je kan het ook omdraaien he
door de mysteriebox te nemen, is het in principe moeilijker voor kandidaten om een reactie te faken (en andere kandidaat te misleiden).
mollig18 schreef:je kan het ook omdraaien heVind ik ook. Als kandidaat vind ik het een logische keuze van Pascale. Niet weten wat er op je afkomt is de beste manier om te kijken of de reactie echt is.
door de mysteriebox te nemen, is het in principe moeilijker voor kandidaten om een reactie te faken (en andere kandidaat te misleiden).
wim.geuens schreef:Persoonlijk vond ik Baha in deze proef slecht acteren.Akkoord! Een reden te meer om hem niet als mol te zien. Die wordt echt wel voorbereid op een proef zoals deze en daar zul je dus niet zo'n overacting zien.
Had er een vreemd gevoel bij op de manier hoe hij reageerde op bepaalde proeven...
Klaartje schreef: Overigens, Lloyd wist blijkbaar wel dat er kakkerlakken in die doos zaten. Wanneer hebben ze hem dat verteld? Heeft GDC iedereen ingelicht na de opdracht dat er kakkerlakken in de box zaten? Moet wel zo zijn.dat weten we dus niet zeker, en ik moet het dus bij de de hints opnemen. een hele goedkope dan wel
Laleia schreef:Misschien weten ze zelf ook niet waar ze hun handen insteken. Ze horen misschien iets ritselen...Zou je niet al snel voelen dat er meerdere beestjes in de doos steken? Baha had zijn handen er op dat moment al in, niet?
Misschien denkt Baha dat er 1 dier in de doos zit en is hij het beestje aan het aanmoedigen aan de andere kant van de doos te blijven, weg van zijn handen.
rolhad schreef:Zou je niet al snel voelen dat er meerdere beestjes in de doos steken? Baha had zijn handen er op dat moment al in, niet?Naar mijn aanvoelen is het net bij het begin als hij zijn handen er net ingestopt heeft. Kan best dat het dan nog niet zo duidelijk is.
Kon de persoon in de controlekamer geluid horen van de anderen? Nee zeker?
Maar baha zou te voorspelbaar zijn..
marc.roose schreef:Zijn uurwerk (of polsband). Uitgedaan voor de mystery box.
wat zien we hier op de tafel (ik denk van Pieter)
extra slangetje voor verse lucht ?
wim.geuens schreef:Persoonlijk vond ik Baha in deze proef slecht acteren.Ik vond hem enkel in de Mystery Box minder goed bezig dan bij de peper, het akelige filmpje en de stinkbom.
Had er een vreemd gevoel bij op de manier hoe hij reageerde op bepaalde proeven...
Laleia schreef:Naar mijn aanvoelen is het net bij het begin als hij zijn handen er net ingestopt heeft. Kan best dat het dan nog niet zo duidelijk is.Wat vind je er dan bij Bahador zo duidelijk op liggen? Heb je hem dan al openlijk zien mollen?
Ik vind ook dat het er bij Baha te duidelijk op ligt. Van de overblijvers de meest teleurstellende mol, mocht hij het blijken te zijn.
Klaartje schreef:Wat vind je er dan bij Bahador zo duidelijk op liggen? Heb je hem dan al openlijk zien mollen?Het is een sympathieke kerel en hij brengt met zijn zalige lach inderdaad vaak sfeer. Maar hij wordt iets te verdacht naar voor geschoven naar mijn zin: bij de mariachiband bijvoorbeeld, de overacting bij de proeven nu, de voortdurende vraag of hij niet over 40 km/uur gaat op het race circuit, het crashen als pakjeskoerier...
Voor mij zou hij een geweldige mol zijn: eentje die zich doorheen het hele avontuur 'kapot' heeft gelachen, van begin tot eind.
Laleia schreef:Het is een sympathieke kerel en hij brengt met zijn zalige lach inderdaad vaak sfeer. Maar hij wordt iets te verdacht naar voor geschoven naar mijn zin: bij de mariachiband bijvoorbeeld, de overacting bij de proeven nu, de voortdurende vraag of hij niet over 40 km/uur gaat op het race circuit, het crashen als pakjeskoerier...Het crashen met die fiets was volgens mij niet opzettelijk, ik vond zelfs dat hij Joke serieus in gevaar bracht daarmee. Geen molactie volgens mij.