Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2018, 02:12

 8153
marc.roose schreef:Ik moet mijn fout toegeven ...
na uren opzoeken online meen ik de gebruikte schijven te hebben gevonden ...
schijf 1,3 en 4 U D J P U A 0 C I O
schijf 2 en 5 X A M H Z D 0 F L R
en hiermee kan dus wel het woord PLUIM gevormd worden

Mijn excuses voor deze ondoordachte fout : :mrgreen:
Missen is menselijk. Zeker bij De Mol. Daar doen ze niets anders 😃
Gebruikersavatar

jonas.wollants05 mei 2018, 23:28

 12
Cedric schreef:Ik wacht nog op een reactie van je, Jonas, nu Joke er niet meer bij is... 😛
Het was me even ontgaan dat jullie hier blijkbaar op een mea culpa van mij zaten te wachten: bij deze, mijn theorie is dus inderdaad fout gebleken, jullie hadden gelijk. 🙂
Blijkbaar hebben de makers toch een zeker risico genomen om de opdracht mogelijk op een anti-climax te laten uitdraaien ofwel hadden ze toch nog iets achter de hand om op één of andere manier de opdracht nog te kunnen bijsturen...
Heb gerust wat leedvermaak, dan heeft de theorie toch nog zijn nut bewezen en is al mijn leed toch niet voor niets geweest 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2018, 08:17

 8153
jonas.wollants schreef:Het was me even ontgaan dat jullie hier blijkbaar op een mea culpa van mij zaten te wachten: bij deze, mijn theorie is dus inderdaad fout gebleken, jullie hadden gelijk. 🙂
Blijkbaar hebben de makers toch een zeker risico genomen om de opdracht mogelijk op een anti-climax te laten uitdraaien ofwel hadden ze toch nog iets achter de hand om op één of andere manier de opdracht nog te kunnen bijsturen...
Heb gerust wat leedvermaak, dan heeft de theorie toch nog zijn nut bewezen en is al mijn leed toch niet voor niets geweest 😃
Leedvermaak is niet mooi,
Wees er maar zeker van dat ze nog iets achter de hand hadden, maar ik zou wel eens willen weten wat.
Ofwel lag de mol in haar kist, maar bereikte ze daar alleen mee dat er 750 euro verloren ging, want ze kon geen invloed meer uitoefenen op de rest. Ik kan dat moeilijk geloven. Maar ik kan even moeilijk geloven dat een intelligente vrouw als Pascale die pluim niet vindt.
Ofwel is 1 van het goedlachse drietal de mol en zou die er wel een of andere, waarschijnlijk vooraf door de makers uitgetekende, draai aan gegeven hebben zodat de lege kisten toch opengemaakt werden.
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2018, 08:41

 1690  Sven
chicawah schreef:Leedvermaak is niet mooi,
Wees er maar zeker van dat ze nog iets achter de hand hadden, maar ik zou wel eens willen weten wat.
Ofwel lag de mol in haar kist, maar bereikte ze daar alleen mee dat er 750 euro verloren ging, want ze kon geen invloed meer uitoefenen op de rest. Ik kan dat moeilijk geloven. Maar ik kan even moeilijk geloven dat een intelligente vrouw als Pascale die pluim niet vindt.
Ofwel is 1 van het goedlachse drietal de mol en zou die er wel een of andere, waarschijnlijk vooraf door de makers uitgetekende, draai aan gegeven hebben zodat de lege kisten toch opengemaakt werden.
Stel, Pascale en Katrien komen na een half uur te voorschijn uit hun kist. 10 minuten per opdracht, dat was wat de rest ook ongeveer nodig had. We weten dat Jeffrey en Channy na ongeveer 42m boven de grond kwamen.
Hoe zou de mol de boel dan nog kunnen ophouden?
Door in de kist te blijven liggen, zijn ook de 2500 verloren gegaan.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2018, 10:26

 8153
Jay-Lo schreef:Stel, Pascale en Katrien komen na een half uur te voorschijn uit hun kist. 10 minuten per opdracht, dat was wat de rest ook ongeveer nodig had. We weten dat Jeffrey en Channy na ongeveer 42m boven de grond kwamen.
Hoe zou de mol de boel dan nog kunnen ophouden?
Door in de kist te blijven liggen, zijn ook de 2500 verloren gegaan.
Die waren ze sowieso kwijt doordat er geen tijd meer was.
Gebruikersavatar

marc.roose06 mei 2018, 13:56

 193  Sven
ja, hier ben ik terug met de lettercodeschijven ...
Ik heb uren opzoekwerk verricht om de 2 gebruikte schijven bij de foto van Katrien te ontdekken.

Daarbij heb ik niet alleen deze 2 bestaande schijven ontdekt maar een vijftal
Van deze 5 zijn niet alleen deze 2 schijven belangrijk ,maar 3
waarom : ...
omdat het slot van LLoyd andere schijven heeft.

hierop zie je dat schijf 1 en 2 gelijk zijn zoals bij de andere kandidaten,maar schijf 3 is een andere , en schijf 4 is gelijk aan schijf 2 ,schijf 5 is terug als bij de anderen.
Bij Lloyd is de letter "I" niet de letter "I" maar de letter "L" waarbij het onderste lijntje weggehaald is

Afbeelding

Afbeelding
schematisch voorgesteld
1 is het slot van de andere kandidaten, het geel gekleurde deel is wat we de foto kunnen zien
2 is hoe ze het woord "PLUIM" kunnen vormen
3 is het slot van Lloyd
4 is hoe Lloyd "PLUIM" vormt
groen: met de letters op de schijven van het slot van Lloyd kan je BAHADOR vormen
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 10:18

 417
marc.roose schreef: omdat het slot van LLoyd andere schijven heeft.

hierop zie je dat schijf 1 en 2 gelijk zijn zoals bij de andere kandidaten,maar schijf 3 is een andere , en schijf 4 is gelijk aan schijf 2 ,schijf 5 is terug als bij de anderen.
Bij Lloyd is de letter "I" niet de letter "I" maar de letter "L" waarbij het onderste lijntje weggehaald is
respect voor uw onderzoek :!: de L-sabotage dus

denk dat weer een hint is dat LLoyd de mol is.... extreem veel hints dit jaar precies :mrgreen:
Gebruikersavatar

billie.holiday12 mei 2018, 08:19

 462  Bert
Hoe wist Pieter trouwens dat Baha naast hem lag. Hij zegt duidelijk : ik hoor dat ook naast ons
Was het een veronderstelling of heeft hij zich misproken.

Channy daarentegen is verrast toen ze uit die kist komt dat Jeffrey naast haar ligt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2018, 11:09

 8153
billie.holiday schreef:Hoe wist Pieter trouwens dat Baha naast hem lag. Hij zegt duidelijk : ik hoor dat ook naast ons
Was het een veronderstelling of heeft hij zich misproken.

Channy daarentegen is verrast toen ze uit die kist komt dat Jeffrey naast haar ligt.
Ik vind dat ook raar. Waarom hebben de makers dat er niet uit geknipt?
Gebruikersavatar

Frolva12 mei 2018, 16:47

 2204
billie.holiday schreef:Hoe wist Pieter trouwens dat Baha naast hem lag. Hij zegt duidelijk : ik hoor dat ook naast ons
Was het een veronderstelling of heeft hij zich misproken.

Channy daarentegen is verrast toen ze uit die kist komt dat Jeffrey naast haar ligt.
Daar is voorheen al over geschreven.

Persoonlijk vind ik de uitdrukking 'naast ons' niet veracht (lees het topic er maar op na :mrgreen: ).

Persoonlijk vind ik Channy trouwens: :hartje: :hartje: :hartje:

(En Joke :hartje: :hartje: , en Pascale :hartje: :hartje: :hartje: :hartje: :hartje: )


Qua girl-power waren we dit jaar goed bedeeld. 😉

:mrgreen:
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34