfs dat hij Joke serieus in gevaar bracht daarmee. Geen molactie volgens mij.
Bij de mariachiband heeft hij dat prima gedaan: zelf geen enkel liedje kennen (hij beweerde vooraf aan de groep ook dat hij er niks van kende) maar toch Channy uitdagend "allez komaan zeg" toeroepend, maar nog viel bij Channy de frank niet; Baha zei bijna letterlijk Come on Eilene. Het lag op zijn lippen. 😃
Dat van die vraag of hij niet over de 40 km/h gaat, was toch een vraag van Lloyd aan Baha, niet? Maar hij ging toch niet over de 40?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18